Gjest Gjest_Prinsessen_* Skrevet 7. desember 2006 #61 Skrevet 7. desember 2006 Å herregud. La nå folk fjerne eller gro håret sitt akkurat som de vil. Gjør meg virkelig ingenting om folk ønsker å la kjønnshåret sitt vokse så lenge jeg får fjerne det i fred, uten moraliserende og bedrevitende kommentarer. Mitt underliv; mitt problem/min nytelse. Dette er vel egentlig en ganske meningsløs diskusjon..la folk gjøre som de vil, men ikke kom og hevd at det akkurat DU gjør er så mye riktigere. For noen er det ene riktig, for andre er noe annet riktig.
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2006 #62 Skrevet 7. desember 2006 Men det har ingen retorisk kraft mot intimbarbering hvis det brukes av en kvinne som barberer armhuler eller legger, eller en mann som mener at kvinner bør barbere armhuler og legger ← Joda, det egner seg veldig godt for å sette fokus på, og ikke minst til å latterliggjøre, de som mener at de ikke er preget av mote når de fjerner alt kjønnshåret.
Gjest =tentacle= Skrevet 7. desember 2006 #63 Skrevet 7. desember 2006 Joda, det egner seg veldig godt for å sette fokus på, og ikke minst til å latterliggjøre, de som mener at de ikke er preget av mote når de fjerner alt kjønnshåret. ← Det er ikke noen prinsipiell forskjell på å følge èn hårfjerningsmote i forhold til en annen hårfjerningsmote
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2006 #64 Skrevet 8. desember 2006 Nei, kanskje ikke, og jeg hadde ikke brydd meg så mye heller dersom det å fjerne kjønnshår hadde vært like problemfritt som å fjerne hår på legger og i armhuler. Det er bare det at for akkurat meg - og for en god del andre har jeg skjønt - medfører det alskens problemer å prøve å få hårløs mus. Det klør, det svir, det ser stygt ut og det oppstår stadig infeksjoner både her og der. Og det selv om jeg følger all verdens råd - som det jo sannelig også finnes en del av og ja jeg har så visst både lest dem og prøvd dem. Så skulle det ikke være noe problem for meg å slippe da. Men det er det! Det er et reelt krav der ute at vi kvinner skal være hårløse og et ultimatum at dersom vi ikke fjerner håret så blir det ingen oralsex, og akkurat det er jo for mange av oss det beste vi vet og kanskje eneste kilde til gode orgasmer! Jeg har opplevd flere ganger at dette spørsmålet kommer opp i innledende fase - og det er jo ikke akkurat noen turnon!!! I gamle dager var ikke ekte mannfolk redde for mus og jeg fikk så mye oralsex jeg orket. Men NÅ er det altså et problem. Og jeg tror det var akkurat DETTE trådstarter ønsket å fokusere på. Hun sier hun ble dumpet pga hår - og det tror jeg på! Herregud det handler ikke om at noen skal kunne få lov til å barbere seg så mye de vil. Hold opp med den diskusjonen. Selvfølgelig kan folk få barbere seg etter eget ønske. Det handler om hva denne moten gjør med de av oss som enten ikke kan eller vil følge den. Denne moten har faktisk store konsekvenser for oss. Ja, egentlig for synet på kvinnekroppen i det hele tatt, etter min mening. Med andre ord: Det er ikke gøy lenger!
Gjest =tentacle= Skrevet 8. desember 2006 #65 Skrevet 8. desember 2006 Helt enig i at mange menn har blitt "pysete" på hår, og at det kan bli mye problemer med hårferning i underlivet. Hvis hårfjerningen ble veldig plagsom, ville jeg nok nøyet meg med å ta litt av det og stusse resten kort. At noen menn får "smaken" på hårløse og diskriminerer resten er det vel ikke så mye å gjøre med på generell basis. Men hvis en mann i et seriøst forhold forlangte at jeg skulle gå rundt med stadige plager i underlivet for å tekkes ham, så er det bye bye herfra Frisering er fint, men ikke for enhver pris.
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2006 #66 Skrevet 9. desember 2006 Du har helt rett, for du kjenner alle og vet hvordan alle tenker. Du er et unikum på denne planeten, og det finnes ingen andre som deg. Du er bare helt utrolig Var det noe slikt du ønsket å høre? ← Du høres alltid så sur og bitter ut når du svarer Madam Felle. Synes du burde svare på en høfligere måte og ikke så sarkastisk. Da blir det så utrivelig her.
Gjest =tentacle= Skrevet 9. desember 2006 #67 Skrevet 9. desember 2006 Du høres alltid så sur og bitter ut når du svarer Madam Felle. Synes du burde svare på en høfligere måte og ikke så sarkastisk. Da blir det så utrivelig her. ← Personlig synes jeg Madam Fells velplasserte ironi var riktig så trivelig Men er det greit å kritisere enkeltpersoner her inne for ting man hevder de "alltid" gjør som uregistrert gjest? Jeg får i hvertfall inntrykk av at "Gjest" kan være en etablert bruker som gjemmer seg bak gjestestatus for å komme med små stikk hun/han ikke vil stå for med nicket sitt.
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2006 #68 Skrevet 9. desember 2006 Har lest flere av svarene til madam felle i forskjellige tråder og jeg synes hun svarer frekt til de fleste!
Gjest Madam Felle Skrevet 9. desember 2006 #69 Skrevet 9. desember 2006 Du høres alltid så sur og bitter ut når du svarer Madam Felle. Synes du burde svare på en høfligere måte og ikke så sarkastisk. Da blir det så utrivelig her. ← Forfølger du meg, siden du vet at jeg alltid høres så sur og bitter ut? Eller plukker du ut enkelte innlegg, for så å kritisere de?
Gjest =tentacle= Skrevet 9. desember 2006 #70 Skrevet 9. desember 2006 Har lest flere av svarene til madam felle i forskjellige tråder og jeg synes hun svarer frekt til de fleste! ← Jeg er ny her, men jeg viser nicket mitt når jeg skriver innlegg, enten det er rettet mot en tråd eller et nick. Og det synes jeg faktisk man bør gjøre hvis man vil bli hørt. Hvordan skal vi vite forskjell på de forskjellige "gjestene"? Hvis man ikke gidder å registrere seg har man vel knapt stemmerett i forhold til hva brukerne kan foreta seg her, og er man bruker og har noe å kritisere en annen bruker for, så er det feigt å ikke si det nick til nick.
Gjest Sara, snart medlem Skrevet 10. desember 2006 #71 Skrevet 10. desember 2006 Forfølger du meg, siden du vet at jeg alltid høres så sur og bitter ut? Eller plukker du ut enkelte innlegg, for så å kritisere de? ← Nei jeg forfølger deg ikke, men leser de fleste innleggene her på KG og da plukker man opp hvem som svarer hva. Jeg kritiserer ikke, jeg bare mener at måten du svarte kylling på var småfrekt. Blir en uhyggelig stemning da. Er vel kanskje litt dumt å tro at jeg bruker tiden min her inne på å forfølge deg? Jeg er ny her, men jeg viser nicket mitt når jeg skriver innlegg, enten det er rettet mot en tråd eller et nick. Og det synes jeg faktisk man bør gjøre hvis man vil bli hørt. Hvordan skal vi vite forskjell på de forskjellige "gjestene"? Hvis man ikke gidder å registrere seg har man vel knapt stemmerett i forhold til hva brukerne kan foreta seg her, og er man bruker og har noe å kritisere en annen bruker for, så er det feigt å ikke si det nick til nick. ← Regner med at du også var gjest før du registrerte deg? Siden du synes det er så feigt å ikke ha nick, så skal jeg legge ved et bruker navn, så kan jeg registrere meg siden. Stemmerett? Jeg kan faktisk si meningene mine selv om jeg "bare er gjest". Og som sagt: jeg krtiserer ikke, jeg bare nevnte det i farta. Slapp av!
Gjest =tentacle= Skrevet 10. desember 2006 #72 Skrevet 10. desember 2006 Regner med at du også var gjest før du registrerte deg? Siden du synes det er så feigt å ikke ha nick, så skal jeg legge ved et bruker navn, så kan jeg registrere meg siden. Stemmerett? Jeg kan faktisk si meningene mine selv om jeg "bare er gjest". Og som sagt: jeg krtiserer ikke, jeg bare nevnte det i farta. Slapp av! ← Nei, jeg registrerte meg umiddelbart, og har mitt nick på alt jeg har skrevet, eller har lagt til mitt nick hvis jeg ved et uhell har skrevet uten å være innlogget. Jeg står for det jeg mener i debatter. Helt greit å skrive anonymt så lenge man er saklig, men ikke å følge enkeltbrukere rundt for å kritisere deres personlige stil.
Gjest Sara, snart medlem Skrevet 10. desember 2006 #73 Skrevet 10. desember 2006 Nei, jeg registrerte meg umiddelbart, og har mitt nick på alt jeg har skrevet, eller har lagt til mitt nick hvis jeg ved et uhell har skrevet uten å være innlogget. Jeg står for det jeg mener i debatter. Helt greit å skrive anonymt så lenge man er saklig, men ikke å følge enkeltbrukere rundt for å kritisere deres personlige stil. ← Jeg gjentar: jeg kritiserte ikke!!!
Gjest Madam Felle Skrevet 10. desember 2006 #74 Skrevet 10. desember 2006 Nei jeg forfølger deg ikke, men leser de fleste innleggene her på KG og da plukker man opp hvem som svarer hva. Jeg kritiserer ikke, jeg bare mener at måten du svarte kylling på var småfrekt. Blir en uhyggelig stemning da. Er vel kanskje litt dumt å tro at jeg bruker tiden min her inne på å forfølge deg? ← Du er utrolig dyktig, siden du kjenner igjen alle nickene her inne. Men jeg svarer som jeg vil, og jeg mente faktisk at det innlegget ikke fortjente et bedre svar, noe jeg har min fulle rett til å mene. På lik linje som du mener at du burde snakke til meg
aline Skrevet 10. desember 2006 #75 Skrevet 10. desember 2006 og kg ER ett diskusjonsforum, ikke ett kosemoseforum, skal alle bare skrive snillt og på snille måter uten edge eller ironi i det hele tatt, så ville det gått HELT vekk fra det det alltid har vært slik jeg ser. og som min mor lærte meg, stiller man dumme spørsmål, får man dumme svar.
Gjest Madam Felle Skrevet 10. desember 2006 #76 Skrevet 10. desember 2006 og kg ER ett diskusjonsforum, ikke ett kosemoseforum, skal alle bare skrive snillt og på snille måter uten edge eller ironi i det hele tatt, så ville det gått HELT vekk fra det det alltid har vært slik jeg ser. og som min mor lærte meg, stiller man dumme spørsmål, får man dumme svar. ←
Gjest Bellatrix Skrevet 10. desember 2006 #77 Skrevet 10. desember 2006 Har lest flere av svarene til madam felle i forskjellige tråder og jeg synes hun svarer frekt til de fleste! ← Madam Felle svare ofte skarpt og tydelig, og er flott å ha her på kg.
Gjest Bellatrix Skrevet 10. desember 2006 #78 Skrevet 10. desember 2006 Så skulle det ikke være noe problem for meg å slippe da. Men det er det! Det er et reelt krav der ute at vi kvinner skal være hårløse og et ultimatum at dersom vi ikke fjerner håret så blir det ingen oralsex, og akkurat det er jo for mange av oss det beste vi vet og kanskje eneste kilde til gode orgasmer! Jeg har opplevd flere ganger at dette spørsmålet kommer opp i innledende fase - og det er jo ikke akkurat noen turnon!!! ← Da har du dumpet borti feil mannfolk.
Gjest Madam Felle Skrevet 10. desember 2006 #79 Skrevet 10. desember 2006 Jeg gjentar: jeg kritiserte ikke!!! ← Nei, for du bare konstanterer fakta?
Scorpina Skrevet 10. desember 2006 #80 Skrevet 10. desember 2006 (endret) Tråden har glidd ut litt. Modererer ikke innleggene, men hvis dere fortsetter å diskuterer ANDRE ting enn tema, ta det heller opp på personlige meldinger og/eller pm med hverandre. Scorpina (mod) Endret 10. desember 2006 av Scorpina
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå