Gjest Deception Skrevet 8. desember 2006 #21 Del Skrevet 8. desember 2006 Siden jeg jobber som jeg gjør, går jeg glipp av to julebord. Men neste helg skal sambo og jeg på vennejulebord, og det gleder jeg meg til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 8. desember 2006 #22 Del Skrevet 8. desember 2006 Diverse tilfeldigheter gjør at både jeg og mannen går glipp av julebord i år. Og selv om julebord er koselig så synes jeg nesten det er litt deilig å slippe, synes egentlig julebord er ganske slitsomt og førjulstida blir lett stressa nok uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 8. desember 2006 #23 Del Skrevet 8. desember 2006 Blir ett i år. Skulle på kjærestens også, men han var bortreist, så det ble ikke noe av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Leela_ Skrevet 8. desember 2006 #24 Del Skrevet 8. desember 2006 Blir julebord med jobben og senere julemiddag med bare avdelingen på jobb, så altså et stort og et lite. Kunne også vært med kjæresten, men hadde ikke muligheten, noe som er synd for har skjønt det sånn at det var veldig morro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayli Skrevet 8. desember 2006 #25 Del Skrevet 8. desember 2006 Har vært på ett julebord, med jobben til sambo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adonia Skrevet 8. desember 2006 #26 Del Skrevet 8. desember 2006 jeg har vært på 2 julebord i år (jobb). men skal kanskje ordne ett med venner i løpet av neste uke. og kjæresten reise på julebord til paris idag.. skulle gjerne vært med.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 8. desember 2006 #27 Del Skrevet 8. desember 2006 Ingen julebord på meg i år, og det er igrunnen helt greit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 9. desember 2006 #28 Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg har vært på tre julebord i år og skal på det siste i kveld. Det første var heldigvis allerede for 4 uker siden, så var vi ett med en stor venngjeng forrige helg, med jobben i går og så skal vi på et mindre ett med noen venner i dag. Synes det blir litt mye, spesielt med to på en helg, selv om det var veldig hyggelig i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 10. desember 2006 #29 Del Skrevet 10. desember 2006 Tilsammen tre julebord i år. Ett med jobben min, ett med jobben til mannen og ett med venner. Julebordet med venner skal vi ha hjemme hos oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titta Skrevet 11. desember 2006 #30 Del Skrevet 11. desember 2006 Nei, i år har det blitt dårlig med julebord. Det med jobben gikk jeg glipp av fordi jeg var blandt de heldige som skulle jobbe kveldsvakt den dagen, og begge vennejulebordene har blitt avlyst (eller forhåpentligvis utsatt til etterjulsbord ut på nyåret en gang) pga. at det rett og slett har vært umulig å samle hele gjengen i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 11. desember 2006 #31 Del Skrevet 11. desember 2006 Skulle egentlig på 2, men jeg orket ikke det ene, så det har bare blitt ett på meg i år. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå