Gjest *Just-Me* Skrevet 7. desember 2006 #1 Del Skrevet 7. desember 2006 Hvordan skal man trene, eller hvilke øvelser skal man ta for å bli tynnere i leggene? Eller visst man alltid har hatt kraftige legger, er det noe man ikke kan gjøre noe med??? og øvelser for tynnere/strammere lår og overarmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supraspinatus Skrevet 7. desember 2006 #2 Del Skrevet 7. desember 2006 Er det muskler og beinbygning du har på beina som er stor, så kan du desverre ikke gjøre noe med det uten å gjøre drastiske ting som operasjon... Er det fett, så kan du slanke det bort ved generell trening, men det er kroppen som bestemmer hvor fettet forsvinner først, ikke øvelsen du gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anthea Skrevet 7. desember 2006 #3 Del Skrevet 7. desember 2006 For meg virker det temmelig umulig å slanke leggene. Har gått ned snart 20 kg, det er forsvunnet 23!! cm rundt midjen, men på leggene?! 1 ussel cm!! Det er visst noen av oss som aldri skal få slanke, fine legger.. dessverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wayah Skrevet 8. desember 2006 #4 Del Skrevet 8. desember 2006 Det er vel allment kjent(eller var det 'en universell sannhet' med modifikasjoner...) at å gå med høye hæler gjør leggene penere, bygger muskler på rette sted eller noe. Ellers så må vi nok leve med de leggene vi har, enten de er pipestilker eller stokker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest koffeine Skrevet 19. desember 2006 #5 Del Skrevet 19. desember 2006 Hvordan skal man trene, eller hvilke øvelser skal man ta for å bli tynnere i leggene? Eller visst man alltid har hatt kraftige legger, er det noe man ikke kan gjøre noe med??? og øvelser for tynnere/strammere lår og overarmer. ← Si fra hvis du finner ut noe som virker! Har samme problem, og det virker ikke som om det har noe å si hvor stor jeg er ellers... (Men prøver å overbevise meg selv at det sikkert ikke er noen andre som tenker over det engang, er så lett å henge seg opp i slike ting med seg selv.) Har forresten hørt at hvis man vil bli strammere/fastere, så er svømming veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bada Skrevet 19. desember 2006 #6 Del Skrevet 19. desember 2006 For meg virker det temmelig umulig å slanke leggene. Har gått ned snart 20 kg, det er forsvunnet 23!! cm rundt midjen, men på leggene?! 1 ussel cm!! Jøss, 23 cm rundt midjen? Det er jo helt fantastisk. Er sikker på at leggene dine er fine jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brumma* Skrevet 19. desember 2006 #7 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) For meg virker det temmelig umulig å slanke leggene. Har gått ned snart 20 kg, det er forsvunnet 23!! cm rundt midjen, men på leggene?! 1 ussel cm!! Det er visst noen av oss som aldri skal få slanke, fine legger.. dessverre.. ← Jo større man er, jo mer muskuløse legger (fordi de "trenes" ved å holde mange kilo oppe antar jeg). Og muskler kan ikke slankes bort... Det er vanlig at folk som har gått ned mye i vekt har store legger i forhold til kroppen. Mulig de blir mindre etterhvert som man har mindre kroppsvekt å bære rundt på...? Gratulerer med vekttap forresten! Endret 19. desember 2006 av brumma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 19. desember 2006 #8 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg var feit før, å legga mine har holdt seg på samme størelsen heletia. Veide 106 kilo, så gikk jeg ned til 70, så bynte jeg å trene skikkelig, så nå vier jeg rundt 90... Gjennom alt det, så har legga mine holdt seg ganske bra. (jeg liker å ha sjukke legger da, fordi jeg syns muskler er kult hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå