Gjest Luci Skrevet 2. desember 2006 #1 Del Skrevet 2. desember 2006 Nå skal det av noen kilo. Har allerede begynt, og gått ned litt, men det går jo selfølgelig altfor sent. Så derfor lurer jeg på å supplere med et vektkontrollprodukt. Men jeg er så usikker på hva som fungerer og ikke, så jeg lurer på om noen kan anbefale et? Har tenkt litt på dette: Brenncell Noen som har prøvd? Noe annet du har brukt som virket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anita78 Skrevet 2. desember 2006 #2 Del Skrevet 2. desember 2006 Nå skal det av noen kilo. Har allerede begynt, og gått ned litt, men det går jo selfølgelig altfor sent. Så derfor lurer jeg på å supplere med et vektkontrollprodukt. Men jeg er så usikker på hva som fungerer og ikke, så jeg lurer på om noen kan anbefale et? Har tenkt litt på dette: Brenncell Noen som har prøvd? Noe annet du har brukt som virket? ← Hei,hei..for halvt annet år siden bestemte jeg meg for å bli kvitt de kiloene jeg har drømt om å gå ned sååå lenge!!(etter to barn)Begynte m å gå jevnlige turer,trente pilates(supert)aerobic og div trenings dvd er.Å begynnte selvfølgelig å spise sunt og ofte..fem ganger pr dag.Dette har nå ført til at jeg har gått fra 70 kg til 52.Stoor trives nå i kroppen jeg har og dette motiverer meg selvfølgelig til å holde d v like.Men unner meg godt som alle andre..Vil råde deg på d sterkeste til å gå ned over tid.Har gått ned fortere før og like fort opp igjen.Men nå holder vekta seg stabil. Viss man bestemmer seg for å gå ned så å så mye til en viss dato er man nesten dømt til å mislykkes..eller til å gå opp d dobbelte. Men dette er min mening. Lykke til uansett.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supraspinatus Skrevet 3. desember 2006 #3 Del Skrevet 3. desember 2006 Nå skal det av noen kilo. Har allerede begynt, og gått ned litt, men det går jo selfølgelig altfor sent. Så derfor lurer jeg på å supplere med et vektkontrollprodukt. Men jeg er så usikker på hva som fungerer og ikke, så jeg lurer på om noen kan anbefale et? Har tenkt litt på dette: Brenncell Noen som har prøvd? Noe annet du har brukt som virket? ← Egentlig ikke et direkte svar til det du spør om. Men det går sakte å gå ned eller opp i vekt! Og det er bedre det går sakte enn fort, da er det ikke så stor belastning for kroppen, og sjansen for å lykkes samt å beholde vekten i ettertid er større. Realistisk, med en bra diett og bra trening, så kan man slanke seg ca 0,5-1kg i uken gjennomsnittlig. Noen uker mer andre uker mindre. Ikke gi opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå