Catzy Skrevet 14. januar 2007 #21 Skrevet 14. januar 2007 Hvis du ikke har gått utendørs med dem enda, så kan du jo bruke dem inne til det blir greit å gå ute med dem. Jeg har foresten mine sandaler stående på jobben, og pleier å bruke dem der. Nå jobber jeg på kontor uten særlig spontan kundekontakt, så det gjør ikke noe å ha på "snåle" sko på jobb for min del.
gladidag Skrevet 11. april 2007 #22 Skrevet 11. april 2007 Hei. Har prøvd mbt skoene til en kollega og bestemt meg for også investere i et par, til jobb bruk i første omgang , har lange dager på flisegulv og blir såå sliten i ryggen og får veldig dårlig lut holdning utover dagen, så skal bli spennende å prøve mbt-sko...noen som vet om nettbutikk?
gladidag Skrevet 11. april 2007 #23 Skrevet 11. april 2007 Da har eg kjøpt meg MBT sko, skulle bare prøve de i butikken også tenke litt på det, er jo svindyre. Men klarte ikke ta de av, så fantastisk gode på og nydelig å gå i. Gleder meg til snøen og glatta er borte, da er det ut på spasertur i nye sko.
ToveM Skrevet 11. april 2007 #24 Skrevet 11. april 2007 Jeg har blitt anbefalt disse skoene av en ryggspesialist, har vært på butikken og prøvd et par, men de er jo fryktelig dyre...har aldri brukt så mye penger på sko jeg, men kanskje jeg kjøper meg et par når jeg får feriepenger. Ulempen er at jeg ikke kan bruke de på jobb, siden vi er pliktig å bruke vernesko
gladidag Skrevet 11. april 2007 #25 Skrevet 11. april 2007 Jeg har blitt anbefalt disse skoene av en ryggspesialist, har vært på butikken og prøvd et par, men de er jo fryktelig dyre...har aldri brukt så mye penger på sko jeg, men kanskje jeg kjøper meg et par når jeg får feriepenger. Ulempen er at jeg ikke kan bruke de på jobb, siden vi er pliktig å bruke vernesko ← det finnes en vernesko variant og!! Hvis du ser på de to modellene som heter profession er den ene vernesko....tror eg.. Har heller aldri kjøpt så dyre sko før..men men..hvis det kan hjelpe ryggen og holdningen min så er det verdt det..også skal eg prøve å refundert noe av beløpet fra jobben...lov å prøve seg, i og med at jobben holder arbeidssko, som er ubrukelig..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå