Mischa Skrevet 6. desember 2006 #1 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg gidder ikke bruker penger på å melde meg inn på treningssenter og er derfor en trofast tilhenger av treningsvideor (eller DVDr da..) Har en del allerede men lurer på om det er noen som har prøvd noen og har noen anbefalinger. Min erfaring er at en del av de har for mye prat og for lite trening.. Selv har jeg blant annet tre utgivelser av Ministry of Sound 'Pump It Up' og er veldig fornøyd med disse.. men har også noen andre jeg er mindre fornøyd med som eks. en som heter Bodylicious..så derfor vil jeg forsøke å styre unna de dårligste og håper noen har noen anbefalinger. thanks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildy Skrevet 6. desember 2006 #2 Del Skrevet 6. desember 2006 Finner ikke linken akkurat nå, men prøv Gin Millers stepserie. Knallbra trening! Intens Moves og Extrem Step er knallharde! Og artige! TaeBoe serien er også grei, får de fleste til en rimelig penge på Play.com. Jeg fikser ikke aerobic-vidoer av typen "så svinser vi hit- og kaster på hodet dit-vrikk-vrikk"; jeg vil ha effektiv trening. Har hatt noen bomkjøp jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 6. desember 2006 Kult, skal sjekke ut de om jeg finner fant ikke Gin Millers på play, men hvis du kommer på hvor man får tak i de så let me know Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildy Skrevet 6. desember 2006 #4 Del Skrevet 6. desember 2006 http://www.ginmiller.com/gmf06/store_index.html Har handlet flere DVDer herifra, null problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 6. desember 2006 Må man ha step fra før da? Har ikke det jeg.. og det er vel ganske dyrt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildy Skrevet 6. desember 2006 #6 Del Skrevet 6. desember 2006 Du trenger en step-kasse ja. Jeg kjøpte en stor en ( styr unna de små, kun egnet til å vrikke ankler på...been there, done that...) på Obs Sport i vår, kostet vel en 6-700 kr. Kan bygges opp, er stødig og har antisklibelgg på toppen. Du får jo også tak i kasser til flere tusen, men denne gjør absolutt nytten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå