pusla Skrevet 2. desember 2006 #21 Skrevet 2. desember 2006 Her blir det Senkveld, de gutta hører med på en fredagskveld .
Gjest Virvel Skrevet 2. desember 2006 #22 Skrevet 2. desember 2006 Senkveld. Jeg synes Thomas og Harald er dritmorsomme, men så har jeg ikke så "høytidelig" humor heller, jeg ler av det meste - i hvert fall på fredagskvelden. Da vil jeg bare ha enkel underholdning som ikke krever så mye av hjernen min, den er jo sliten etter en lang uke kan dere skjønne.
Timia Skrevet 2. desember 2006 #27 Skrevet 2. desember 2006 Ingen av delene, men om jeg måtte velge så blir det skavland.
Gjest kenneth Skrevet 3. desember 2006 #28 Skrevet 3. desember 2006 (...)Syns det kan være interessante tema og gjester, men som regel ødelegges det med pjatt og S sin utrolige evne til å avbryte når det er som mest spennende, og hans unike evne til å sette seg selv i sentrum, på en liksom-sjarmerende måte (...)← Jeg føler for å ta Skavlan i forsvar på avbryte-punktet. Tilsvarende utsagn har jeg sett flere ganger. Første gangen jeg så det, tenkte jeg "hm. Gjør'n det da?". Jeg er derfor veldig oppmerksom på akkurat dette, og må faktisk si meg helt uenig. Det er tross alt et talkshow - med ulike gjester og temaer, og jeg tror ikke sjangeren fungerer så godt hvis folk skal kjøre endeløse monologer i eget tempo. Skavlan er på ingen måte feilfri, men akkurat på dette punktet føler jeg han får ufortjent kritikk. Det har heller ikke slått meg at han setter seg selv i sentrum. På hvilken måte gjør han det? Han er tross alt programleder, og sitter tross alt i midten... Senkveld-folka er jo noen skruer, men de har en tendens til å bli litt vel masete. Litt sånn Se og hør - turboutgaven. Tipper Senkveld-diggeren er litt yngre enn Skavlan-diggeren.
Murron Skrevet 3. desember 2006 #29 Skrevet 3. desember 2006 det kommer helt an på hvem som har de mest spennende gjestene
monja Skrevet 3. desember 2006 #30 Skrevet 3. desember 2006 Litt begge deler. Kommer helt an på gjestene.
Snuppen Skrevet 3. desember 2006 #32 Skrevet 3. desember 2006 senkveld -folk,sjekk ut : http://senkveld.nettblogg.no/m_092006.html hihihi
Gjest Gjest 1 Skrevet 3. desember 2006 #33 Skrevet 3. desember 2006 (Skavlan uten d er riktig) ← Jeg vet det...men det er gøy å skrive det med d.
Annie Skrevet 3. desember 2006 #34 Skrevet 3. desember 2006 (endret) Eh... Skavlan... eh... er jeg eh... lei. Endret 3. desember 2006 av Annie
Ciara Skrevet 3. desember 2006 #36 Skrevet 3. desember 2006 Helst ingen av delene, men må jeg velge foretrekker jeg Senkveld. Thomas og Harald er morsomme, upretensiøse karer som virker oppriktig engasjerte i gjestene sine. Skavlan derimot irriterer meg grenseløst, han er både uforskammet (ja, nå følte jeg meg som var 80) og blass. Og når du leder et talkshow, kan du ikke lære deg å snakke engelsk skikkelig? Jeg blir helt utrolig flau når han snakker engelsk. Skavlan har ofte litt mer interessante gjester, da, men det hjelper jo ikke når han bare stiller drittspørsmål.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå