Gå til innhold

Hjemme med 2-åring

Fremhevede innlegg

Gjest Møremor
Skrevet

Selv om jeg skulle ønske at 2-åringen min hadde fått barnehageplass tidligere,- så føler jeg meg utrolig heldig som kan være sammen med han hele dagen. Han er 2 år og 2 md, og har fått barnehageplass fra januar,- noe som sikkert blir kjempeflott for både meg og han.

Men,- jeg koser meg skikkelig med å ha han hjemme; det varmer så utrolig når han kommer med sine snille øyne og gir meg en klem: "gå det bra, mamma?" "Ja, det går bra", sier jeg. "Ja!", sier han fornøyd. Når jeg henger opp klær, pleier han å sette seg på en benk og se beundrende på meg: "flink du e, mamma!"

Viktig å sette pris på alle de små øyeblikk, enten vi har mye eller lite tid sammen med ungene våre!

Det er ingenting som kan måle seg med å være mamma!

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var selv hjemme med sønnen min til han var 2 år, og skulle gjerne vært hjemme lenger hvis økonomien hadde tillatt det! Skjønner godt hvor heldig du føler deg - det gjorde jeg òg. Likevel blir det sikkert fint for han å begynne i barnehagen; de har jo godt av å være sammen med jevnaldrende også.

Skjønne er de, og at vi får lov til å være mammaer er stort :)

Skrevet

Jeg er hjemme med en treåring og en ettåring, og skjønner så godt hva du mener. Det er den nturligste ting i verden å være sammen med sitt barn. :hjerter_rundt:

Skrevet

Jeg kunne aldri tenkt meg å være hjemme lenger enn permisjonstida på ett år, men er enig med deg i at man skal ta vare på alle de magiske øyeblikkene og ikke minst i at ingenting kan måle seg med å være mamma :)

Skrevet
Selv om jeg skulle ønske at 2-åringen min hadde fått barnehageplass tidligere,- så føler jeg meg utrolig heldig som kan være sammen med han hele dagen. Han er 2 år og 2 md, og har fått barnehageplass fra januar,- noe som sikkert blir kjempeflott for både meg og han.

Men,- jeg koser meg skikkelig med å ha han hjemme; det varmer så utrolig når han kommer med sine snille øyne og gir meg en klem: "gå det bra, mamma?" "Ja, det går bra", sier jeg. "Ja!", sier han fornøyd. Når jeg henger opp klær, pleier han å sette seg på en benk og se beundrende på meg: "flink du e, mamma!"

Viktig å sette pris på alle de små øyeblikk, enten vi har mye eller lite tid sammen med ungene våre!

Det er ingenting som kan måle seg med å være mamma!

:)

Vær glad for at du har fått denne tiden ekstra hjemme med sønnen din ..

Selv har jeg to gutter - med førstemann begynte jeg i jobb etter 4,5 måned (som var permisjonstiden da) ... mens med yngstemann så var jeg hjemme til han var 3 år - tok kun litt deltidsstudier i permisjonstiden. Det var SÅÅ deilig å ta livet med ro noen år :) hadde eldstemann hjemme store deler av denne tiden og jeg er helt sikker på at vi alle hadde godt av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...