SouthernStar Skrevet 7. desember 2009 #41 Skrevet 7. desember 2009 se på dette bildet! leppene så helt forjævlige ut hvis man ikke bruker leppestift men bryna ble jo veldig fine! Likte godt bryna, og sminken rundt øyet
Tequila!! Skrevet 7. desember 2009 #42 Skrevet 7. desember 2009 se på dette bildet! leppene så helt forjævlige ut hvis man ikke bruker leppestift men bryna ble jo veldig fine! 60% av fargen blir borte innen en uke, så jeg tror nok de leppene kan bli ganske fine når de er ferdig grodd. Men det er ikke så pent de første dagene
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2009 #43 Skrevet 11. desember 2009 Jeg foreslår at dere går inn på "Permanent Makeup" gruppen på facebook, der ligger det masse før og etter bilder og forklaringer. Tattovere brynene gjør ikke vondt i det hele tatt da man får bedøvelseskrem på føre. Og Sol er helt utrolig flink. Jeg er hvertfall veldig fornøyd og angrer ikke et sekund, sparer så utrolig mye tid og penger når man tattoverer dem. Koster 4500,- og da slipper man å tenkte på noe.
Gjest Gjest_Mina_* Skrevet 11. desember 2009 #44 Skrevet 11. desember 2009 Svigermor har tatoert øyenbryna + tatt permanent eyeliner og det ser fakisk bra ut. Men har en venninne som har gjort samme sak og det ser helt fantatisk fake ut. Ser ut som hun har tusja dem på med sprittusj. Så her har jeg en følelse av at det kan bli så ymse. Sikkert greit å ha et bilde eller ligende med som referanse:) Personlig så har jeg mer enn mørke nok øyenbryn men søsteren min har så lyse at de nesten er usynlige. Hun bruker Kolokrem på sine og det blir kjempebra! Må etterfarge etter noen uker, men er visstnok enkelt og ikke spesielt tidkrevende.
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2009 #45 Skrevet 21. desember 2009 Bruk øyenbrynsskygge, det ser mye bedre ut enn blyant! Og mye penere enn tatoverte streker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå