Gå til innhold

Linn3c

Linn3c

Anbefalte innlegg

Ja, kanskje me skulle gått til sengs etterkvart? ;)

For øvrig så sit eg her og prøver å få tankane over på noko anna enn vondtane mine som kjem og går ca kvart 10. minutt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppe:

Du skal se det skjer noe snart!!!

Hmm, ti minutter mellom, skal man ikke si fra til sykehusfolka da, når man er annengangs? 5 minutter for sånne som meg, 10 for deg, ifølge det jeg leste i ei eller anna bok? (Må ærlig si at jeg nok ikke har satt meg heeelt inn i dette enda, det er lenge igjen for min del, men... ligger noe sånt bak i hodet mitt?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj oj, dette er super spennende!! Ser du logger deg av og på msn så jeg holder litt kontroll på den måten :ler:

Masse, masse lykke til om det skulle skje noe før jeg logger meg på i morra tidlig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, eg skal gå og ta meg ein varm dusj no, og så trur eg eg skal gjera eit forsøk på å finna senga etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jo vært kos. :sjarmor:;)

Håper du i såfall får hvilt deg litt før fødselen. Lykke til, hvis du har dratt før jeg er hjemme i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende :)

Har virkelig ikke lyst å legge meg nå som vondtene har kommet:) hehe

Endret av Felicity
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.

Eg har hatt meg ein varm og god dusj som hjelpte godt på den vonde korsryggen min. Ikkje heilt sikker på om det stoppa opp heile greiene, har ikkje hatt vondt etter dusjen enno.

Men fram til dusjen hadde eg verk i rygg og mage mellom kvart 10. og 15. minutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, men kan jo hende det hoper seg opp igjen.... ellers får dere sette det igang med en real :sengekos: hehe. de sier jo det hjelper(selvom det ikke gjorde det for meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får legge meg, men forter meg inn her i morgen for å se hvordan det går. Krysser for at det skjer noe acion nå fremover. Krysser bare for at dere har noen som kan passe veslegutt :)

Nattaklem og lykke til :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nattaklem tilbake Felicity! :klemmer:

Barnevakten bur i nabohuset, og foreldra mine har ferie denne veka, så er berre eit par små timar unna.

Får sjå koss det blir med sengeaktivitetar, spørs om det blir litt merkeleg sånn innimellom vondtane...

Men ser ut som at det berre var falsk alarm i kveld også.. Ingen vondtar på 15-20 min no... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt ein vondt i løpet av den siste halvtimen.. Prøver å sova litt, liv og Malama og silvius held dykk oppdatert om eg ikkje greier sjølv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...