Kvitil Skrevet 7. desember 2006 #1 Del Skrevet 7. desember 2006 Skal du på mange julebord i år,da? Jeg får med meg to. Det er nok vi går gjerne ut og spiser med venner også. God adventstid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 7. desember 2006 #2 Del Skrevet 7. desember 2006 Blir 2 julebord på meg også, og det er jeg fornøyd med. Har vært på 1 og skal på 1 på lørdag. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rugrat Skrevet 7. desember 2006 #3 Del Skrevet 7. desember 2006 Nope, ingen julebord i år. Skulle vært nå til helga med jobben til mannen min, men dropper det siden jeg får besøk langveisfra av venninna mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 7. desember 2006 #4 Del Skrevet 7. desember 2006 2 julebord i år, samt en julelunsj og en juleavslutning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kardemomme Skrevet 7. desember 2006 #5 Del Skrevet 7. desember 2006 Har vært på julebord i år. Det var veldig koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 7. desember 2006 #6 Del Skrevet 7. desember 2006 2 julebord og en "jente-kveld" midt i uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. desember 2006 #7 Del Skrevet 7. desember 2006 Ingen julebord i år. Pleide å droppe julebordet da jeg jobbet også. Hadde lang reisevei (5 mil en vei) til jobben og de holdt alltid julebord på torsdag. Ble så vanskelig å komme hjem igjen på natta og vissheten om at jeg måtte opp kl. 5.30 gjorde at jeg holdt meg hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 7. desember 2006 #8 Del Skrevet 7. desember 2006 Nei skal ikke på julebord iår, jobber nattevakter når det skal holdes så.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulltopp Skrevet 7. desember 2006 #9 Del Skrevet 7. desember 2006 Det blir et venninne julebord og så et jobb julebord. Gleder meg mest til venninnegjengen skal samles, det er alltid høy stemning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 7. desember 2006 #10 Del Skrevet 7. desember 2006 Skal på vennersvennerjulebord sammen med kjæresten, tredje året på rad nå. Kjempekoselig tradisjon som jeg håper vi kan fortsette med lenge :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til to Skrevet 7. desember 2006 #11 Del Skrevet 7. desember 2006 julebord og julelunsj. koslig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transe Skrevet 7. desember 2006 #12 Del Skrevet 7. desember 2006 Har vert på 2 og skal igjen på lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. desember 2006 #13 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg har vært på 2, så jeg er ferdig for i år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 7. desember 2006 #14 Del Skrevet 7. desember 2006 Nei, jeg tror ikke jeg skal på noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chassi Skrevet 8. desember 2006 #15 Del Skrevet 8. desember 2006 Har vært på julelunch, skal på julebord til helgen og ett i uka som kommer. Det får være nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hedda Gabler Skrevet 8. desember 2006 #16 Del Skrevet 8. desember 2006 Jeg har vært på rolig julebord på jobben. En torsdag, og jeg kjørte, så det tok ikke akkurat av. Like greit! Ellers skal jeg i juleselskap og skal på to juleavslutninger. Akkurat passe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mini_me Skrevet 8. desember 2006 #17 Del Skrevet 8. desember 2006 3 julebord med mannen før jul, 1 etter jul og 1 med min jobb.... ...syns jeg har gjort mitt på julebord da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chans Skrevet 8. desember 2006 #18 Del Skrevet 8. desember 2006 Tja, egentlig ikke, men jeg tvinger frem et med noen venner. Det blir nok flott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Badlands Skrevet 8. desember 2006 #19 Del Skrevet 8. desember 2006 Jepp, i neste veke. Gler meg!!! Gøy å sjå kollegaane i anna samanheng enn jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spoven Skrevet 8. desember 2006 #20 Del Skrevet 8. desember 2006 I år blir det ingen julebord på meg. Men til gjengjeld har jeg 30-årsdag neste helg, så festligheter blir det likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå