Gjest Møremor Skrevet 1. desember 2006 #1 Skrevet 1. desember 2006 Selv om jeg skulle ønske at 2-åringen min hadde fått barnehageplass tidligere,- så føler jeg meg utrolig heldig som kan være sammen med han hele dagen. Han er 2 år og 2 md, og har fått barnehageplass fra januar,- noe som sikkert blir kjempeflott for både meg og han. Men,- jeg koser meg skikkelig med å ha han hjemme; det varmer så utrolig når han kommer med sine snille øyne og gir meg en klem: "gå det bra, mamma?" "Ja, det går bra", sier jeg. "Ja!", sier han fornøyd. Når jeg henger opp klær, pleier han å sette seg på en benk og se beundrende på meg: "flink du e, mamma!" Viktig å sette pris på alle de små øyeblikk, enten vi har mye eller lite tid sammen med ungene våre! Det er ingenting som kan måle seg med å være mamma!
Siam Skrevet 1. desember 2006 #2 Skrevet 1. desember 2006 Det er ingenting som kan måle seg med å være mamma! ←
Kayli Skrevet 1. desember 2006 #3 Skrevet 1. desember 2006 Jeg var selv hjemme med sønnen min til han var 2 år, og skulle gjerne vært hjemme lenger hvis økonomien hadde tillatt det! Skjønner godt hvor heldig du føler deg - det gjorde jeg òg. Likevel blir det sikkert fint for han å begynne i barnehagen; de har jo godt av å være sammen med jevnaldrende også. Skjønne er de, og at vi får lov til å være mammaer er stort
Yrjenia Skrevet 1. desember 2006 #4 Skrevet 1. desember 2006 Jeg er hjemme med en treåring og en ettåring, og skjønner så godt hva du mener. Det er den nturligste ting i verden å være sammen med sitt barn.
Nala Skrevet 3. desember 2006 #5 Skrevet 3. desember 2006 Jeg kunne aldri tenkt meg å være hjemme lenger enn permisjonstida på ett år, men er enig med deg i at man skal ta vare på alle de magiske øyeblikkene og ikke minst i at ingenting kan måle seg med å være mamma
Gjest Fliss Skrevet 3. desember 2006 #6 Skrevet 3. desember 2006 Selv om jeg skulle ønske at 2-åringen min hadde fått barnehageplass tidligere,- så føler jeg meg utrolig heldig som kan være sammen med han hele dagen. Han er 2 år og 2 md, og har fått barnehageplass fra januar,- noe som sikkert blir kjempeflott for både meg og han. Men,- jeg koser meg skikkelig med å ha han hjemme; det varmer så utrolig når han kommer med sine snille øyne og gir meg en klem: "gå det bra, mamma?" "Ja, det går bra", sier jeg. "Ja!", sier han fornøyd. Når jeg henger opp klær, pleier han å sette seg på en benk og se beundrende på meg: "flink du e, mamma!" Viktig å sette pris på alle de små øyeblikk, enten vi har mye eller lite tid sammen med ungene våre! Det er ingenting som kan måle seg med å være mamma! ← Vær glad for at du har fått denne tiden ekstra hjemme med sønnen din .. Selv har jeg to gutter - med førstemann begynte jeg i jobb etter 4,5 måned (som var permisjonstiden da) ... mens med yngstemann så var jeg hjemme til han var 3 år - tok kun litt deltidsstudier i permisjonstiden. Det var SÅÅ deilig å ta livet med ro noen år hadde eldstemann hjemme store deler av denne tiden og jeg er helt sikker på at vi alle hadde godt av det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå