Malama Skrevet 13. mai 2008 #1761 Skrevet 13. mai 2008 Innom for å bare sjekke tilstanden før jeg spiser frokost... Har mobilen full av strøm og alltid tilgjenglig, om det skulle være behov for sladring etterhvert. Spent på hvordan natta di har vært. Håper du har fått sove, men samtidig håper jeg på futt i vondtene.
Bokalven Skrevet 13. mai 2008 #1762 Skrevet 13. mai 2008 God morgen! Mon hvordan det har gått? Ser det har vært stor aktivitet her mens jeg sov.
liv Skrevet 13. mai 2008 #1763 Skrevet 13. mai 2008 Ikke hørt noe så da antar jeg at de har sovet natten igjennom!
Linn3c Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #1764 Skrevet 13. mai 2008 Jepp, her har me sove. Om ikkje så godt, men sove har me. Nett fått gutane ut, så no skal eg finna meg frukost og pusla litt med husarbeid og slikt. Må jo få meg ei liste for dagen etterkvart også..
Linn3c Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #1767 Skrevet 13. mai 2008 God morgon til dåke òg, Saeria og monja!
Malama Skrevet 13. mai 2008 #1771 Skrevet 13. mai 2008 Jada, godt i gang på jobb. Tiiidelig opp. Har tom dusja før jobb i dag. Jeg pleier ikke duske om morgenen, og pleier ikke dusje hver dag heller, men mannen har fått med seg at gravide svetter mer, dessuten var han på joggetur i gårkveld, og dusja ikke før leggetid (vi hadde uansett ikke rota oss til å bytte på senga i helga, så det får vi gjøre i dag, jeg utsetter visst alt som genererer klesvask for tida, siden jeg synes det er dumt å vaske så mye siden avløpet lekker...) så han syntes jeg burde dusje i morges. Hvilket jo var helt greit det. Men er det rart jeg synetes det var tiiiidelig når jeg våkna i morges da? Telefonen hans laget lyd, og derved er det morgen. Greit, men jeg følte meg så trøtt... tenkte at jeg har rangla i helga, men fikk nå uansett den lille morgenstuden i armkroken for å våkne, inntil han mente at nå burde jeg vel stå opp... Så gjorde jeg da, og når brillene var på plass fastslo jeg at klokka var jo ikke mer enn ti på seks!!! Alarmen pleier ikke pipe før seks jo, og SÅ har jeg våknestunda mi, og rusler på badet kvart over seks eller noe sånn... Jaja, tidelig opp, rent hår, og på plass på jobb før åtte. Og mannen kommer ikke hjem før nesten åtte i kveld han, så han får lang dag!
Malama Skrevet 13. mai 2008 #1773 Skrevet 13. mai 2008 Mistenker at mannen venner emg til å våkne tidelig etter litt for lite søvn bare for å forberede meg på babyen Men i det minste er jeg heldig sånn da, jeg våkna noen ganger i natt (og lurte på om du hadde fått babyen din eller dradd på sykehuset eller noe sånn...) men jeg sovna fort igjen. Jeg har ikke begynt med dette her "løpe på toalettet til en stadighet" greiene på natta. På dagen ja, men det har vel sammenheng med vanninntaket (vanninntak skal virke forebyggende mot for treige tarmfunksjoner, som igjen har sammenheng med disse ekle hemorioidene jeg har lest om, ikke sant? Dessuten er jeg jo TØRST, så jeg drikekr mye vann, hvilket selvsagt må ut igjen...) Men på natta holder jeg meg pent på plass i senga. Så jeg får jo bra med søvn, selv om det ble litt tidelig morgen...
Linn3c Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #1774 Skrevet 13. mai 2008 Så "snill" mannen din er Malama. Godt at du søv godt. Tisseturane på natta kjem tidsnok, i natt var eg berre oppe på do ein gong, noko som ikkje har hendt på dei to siste månadene.. Men eg var jo våken mange gongar då.. Så no er eg stuptrøtt.. Og har enno ikkje fått i meg frukosten... Murrar i ryggen min, irriterande!
Linn3c Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #1776 Skrevet 13. mai 2008 Har ete frukost og oppdatert Travian-byane mine no. Kjenner at eg er litt lei heile Travian for tida. Kjem ingen veg. Er farm på nesten alle serverane..
Linn3c Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #1777 Skrevet 13. mai 2008 Legg meg litt eg. Kjempesliten og trøtt etter nattas dårlege søvn...
Felicity Skrevet 13. mai 2008 #1780 Skrevet 13. mai 2008 Hei. Da hadde det ikke skjedd noe i natt da Men det kommer sikkert noe mere snart. hehe. Håper du får sovet og hvilt deg litt. Klem
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå