Gå til innhold

Trenger litt hjelp :o)

Gjest Luci

Anbefalte innlegg

Nå skal det av noen kilo.

Har allerede begynt, og gått ned litt, men det går jo selfølgelig altfor sent. Så derfor lurer jeg på å supplere med et vektkontrollprodukt. Men jeg er så usikker på hva som fungerer og ikke, så jeg lurer på om noen kan anbefale et?

Har tenkt litt på dette: Brenncell

Noen som har prøvd?

Noe annet du har brukt som virket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har allerede begynt, og gått ned litt, men det går jo selfølgelig altfor sent. Så derfor lurer jeg på å supplere med et vektkontrollprodukt. Men jeg er så usikker på hva som fungerer og ikke, så jeg lurer på om noen kan anbefale et?

Noen som har prøvd?

Hei,hei..for halvt annet år siden bestemte jeg meg for å bli kvitt de kiloene jeg har drømt om å gå ned sååå lenge!!(etter to barn)Begynte m å gå jevnlige turer,trente pilates(supert)aerobic og div trenings dvd er.Å begynnte selvfølgelig å spise sunt og ofte..fem ganger pr dag.Dette har nå ført til at jeg har gått fra 70 kg til 52.Stoor trives nå i kroppen jeg har og dette motiverer meg selvfølgelig til å holde d v like.Men unner meg godt som alle andre..Vil råde deg på d sterkeste til å gå ned over tid.Har gått ned fortere før og like fort opp igjen.Men nå holder vekta seg stabil.

Viss man bestemmer seg for å gå ned så å så mye til en viss dato er man nesten dømt til å mislykkes..eller til å gå opp d dobbelte.

Men dette er min mening.

Lykke til uansett.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har prøvd?

Egentlig ikke et direkte svar til det du spør om. Men det går sakte å gå ned eller opp i vekt! Og det er bedre det går sakte enn fort, da er det ikke så stor belastning for kroppen, og sjansen for å lykkes samt å beholde vekten i ettertid er større.

Realistisk, med en bra diett og bra trening, så kan man slanke seg ca 0,5-1kg i uken gjennomsnittlig. Noen uker mer andre uker mindre. Ikke gi opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...