Gå til innhold

Linn3c

Linn3c

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Me kosar oss masse! Det vart ikkje tur ut på oss, mannen kokkelerar heime i staden. Han kom heim med favnen full med roser og herleg middag til oss. Så no skal eg dekka nydeleg bord, og så kooooosar me oss heime i staden. :kose::kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Ronja¤
Me kosar oss masse! Det vart ikkje tur ut på oss, mannen kokkelerar heime i staden. Han kom heim med favnen full med roser og herleg middag til oss. Så no skal eg dekka nydeleg bord, og så kooooosar me oss heime i staden.  :kose:  :kline:

Så herleg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her slit me med nattesøvnen for tida. :Gjesp:

I går kveld var me på besøk hos eit venepar til klokka var over ni. Henrik sovna i bilen på veg heim og våkna då me skulle legga han i vogga. Då var levenet i gong. Først då klokka var kvart på to, KVART PÅ TO! Arrrrgh! ..sovna han. Så i dag har han fått smaka litt av sin eigen medisin, eg har haldt han våken i tre timar, mot normalt ein time på morgonen. Så no skal han få sova så lenge han vil, og så skal eg prøva å halda han våken eit par timar etterpå også. Eg skal ta bussen inn til sentrum, så det kan hende at han sovnar i vogna på bussen, men det er då ein start på noko. Håpar eg. Eg blir gal viss eg ikkje får sova litt meir om nettene...

Sånn, det var litt utblåsing frå meg. Elles er han ein skjønn og snill og fantastisk gut som eg ikkje ville bytta frå meg mot nokonting. Er så utruleg glad i den vesle rakkaren! :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff da, ikke bra at han ikke ville sove...

Kan love deg at kvart på to lå jeg langt inne i drømmeland...

Men jeg kan også skrive under på at det er en skjønn og deilig gutt dere har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Ronja¤
Lukke til! :)

Eg er glad i deg, eg! :kose:

Eg er glad i deg også, vennen min!!! :klem:

Du? Skal du noko på søndag ettermiddag eller rundtomkring?

Eg får ikkje høve til å vere i Bergen lenger enn til grytidleg på tysdag forstår du.. Men det hadde vore veldig kosleg å truffe deg og engelen din...

Saknar deg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var kjempekoselig å se dere i dag. Ble kjempeoverraska da. Hadde jeg ikke forventa. Ble dagens høydepunkt :klem:

Hyggelig å treffe mannen din og.

Og småtten din er jo bare kjempesøt da. Helt nydelig :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da, ikke bra at han ikke ville sove...

Kan love deg at kvart på to lå jeg langt inne i drømmeland...

Men jeg kan også skrive under på at det er en skjønn og deilig gutt dere har!

Bra at du var i drøymeland då Malama. Viss ikkje hadde eg begynt å lura litt, trur eg. :ler: Og koselig at du framleis syns at han er skjønn og deilig. :)

Eg er glad i deg også, vennen min!!! :klem:

Du? Skal du noko på søndag ettermiddag eller rundtomkring?

Eg får ikkje høve til å vere i Bergen lenger enn til grytidleg på tysdag forstår du.. Men det hadde vore veldig kosleg å truffe deg og engelen din...

Saknar deg!

:klem:

Eg er heilt din når du måtte ønskja da, snuppelupp! :) Gler meg MASSE til å treffa deg og magen igjen! Blir sikkert siste gongen eg ser lille ville inni magen dette! :hoppe: Saknar deg og!

Var kjempekoselig å se dere i dag. Ble kjempeoverraska da. Hadde jeg ikke forventa. Ble dagens høydepunkt  :klem:

Hyggelig å treffe mannen din og.

Og småtten din er jo bare kjempesøt da. Helt nydelig :hjerter:

Så gøy å overraska deg! Beklaga at me måtte gå sånn med ein gong igjen. Me var innom ein plass eit par etasjar over deg, og så gjekk me forbi deg på veg til bilen. Og så sa eg til mannen på tøys at "skal me sjå om silvius er på jobb?" Og så kom eg på at du jobba jo der også! Så då drog eg han med meg. ;)

Viss du har lyst å finna på noko ein dag du har ork og lyst, så er eg og vesle H klare for det altså! :)

Klemmar til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg la plutselig merke til den nye avataren din! Hatt den lenge? Den var i alle fall utrolig skjønn. Gutten din blir jo bare penere og penere :)

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ei liten rapport frå Linn3c-heimen; vesle H har no tre kveldar på rad, (utan at eg skal rope høgt hurra for nokon ting) sovna mellom ni og ti. :)

Og han har sove til morgonen, berre avbrote av ein eller to matingar.

Bank i bordet og kryss i taket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :klem:

Heisann!

Her starta dagen klokka seks i morges, me koste oss litt i senga og så stod mannen opp med H, og ho mor fekk sova ein god time til. Våkna av at mannen kom fortvila inn på soverommet med ein hyyyylande baby på armen. Stakkar. Begge to faktisk. Me trur kanskje H har blitt forkjøla, at han har vond hals eller noko. For han blir heilt hysterisk når eg prøver å gje han mat, sjølv om han i følge klokka skal vera rimeleg svolten etterkvart.

No har me lagt han i vogna, for han ville ikkje sova i vogga si. Men no verkar det som at han har roa seg.

Me har vore masse på farten i det siste;

I går var me i sentrum og så i eittårsdag til niesa vår.

Fredag var me på besøk hos ein nabo heile dagen, babysvømming i kveldinga og hadde besøk av nokre naboar på kvelden.

Torsdag tok eg og H bussen til sentrum og så kjørte me til eit senter saman med mannen, kjøpte presang og drog i 30årsdag til kona til fetteren til mannen.

Onsdag var me hos Malama og Malamaforloveden.

Tysdag var svigers her og feira bursdagen min.

Mandag var bursdagen min, mannen laga herleg middag her heime til oss.

Søndag feira me bursdagen min, mampap var her, søs og bror var her svigerinne, svoger og niese var her. Samt tanta og onkelen til mannen, med barn.

Lørdag rydda me til bursdagsfeiring og handla inn, bror min var her og åt med oss.

Ja, det var den førre veka. Masse å gjera heile tida. I tillegg har me jo prøvd å få inn den nye soverutinen til H, spørs om det blir ein rutine, eller om han ombestemmer seg. Lat oss håpe at det går bra. *krysse fingrane*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss du har lyst å finna på noko ein dag du har ork og lyst, så er eg og vesle H klare for det altså! :)

:hoppe:

Klart det. Vi får bare finne en dag det passer da. Men passer det best før tre eller etter fem?? Må bare se hvilke dager jeg kan utelukke ;)

Var hvertfall veldig morro å bli overraska på jobben.

Får håpe dere har fått en fin soverutine nå da :)

*krysse fingrene*

Starta dagen klokka seks?? :overrasket:

Jeg lå til rundt elleve-halv tolv i dag jeg.. :ler:

...har man fri så har man fri... :sjenert:;)

Endret av ~Capricorn~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...