Gjest Alyx Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 Er ikke hun egentlig ganske flott for alderen? Jeg synes dama er pen jeg, gammel som hun er. Ikke alt hun sier som jeg skjønner noe av, men alt i alt en utrolig livlig dame på den alderen. Kanskje det ikke er så ille å bli gammel likevel! Jeg tror jeg vil bli skikkelig jålete når jeg blir pensjonist, ta igjen for at jeg ikke er så dollete nå
Gjest Gjest 1 Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 Wenche Foss holder seg veldig bra alderen tatt i betraktning, og er i så måte et forbilde for andre eldre. Jeg vil ikke nødvendigvis fremheve henne som et forbilde på andre måter.
Gjest Gjesta Skrevet 8. desember 2006 #3 Skrevet 8. desember 2006 Jeg synes Wenche Foss er en flott dame på alle måter jeg. Er det en person jeg skulle ville møte så er det henne. Litt diva kanskje, men det har hun tross alt lov til å være
Gjest Pet Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 Hun bruker parykk, da, hvis det var håret dere syntes var så flott. Alle kan kjøpe seg skjønnhet, uansett alder.
Gjest Gjesta Skrevet 8. desember 2006 #5 Skrevet 8. desember 2006 Wenche Foss har da aldri vært stygg? Og hun var da kjendis lenge før botox og fettsuging ble oppfunnet....
Murron Skrevet 8. desember 2006 #6 Skrevet 8. desember 2006 Hun er flott! Og har heller aldri lagt skjul på at hun har lagt seg under kniven, ved flere anledninger. Ser naturlig ut og ikke sånn stram i maska som mange i USA pleier å bli
Gjest Alyx Skrevet 8. desember 2006 #7 Skrevet 8. desember 2006 Hun bruker parykk, da, hvis det var håret dere syntes var så flott. Alle kan kjøpe seg skjønnhet, uansett alder. ← Og så? Det er jo en del av det som er herlig med å bli eldre, man kan ty til alle triksene uten at det virker så desperat! Jeg kommer til å bli en gærn fargeklatt uten like, og jeg gleder meg
Gjest Meep Skrevet 8. desember 2006 #9 Skrevet 8. desember 2006 Enig der. Hun er litt sprø, uten at jeg blir flau på hennes vegne når jeg ser på henne. Snart nitii år og så sprek etter hjerneslag, det er bra.
Gjest Gjesta Skrevet 8. desember 2006 #10 Skrevet 8. desember 2006 Jeg har aldri skjønt denne fasinasjonen for Wenche Foss, jeg syns hun er kjedelig og uinteressant å høre på, og syns hun ved et par anledninger har misbrukt sin status til å fronte saker hun ikke har forutsetninger for å kunne mene noe om. Er ellers svak for eldre mennesker.
Gjest Fliss Skrevet 8. desember 2006 #11 Skrevet 8. desember 2006 Jeg synes hun er en flott dame - både utenpå og inni. Hun er en fantastisk skuespiller, en utrolig stilig dame - en diva med positivt fortegn ... og som har gitt henne den største stjernen hos meg er måten hun gikk i bresjen for alle de barna som er født annerledes - med downs syndrom. En utrolig varm og flott kvinne
Hu i Svingen Skrevet 8. desember 2006 #12 Skrevet 8. desember 2006 Jeg digger henne, men det er mest fordi hun starter hver dag med et glass Champagne. Så sies det.
Fam Skrevet 9. desember 2006 #13 Skrevet 9. desember 2006 Hun bruker parykk, da, hvis det var håret dere syntes var så flott. Alle kan kjøpe seg skjønnhet, uansett alder. ← Bare så det er sagt: Wenche har ikke parykk! Hun har noen biter med extension...ikke så ulikt mange av oss unge!
Colargol Skrevet 9. desember 2006 #14 Skrevet 9. desember 2006 Jeg leste et sted nå at hun bruker noe sånnt som 3/4 parykk, så det er jo ganske mye da... Men parykk eller ikke, Wenche Foss og Sossen Krogh er to eldre kvinner jeg i allefall beundrer. Wenche har lov til å være litt diva nå, -det er jeg helt enig i. Vet ike om det er sant dette med champagnen (I have my doubts...), men jeg vet med sikkerhet at hun ikke går en dag uten morgentrimmen som hovedsaklig består av knebøy!
Gjest Hedda Gabler Skrevet 9. desember 2006 #15 Skrevet 9. desember 2006 Kan jeg bare få sprette innom uten å mene noe som helst om Wenche Foss og minne om at Skavlan skriver navnet sitt uten d?
Gjest Bellatrix Skrevet 9. desember 2006 #16 Skrevet 9. desember 2006 (endret) Kan jeg bare få sprette innom uten å mene noe som helst om Wenche Foss og minne om at Skavlan skriver navnet sitt uten d? ← Adri en Skavlan-tråd uten Hedda. Endret 9. desember 2006 av Bellatrix
hjertesukka Skrevet 9. desember 2006 #18 Skrevet 9. desember 2006 Flott dame som har tatt vare på seg selv. Tror neppe hun høljer ned på champagne selv om hun er ofte avbildet med et glass.
Gjest gjesta Skrevet 9. desember 2006 #19 Skrevet 9. desember 2006 En tøff dame. Og hvorfor skulle hun ikke stå fram med sine meninger når hun blir spurt?
Donpedro Skrevet 10. desember 2006 #20 Skrevet 10. desember 2006 Jeg har aldri skjønt denne fasinasjonen for Wenche Foss, jeg syns hun er kjedelig og uinteressant å høre på, og syns hun ved et par anledninger har misbrukt sin status til å fronte saker hun ikke har forutsetninger for å kunne mene noe om. ← Så enig så enig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå