Gå til innhold

Hva foretrekker du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

foretrekker Skavland da jeg anser Senkveld for å være mer barnslig og useriøst

blie lei av de evinelig konkuransen mellom de to programlederne

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Og når du leder et talkshow, kan du ikke lære deg å snakke engelsk skikkelig? Jeg blir helt utrolig flau når han snakker engelsk.

Dette skjønner jeg ikke noe av. Synes han har en helt grei engelsk

du kan ikke forvente at en nordmann skal snakke engelsk som om han hdde det som morsmål

Gjest Leiababe
Skrevet

Senkveld.. Lei av Skavland, det har gått altfor lenge..

Skrevet

Senkveld ;) Har sansen for humuren til de to kara!

Skavland har gått så lenge, nesten alle gjestene er der for tredje gang jo. Men det hender det er ok læll, kommer self. ann på gjestene også.

Skrevet
Dette skjønner jeg ikke noe av. Synes han har en helt grei engelsk

du kan ikke forvente at en nordmann skal snakke engelsk som om han hdde det som morsmål

Det er en rimelig stor grå sone mellom Skavlans engelsk og å snakke engelsk som en innfødt ;)

Skrevet

Fredagskveldene etter Nytt på nytt er TV-fri sone. Av og til foretrekker vi å sove, andre ganger foretrekker vi Kveldsnyt.

Gjest LilSweetie
Skrevet

Skavlan er bra noen ganger, blir ellers fort lei av det.

Senkveld er helt forferdelig daarlig uansett.

Gjest kenneth
Skrevet
Det er en rimelig stor grå sone mellom Skavlans engelsk og å snakke engelsk som en innfødt ;)

Skavlan er ikke sone-fri i så måte nei. Men jeg er enig med Angus i at han ikke er så ille. Vedkommende som ble pinlig berørt av engelsken hans, har sannsynligvis noen komplekser på nasjonalt plan. (Hadde en person med Petter Solberg og Thor Heyerdahls engelsk sittet i stolen, hadde jeg vært med på resonnementet).

Skrevet

Jeg synes Skavlan-engelsk er pinlig. Jeg synes Skavlan som rødmer og blir satt ut er pinlig. Jeg synes nå-holder-det-på-å-bli-for-interessant-så-nå-drar-jeg-en-spøk-Skavlan er pinlig.

Og det er veldig trist, for gjestene er ofte veldig gjennomtenkt sammensatt, og mange av dem har faktisk noe genuint interessant å by på.

Gjest LilSweetie
Skrevet
Jeg synes nå-holder-det-på-å-bli-for-interessant-så-nå-drar-jeg-en-spøk-Skavlan er pinlig.

Enig! Han har ødelagt så mange potensielt gode programmer på den måten! "Å nei! Nå sier kanskje noen noe viktig snart! Krise!" :murvegg:

Gjest Silmarill
Skrevet

Skavland kan være ok, men det kommer ann på gjestene!

Senkveld ser jeg på når det er reprise, syns det blir for mye krampaktig humor der.

Skrevet
Skavlan er ikke sone-fri i så måte nei. Men jeg er enig med Angus i at han ikke er så ille. Vedkommende som ble pinlig berørt av engelsken hans, har sannsynligvis noen komplekser på nasjonalt plan. (Hadde en person med Petter Solberg og Thor Heyerdahls engelsk sittet i stolen, hadde jeg vært med på resonnementet).

Og den som ble pinlig berørt av engelsken hans var altså meg ;) Og ja, jeg har helt klart en del komplekser når det gjelder nordmenns engelsk. Jeg syntes det var direkte flaut å høre Bondevik tale i store og viktige møter (ja, nå hadde jo det forsåvidt flere årsaker enn engelskuttalen), for eksempel. Jeg synes TV-personligheter og politikere som må snakke en del engelsk i forbindelse med jobben burde anstrenge seg litt for å snakke språket godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...