Gå til innhold

Linn3c

Linn3c

Anbefalte innlegg

Og ja, eg og Malama kjenner kvarandre! Eg vart kjend med mannen hennar på IRC for over åtte år sidan, før eg vart kjend med min eigen mann på same staden, faktisk. Og så har det blitt til at me har haldt kontakten. Etter at Malamamannen og Malama trefte kvarandre har me blitt mykje betre kjende og kosar oss i kvarandre sitt selskap så ofte det let seg gjera. Men mammaen til Malama har eg aldri treft då, så det var veldig koseleg at ho tenkjer på oss! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hihi, så mange meldingar på så kort tid! Eg må visst lesa dei litt nøyare og kommentera etterkvart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er vi og engasjerte! Mamma lurte på om hun som skulle komme å være hos oss i sommer hadde fått babyen enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg trodde faktsik at mannen min kjente mannen din før han traff deg, men det er mulig det var motsatt, det var uansett før min tid.

Og da begynner det å bli en stund siden, for jeg har vært sammen med min mann i 7 år sånn på denne tiden... Som tida flyr.. men det stemmer jo, vi har snart væert gift i ett år, vi var forlova i ett år, han fridde på 5-årsdagen vår, sånn offisielt, og derved var vi i alle fall... venner... på denne tida for 7 år siden...

Men man trenger ikke kjenne for å være engasjert nei, babyer ER engsjerende de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, Malama, dei kjende kvarandre før eg kom inn i bildet også, eg berre tok utgangspunkt i meg sjølv, eg *ego* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt naturlig det, man er da selvsagt selvsentrert, ikke sant?

Jeg tar bare utgangspsunkt i at dere tre kjente hverandre før jeg ble kjent med mannen, men at vi nå har det koselig sammen alle fire, vel, fem, pluss to som enn så lenge bor inni våre mager, vi må jo telle med H (og babyene), selv om han muligens er noe skeptisk, særlig til meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå er det ungkaren, så får stikke innom deg senere. Var jo så masse liv her nå, at jeg blei skikkelig engasjert:) :hoppe: fortsatt for baby i dag eller i natt.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg vurderer å sjå gjennom sjukehusbagen min, og få ein oversikt over kva som faktisk er der og kva som faktisk manglar.. Det er jo mange veker sidan eg pakka han, og temperaturen har jo gjort storsprang opp mot 20 grader sidan den tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Eg ser gjennom sjukehusbagen min, den til barselopphaldet. Og det var fornuftig, for der var det veldig masse varme kle. Viser godt at det var tidleg april og kaldt då eg pakka bagen...

Har erstatta varme kle med litt luftigare saker no, og så skal eg sjå om ikkje eg kan få gjort ferdig den til opphaldet på Storken/Føden også etterpå. Leggja oppi kamera, mobil, pengar og så vidare..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert veldig fornuftig og se i baggen igjen :)

Lykke til i natt da :-D kanskje de hjelper med litt :sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...