Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Si meg det og jeg skal fortelle deg hvem du er!

Eller kanskje ikke.. Men fortell likevel ;)

Selv ser jeg mest Skavlan, hvis jeg i det hele tatt benytter fredagskvelden til tvtitting.

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet (endret)

Det er sjelden jeg ser Senkveld. Skavlan ser jeg hvis det er kule gjester.

Endret av Bellatrix
Skrevet

SELVSAGT SENKVELD..ser på skavland nå og venter på at senkveld ska begynne.. d er jo mye mer humor i!!..

skavland og gjestene bare skravler ..kjedelig i lengden..

men tror senkveld er litt rettet mot ungdommer.. kanskje?vet ikke jeg,selv er jg 21 og synes senkveld er helt knall :)

Skrevet

Klarer meg uten begge programmene. Men om det er et spennende tema eller spennende gjester kan jeg godt se på.

Tror jeg velger Skavland om jeg må velge, det er litt mer seriøst enn det Senkveld er. (Og det er selvfølgelig pga målgruppen til de forskjellige programmene.)

Skrevet

Senkveld er bajs. Skavlan er ofte interessant, men jeg synes ikke Skavlan sjøl er så mye å skryte av.

Skrevet

Prøver å se det meste på fredagskveldene :)

SFor jeg liker det,da så. :ler:

Skrevet

Senkveld. Lett morsom underholdning en slapp fredagskveld.

Skrevet

Egentlig ingen men ser ofte på slutten av Skavlan mens jeg venter på politagentane.

Skrevet

Senkveld selvfølgelig:) ler meg skakk av Harald:P hehe

Gjest Gjest 1
Skrevet

Skavland.

Med skjulte hensikter inviteres det gjester som sier det utroligste...

Senkveld er ok.

Skrevet (endret)

Skavlan.

Harald og Thomas har så elendig humor at jeg blir pinlig berørt av å se på.

Endret av Sille
Skrevet

Ikke begeistret for noen av delene, men Skavlan(d?) står som regel på i bakgrunnen fordi det er mellom Nytt på nytt og Politiagentane. Så ser jeg på med et halvt øye.

Syns det kan være interessante tema og gjester, men som regel ødelegges det med pjatt og S sin utrolige evne til å avbryte når det er som mest spennende, og hans unike evne til å sette seg selv i sentrum, på en liksom-sjarmerende måte :forvirret:

Senkveld har jeg nesten aldri sett, men syns de virker så selv-fokuserte og anmasende.

Gjest Vilja :-)
Skrevet

Skavlan synes jeg det er vanskelig å styre unna når man er hjemme på fredagskveldene (hvilket er ofte i mitt tilfelle), så jeg pleier stort sett alltid å få med meg sendingene hans. Ikke alle sendingene er like treffende, men det skal jo klaffe mht. at gjester og tema skal utfylle hverandre. Jeg liker Skavlans' lune humor, selv om han kan bli litt for mye "naiv pjokk" innimellom, kontra mange av de store størrelsene han av og til har på besøk hos seg. Det er et program hvor man stort sett lærer noe nytt/får høre interessante opplysninger hver gang, i motsetning til Senkveld, som har som målsetting å underholde fortrinnsvis på komikk-vis. Men jeg liker Harald Rønneberg, han er upretensiøs og veldig sjarmerende. Men det blir for mye fjas for min smak. Gjestene er også som regel tamme og veldig tabloide.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...