Gjest =tentacle= Skrevet 13. desember 2006 #41 Skrevet 13. desember 2006 Å få opp et syltetøyglass er da ikke noe probb, selv for oss med fiskebollemuskler på overarma. Du bruker spissen på en vinåpner, kyler den i lokket så det blir et lite hull, du hører et *popp* og selv Kjell Magne Bondevik kan få opp glasset.... ← Jeg har en JarKey, ingen over, ingen ved siden
Cappuccino Skrevet 15. desember 2006 #42 Skrevet 15. desember 2006 Jeg fikk kjøpt en slik på Ica nær i dag.
Lucky? Skrevet 15. desember 2006 #43 Skrevet 15. desember 2006 Jeg kjøpte faktisk sånn til besteforeldrene til sambo i dag 49kr på vitus apotek...de har de på de fleste apotekene tror jeg
Cupcake Skrevet 22. desember 2006 #44 Skrevet 22. desember 2006 Har også kjøpt en JarKey, og er superfornøyd! Ingen store anstrengelser for å få åpnet glass igjen!
meta2 Skrevet 26. desember 2006 #45 Skrevet 26. desember 2006 (endret) Blir ikke hakk i benken når du smeller glasset rett ned på hodet. Og så slipper du å kjøpe noe og finne det igjen innerst i skuffen. ← Den ligger fremst i skuffen sammen med pizza hjulet, boksåpner og potetskrelleren. Genial. Mamma kjøpte en til meg i England. En slik har jeg. http://www.blindesprodukter.no/index.asp?avd=100&pid=503 Endret 26. desember 2006 av meta2
Gjest Gjesta Skrevet 26. desember 2006 #46 Skrevet 26. desember 2006 Har ikke lest hele tråden, men jeg stikker alltid en kniv mellom lokk og glass før jeg skal åpne. Da løsner lokket veldig lett
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå