Gå til innhold

Jeg småforelsker meg stadig vekk i andre menn, jeg!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Det hender flere ganger i året at jeg blir litt småbetatt og forelsket i andre enn min mann. Slik har det vært stort sett hele tiden vi har vært gift (11år) Jeg synes det er deilig, jeg, for samtidig blir jeg også mer forelsket i min egen mann. Jeg flørter litt med disse mennene - men ikke mer enn anstendig er, og jeg blir gladere og kåtere på min egen mann. Det er en "piff" for oss. Noen ganger forteller jeg ham om dette, andre ganger ikke. Jeg sier aldri hvem det er jeg liker så godt, men at det noen.

Mannen min blir ikke sjalu, for han vet at han kan stole på meg. Men jeg merker at han legger seg litt mer i selen, for å varte meg opp, og gi meg god sex.

Småforelskelser er iallefall bra for oss. Hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale

Det er ett eller annen i det innlegget ditt som skurrer- hvorfor er du avhengig av oppmerksomhet fra andre menn hele tiden. Er du en slik kvinne som konstant må ha bekreftelse fra andre om at du fortsatt er attraktiv?

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde kjæresten min fortalt meg at han var småforelsket i en annen og at han småflørtet med henne (uansett hvor anstendig det var) ville jeg blitt utrolig såret og rett og slett rasende :evil:

Det er i følge eksperter helt normalt å bli betatt av andre når man er i et forhold, men jeg tror slike ting er best å holde for seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det hørtes helt greit ut jeg. En velger ikke å forelske seg i andre.

Forskjellen er at noen forelsker seg oftere enn andre. Jeg hadde reagert hvis du hadde gjort noe mer enn å småflørte. Det hadde ikke hvert riktig så lenge du har en mann. Tror ikke jeg selv hadde fortalt min kjæreste om mine små forelskelser om jeg hadde hatt noen. Grunnen til det er at jeg selv ikke ville likt å høre det om kjæresten min hadde små forelskelser. Ellers syns jeg ikke det er noe galt å like å få positiv oppmerksomhet av andre menn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg syns du bare skal fortsette å kose deg med småforelskelsene dine.

Mannen din gjør sikkert det samme::::::::::::::::

Koser seg med SINE småforelskelser i andre kvinner!

Det viktigste er at dere to har det bra i ekteskapet deres!!!!!!!!!!!!!!

Kos deg videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

D eneste jeg kan si er at jeg er på samme måten....Har alltid vært og

kommer nok alltid til å bli....forhold el. ikke forhold! Kan ikke hjelpe for

d....Og d blir jo sambis som til syvende og sist tjener på dette...

UT og skjerpe appetitten; HJEM for å spise...Og han er veldig klar over d.

Hadde d vært et problem hadde vi nok gått hver til vårt for lengst....Tror

dette i like stor grad gjelder menn, jeg da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:roll:

OK! Det er greit, men hold deg unna våre menn!!! Ødelegg ikke andres ekteskap. Det finnes mange gifte kvinner som igler seg etter gifte menn. Det gjør meg sint!!!

:x Godt voksen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du leser innlegget hennes skikkelig, vil du se at d er ingen fare for å ødelegge noe ekteskap, hverken ditt, andres, el. hennes eget for den saks skyld.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...