Gå til innhold

Kjæresten bare sovner..

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Jentegjest

Hei, jeg har et lite spørsmål... Vet ikke egentlig om det er et problem, men jeg ville bli veldig takknemlig for de guttene (også jentene!!) som gidder å komme med noen tanker om dette...

Jeg er en jente i tidlig 20-årene, er i et veldig godt forhold med en jeg har vært sammen med i et og et halvt år. Vi har det veldig fint når vi er sammen, men begge har travle hverdager, og det blir endel til at vi treffes på kvelden og overnatter hos hverandre for i det hele tatt å få sett hverandre.

Når vi kanskje ikke har sett hverandre på nesten en uke og så skal ligge i samme seng, blir jeg ofte kåt flere timer på forhånd fordi jeg gleder meg sånn... Dusjer, barberer her og der :oops: , styrer masse for å være fin og deilig for kjæresten min. Så møtes vi og har det kjempefint, helt til vi skal legge oss og han bare sier "god natt, jeg elsker deg" og SOVNER!!

Jeg bliiiiiiiir så skuffa og lei meg og klarer ikke sovne på lenge. Og nei, dette er ikke noe som har skjedd bare en gang... Og når det ender med at vi HAR sex er det alltid på initiativ fra meg. På tross av dette tror jeg fullt og fast på at vi er enige om at det er dødsdeilig når det først skjer....

Det RARE er at jeg aldri har vært innom tanken på at han ikke tenner på meg, eller noe. Ikke fordi jeg er innbilsk, men fordi han sier det ofte. Både at han elsker meg, men også mer fysiske kommentarer om at jeg er fin, deilig osv.

Men jeg klarer ikke skjønne dette. Og selv om alt rasjonelt i meg tilsier at dette ikke burde tas personlig, blir jeg jo lei meg til slutt og ikke minst usikker.

Jeg vurderer nesten å bare la totalt være å ta inititivet på en stund og se hvor lang tid det egentlig tar før han merker at noe mangler... :evil: Jeg mener i alle fall sex er en veldig viktig del i et kjærlighetsforhold, og selv om det er mange andre ting som er viktigere er det trist hvis dette forsvinner..'

Faen heller. Jeg er bare lei meg jeg. Håper på noen gode råd /erfaringer eller noe som kan bringe hjernen min over i et nytt tenkemønster...

hilsen meg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm... dette hørtes unektelig litt rart ut ja.

Du sier du er kåt mange timer før dere legger dere, hva med å forføre han tidligere på kvelden? Da vil han kanskje ikke være så trøtt og klar for en deilig samba på madrassen :blunke: Visk han i øret at du har lyst på han nå og spør om dere ikke skal legge dere tidlig å kose dere litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentegjest

Takk for svar!

Men må nok skuffe dere med at dette har jeg allerede forsøkt... Og ja, det fungerer kjempebra, han NEKTER liksom aldri hvis dere skjønner... Men hovedproblemet er vel at han aldri tar initiativ og ikke ser ut til å bry seg hvis ikke jeg gjør det heller.

Når jeg skriver at han bare snur seg og sovner, gjelder det de gangene vi har hatt full rulle med andre ting i flere dager, og bare treffes for å sovne sammen. Skjønner det selvfølgelig de gangene han er sliten (jeg har heller ikke lyst på sex hvis jeg har hatt et helvete av en dag...), men det skjer liksom uansett...

Jeg skrev at jeg vurderte en slags "ikke-ta-initiativ"-periode, og se hva som skjer. Samtidig er jeg litt redd for å oppdage at vi uten mitt engasjement ender opp uten noe... Det er jo bare nødt til å være et elendig tegn, uansett hvor mye han skryter av kroppen min.

Skulle ønske han kunne si det litt sjeldnere og VISE det litt oftere..

Har kjøpt meg potetgull og masse røyk og skal drikke meg full på rødvin i kveld. :kul: Så kan han bare sitte der med handa si. Er ikke noe kåt , jeg. NEIDA! :hoho:

Håper fortsatt på fler svar og råd.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nå ser du hva mannfolk har måttet gå gjennom i århundrer, å i disse likestillings tider er jo ikke dette så rart :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hmm veit godt hvordan du har det. Sånn hadde jeg det med eksen min også, han tok sjelden/aldri initiativ på slutten. Synes du skal prate med kjæresten din om det jeg. Fortelle han hvordan du har det, og at han sårer deg ved aldri å ta noe initiativ. Kommunikasjon er veldig viktig i et forhold. Håper dere klarer å ordne opp i det :) lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kåta :kul:

En merkelig sak det der. Har han ikke så ofte lyst på sex tro? Var det annerledes helt i begynnelsen? SNAKK med ham!!!!!!! Kommunikasjon er superviktig! Kommer han ikke med noe klokt svar, så prøv å "aldri" ta initiativ en periode, og se om han får lyst til slutt :) . Håper alt ordner seg med dere.

Mogens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

Dette er som jeg skulle ha skrevet det selv, Har forsøkt med go mat, blomster, lange gode samtaler, oppmuntringer akk ja vet ikke alt. Men hun har da aldri lyst. Jeg er helt enig med deg at kozen og sexen hører parforholde til. Iallfall betyr det mye for meg. Jeg har også forsøkt perioder med iheletatt ikke berøre henne, men da lurer hun på om jeg er sur......UFF og UFF. Ikke enkelt dette. Det ender med at jeg bare må onanere, men det blir da liksom ikke det samme det heller. Sånn er det vel bare når vi er forskjellig. Heldig de som har samme behovene i et forhold.

Klæm fra tore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lumbajack

jeg kan gi deg det sanne svaret helt enkelt og innlysende.

det har sannsynligvis ikke med at han ikke er tiltrukket, da ville han gått fra deg, vært utro, eller du ville kunne merket det.

HAN HAR LAV SEXDRIVE. sjelden lyst på sex med andre ord.

er det virkelig så ufattelig for dere at menn kan ha lite lyst på sex?

hva er det egentlig dere tror om menn? at de er noen jævla kaniner som vil jukke foten deres bare dere ymter frempå?

det er trist om sexlysten deres ikke stemmer overens med hverandres. det er et problem i flere forhold og kan gå begge veier.

nei, det å vente vil ikke forbedre situasjonen. venter du lenge nok tar de fleste inititiativ til slutt, men hva er poenget med dette? det kommer fremdeles til å ta like lang tid til neste gang.

noen menn har simpelthen lav sexlyst og ingenting kan forandre det. beklager å bryte "menn er som hunder illusjonen". den er nemlig helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentegjest

Tusen takk for alle svar!

Selv om kanskje det dere skrev egentlig ikke var nytt for meg, fikk jeg bekreftet det jeg har tenkt hele tiden, at dette må vi bare snakke om... Men tro meg; selv om siste svar kritiserer meg for å stille urimelige krav til gutten min, så ER det mer sosialt akseptert å klage over at jenta vil for sjelden enn at gutten vil for sjelden... Var så redd for å såre han og at han bare skulle føle seg helt "taper", noe sier meg at det i alle fall ikke ville hjulpet...

Men: jeg bare tok det opp litt bakt inn i annet forholdsnakk, men uten å gå rundt grøten, og da dukket det opp mye interessant både fra meg og han. Vil ikke kringkaste innholdet i samtalen på nettet ( :oops: ), men alt ble i alle fall mye bedre etterpå. Om det seksuelle har blitt bedre(altså med initiativ-fordeling og sånn) er litt tidlig å si, men den negative spenningen som lå der sist jeg skrev er i alle fall løst opp i. Og det var en veldig utslått gutt som smilte særdeles fornøyd når jeg var ferdig med han i går :sjarmor:

Så takk for inspirasjonen, jeg kommer definitivt til å besøke kvinneguiden igjen!

Klem fra lykkelig meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lumbajack
Tusen takk for alle svar!

ER det mer sosialt akseptert å klage over at jenta vil for sjelden enn at gutten vil for sjelden...  

hvorfor? hvor har du lest dette? mener du at menn liker sex bedre enn kvinner?

er det noen her som mener det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

*Jeg aner ugler i mosen her. Han er nok utro. Får vel det han trenger ellers i uken før han treffer deg. Eller han er homo kanskje. Eller ikke tiltrukket av deg sexuelt lenger. Eller så masturberer han så mye i løpet av uken at han er helt BLÅST når han endelig treffer deg.

*Et siste alternativ kan muligens være at han ikke er så veldig opphengt i sex. Dessuten kan han være trøtt også. Bare det kan jo ta lysten fra de fleste i perioder.

Jeg holder en knapp på det første og det siste alternativet her jeg!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...