Gå til innhold

Kaffe-/tekopper til hverdags

Fremhevede innlegg

Skrevet
White linen kjøpt hos Tilbords. (Den ser MYE bedre ut i virkeligheten.). Klassisk og fin, og rimelig :)
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har Venice fra TilBords.

Har både til middag og frokost i denne serien (vi har ikke krusene fordi vi ikke likte hankene på de). Ofte (som akkurat nå) har de 50% på denne, og da blir det ikke dyrt i hele tatt!

Skrevet

Vi har Botanica fra Villeroy & Boch. Brukes både til hverdags og fest. Synes det er synd at noe så dyrt og flott skal stå i et skap det meste av tiden.

Skrevet

Jeg har det som har samlet seg opp etterhvert. For det meste femkronerskopper fra Ikea og Bohus. Favoritten min er en grusomt stygg en fra Bohus kjøpt for ca syv år siden. Det skal nevnes at jeg svært sjelden har kaffebesøk....

Skrevet
Vi har også Blå Natt. Jepp, serien har gått ut fra Black Designs sortiment. Men jeg tror det er TREND som også fører (eller førte) denne serien, du kan jo sjekke med dem om de fortsatt har den. Trend har riktignok gitt serien et annet navn, jeg husker ikke hva.

Jeg er forøvrig dritt lei hele Blå Natt... Ønsker meg noe nytt ja...

Ellers har vi Saturn (tror jeg det heter) fra Porsgrund som finservise, men det går ut av prod. til nyttår så jeg er litt stressa ift å skrape sammen nok penger til å supplere...

Desse har jeg også, bare at jeg har de i grønt. Jeg er veldig glad for at jeg valgte de grønne då jeg kjøpte de, selv om jeg var veldig i tvil den gangen. Mine er 5 år gamle.

• 1 år senere...
Skrevet
e=annemsk' date='11.12.2006 (13:29) ' post='4068770]

Jeg har Fiore Offwhite fra Porsgrunn Porselen til hverdags og Nathalie også fra Porsgrunn til fest.

HEI KAN DU VÆRE SNILL Å GI MEG BESKJED OM DU SKAL SELGE NOE AV DET

Skrevet (endret)
Jeg har Fiore Offwhite fra Porsgrunn Porselen til hverdags og Nathalie også fra Porsgrunn til fest.

kontakt meg på mail xxxxxx om dere skal selge noe av det.

E-postadresse fjernet. Se reglene.

Strix (mod)

Endret av Strix
  • 1 måned senere...
Gjest Rebecca Padoin
Skrevet

Hei du. Jeg ser jo at disse innleggene er skrevet for mange år siden, men jeg leter etter et juleservice som kom som vervepremie i Bokklubbens Nye Bøker for flere år tilbake. Ser at du er lei ditt. Hvis det er det jeg leter etter: kunne du tenke deg å selge meg ditt? Det er en gave til mamma som har knust flere av sine.

Ta kontakt: [email protected]

Vennlig hilsen

Rebecca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...