Gjest tore Skrevet 7. februar 2003 #1 Del Skrevet 7. februar 2003 Hei ! Jeg har barbert meg rundt pikken noen ganger, og synes det da er deilig å ha sex. Kjennes ut som en kommer nærmere hverandre. Hva synes dere jenter. Er det bedre når vi gutter er barbert ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pepa Skrevet 7. februar 2003 #2 Del Skrevet 7. februar 2003 Vet ikke. Har aldri hatt sex med en mann som har barbert pikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cumcam Skrevet 7. februar 2003 #3 Del Skrevet 7. februar 2003 Det har jeg jeg likte det kjempe mye. Han tar alt,jeg tar alt. Det blir mye bedre God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 8. februar 2003 #4 Del Skrevet 8. februar 2003 Hm.. Jeg foretrekker nok menn med kjønnshår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sina Skrevet 8. februar 2003 #5 Del Skrevet 8. februar 2003 synes det kommer helt ann på gutten jeg. x'en min kledde åvære barbert. Foretrekker nok det eller fin trimmet.... buskas er ikke særlig sexy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 8. februar 2003 #6 Del Skrevet 8. februar 2003 Litt trimming gjør selvfølgelig ingenting, men ikke ta bort alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 8. februar 2003 #7 Del Skrevet 8. februar 2003 Hei ! Jeg har barbert meg rundt pi#### noen ganger, og synes det da er deilig å ha sex. Kjennes ut som en kommer nærmere hverandre. Hva synes dere jenter. Er det bedre når vi gutter er barbert ? Jaaaaaaaaaaaaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. februar 2003 #8 Del Skrevet 9. februar 2003 Trimming er finest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 10. februar 2003 #9 Del Skrevet 10. februar 2003 Digger skikkelige mannfolk m hår...overalt! Barbert blir for femi for meg.......men smaken er jo som baken; delt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zumper Skrevet 10. februar 2003 #10 Del Skrevet 10. februar 2003 Tror nok at dette er et litt sånn forbigående "fjortis-mote-fenomen". Både blant de gutta som gjør det, og blant de jentene som liker at gutta gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 10. februar 2003 #11 Del Skrevet 10. februar 2003 Tror nok at dette er et litt sånn forbigående "fjortis-mote-fenomen". Både blant de gutta som gjør det' date=' og blant de jentene som liker at gutta gjør det.[/quote'] D håper jeg da ikke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zumper Skrevet 10. februar 2003 #12 Del Skrevet 10. februar 2003 Det er alltids grunn for deg til å håpe, sexysadie, men jeg tror denne moten, vil havne på "harry-statistikken" om et par år, slik alle moter vanligvis gjør. Vi kan ta en paralell til tatoveringsmoten, den ebber nå ut, og om noen år vil det gå masse harry folk rundt med tatoveringer... Fordelen med glattbarberingsmoten, er at den ikke får noen synlige spor når den går av moten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 11. februar 2003 #13 Del Skrevet 11. februar 2003 Der er jeg ikke enig med deg zumper... Barbering/trimming har i så fall vært på moten utrolig lenge. Både kjæresten min og jeg trimmer oss nedentil og begge syntes buskas nedentil er skikkelig usexy. For min del vet jeg at jeg ikke kommer til å slutte med "trimmingen", det tenner han og det får meg til å føle meg mer velstelt og han er av samme oppfatning... Men som chimp skrev: smaken er som baken.... Det er opp til hver enkelt, så det er heldig at jeg og kjæersten har samme mening om det da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå