Gjest Cleopatra Skrevet 25. mars 2002 #1 Del Skrevet 25. mars 2002 Jeg og et par venninner skal til London snart. Ingen av oss har vært der før så jeg ønsker litt tips på hva vi bør få med oss og hvor. Ønsker og tips på billige, men ok plasser å bo. Vi stiller ikke store krav, bare at det er rent der.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 25. mars 2002 #2 Del Skrevet 25. mars 2002 Hei! Jeg erikke så sikker på hvor man skffer billige bosteder, og det kommer jo an på hva man legger i ordet billig. London er ikke veldig billig, men spennende! Bille hoteller og Bed & Breakfast finner man trolig langt utenfor sentrum, men da blir det lang veg hver gang man skal inn til byen. London er jo relativt stor. Hva man bør se kommer jo også an hva man er interessert i! Ut fra mine interesser nevner jeg blant annet Westminster Abbey og parlamentet. Tower of London med kronjuveler og masse historie. Tower bridge. Hyde Park og Kensington Gardens. Museum of London, som tar for seg byens historie. Trafalgar Square. Piccadilly Circus. Downing Street og gaten Whitehall. Buckingham Palace. Bydelene Mayfair og Soho, som ligger i sentrum. Har dere god tid, så reis opp i den litt rocka bydelen Camden Town eller ut til Greenwich med observatoriet og nullmeridianen. Det siste gjerne med båt langs Themsen. Shopping i Oxford Street og Knightbridge. Og så må dere selvfølgelig se fotball! Til slutt vil jeg anbefale dere å bruke undergrunnen som transportmiddel. Den er billig og veldig enkelt å bruke! Dette var noen tips, men andre har sikker flere gode forslag. God tur! vennlig hilsen 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2002 #3 Del Skrevet 26. mars 2002 Jeg anbefaler veldig sterkt å dra på musical en kveld. Man får kjøpt billige restbilletter på Leicester square tror jeg. Vi var på Les Miserable for noen år siden, og det var en opplevelse jeg aldri glemmer!!! Ellers er jeg enig i at Camden er stilig. Sjekk hvilke dager det er marked der. Vel verdt å få med seg. Når det gjelder hoteller, er det en del "billiige" hoteller i Paddington området (bl.a ved Norfolk Square). Det er sentralt iom. at Paddington undergrunnen har forbindelser stort sett overalt, men ut fra min erfaring, er det vanskelig å få billig overnatting i London siden det generelt sett er en dyr by.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå