g@brielle Skrevet 9. desember 2006 #1 Del Skrevet 9. desember 2006 Det hadde vært koselig å høre hva dere andre har fått i pakkekalenderen hittil i desember! Jeg har hittil fått ni julefigurer fra medusa-copenhagen, blant annet de hellige 3 konger Kanskje ikke så originalt å ha fått så mye av det samme kan dere tenke, men dere hadde forstått hvor riktig det er om dere visste hvor mye jeg elsker de (og mannen min, for at han husket det når han var i København i november. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sin Skrevet 9. desember 2006 #2 Del Skrevet 9. desember 2006 Så søte de er Samboeren min har en venninne hvis far driver et parfymeri, og han har fått tak i masse produktprøver gjennom henne. Og jeg elsker sånne prøver. Har fått parfymer, diverse hudpleie og et par selvbrunere hittil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vidvandre Skrevet 9. desember 2006 #3 Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg har fått pakkekalender til mamma; som for 6 år siden sa at jeg er blitt altfor stor til pakkekalender Får mye praktiske ting da: Skjerf, vaskepose, sminkekoster, lypsyl, body lotion, godteri, såpe og såpeholder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
g@brielle Skrevet 9. desember 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg har fått pakkekalender til mamma; som for 6 år siden sa at jeg er blitt altfor stor til pakkekalender Får mye praktiske ting da: Skjerf, vaskepose, sminkekoster, lypsyl, body lotion, godteri, såpe og såpeholder. ← Hihi, det er så typisk mødre å si slikt, og så gjøre det likevel. Man kan ikke annet enn å synes de er veldig søte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vidvandre Skrevet 10. desember 2006 #5 Del Skrevet 10. desember 2006 Hihi, det er så typisk mødre å si slikt, og så gjøre det likevel. Man kan ikke annet enn å synes de er veldig søte Klarer ikke helt å gi slipp på oss "ungene" ennå. Men jeg blir jo kjempeglad når jeg får post, spesielt når det er en pakke med masse presanger i, så det er helt greit for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chans Skrevet 10. desember 2006 #6 Del Skrevet 10. desember 2006 Haha, ja, det gjør moren min også. Hun har gitt meg godteri og noe pyntegreier så langt. Jeg fikk en av søsteren min også, og hittil har jeg blant annet fått noen filmer, en CD-singel, en kjempeteit mobilgreie og best av alt: "Stop The Clocks" av Oasis MED DVD! Hip hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 10. desember 2006 #7 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Jeg får også av moren min, men bare tolv pakker da broren min får resten. Har til nå fått brente mandler, juleblomst, pinfanter, ullsokker, liten lommebok til å ha rundt armen når jeg går tur, luktelys og badeolje fra Loccitane. Endret 10. desember 2006 av Rosenrød Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimbila Skrevet 10. desember 2006 #8 Del Skrevet 10. desember 2006 De medusa-figurene var herlige. Kan de kjøpes på nett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
g@brielle Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) De medusa-figurene var herlige. Kan de kjøpes på nett? ← Jeg har ikke funnet i noen norske butikker, hverken på nett eller ute i livet, men disse to danske sender ihvertfall til Norge: Prinsessebutikken.dk MiaMichelle Her finner man inspirasjon til hvordan man kan sette opp de ulike figurene i grupper etc.. Utrolig mye fint, både til jul og ellers! Endret 10. desember 2006 av g@brielle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 10. desember 2006 #10 Del Skrevet 10. desember 2006 Jeg pleier å få 12 pakker av mamma til julekalenderen... men i år fikk jeg et sminkeskrin + halvparten av de nye brillene mine... egentlig helt greit, for det er veldig dyrt med nye briller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 10. desember 2006 #11 Del Skrevet 10. desember 2006 Jeg har bare fått forskjellige sjokolader i kalenderen kjæresten har laget... synes det var utrolig at jeg i det hele tatt har fått kalender jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 11. desember 2006 #12 Del Skrevet 11. desember 2006 Til nå har jeg fått Jul i Skomakergata dvd episode 1-12, The Julekalender dvd, Lampoon Family dvd, Flaxlodd, 1 pose dundersalt og 500 kr til ny mobiltelefon. Vi åpner annenhver dag - kjempemorro!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå