Knøttet Skrevet 30. november 2006 #1 Del Skrevet 30. november 2006 Vi skal ha tre hjemme i år, for første gang siden det er første gang vi feirer jul her, men vi har ikke noen juletrefot! Jeg har sett fot til juletre på flere butikker, men finner ikke noen jeg liker, siden alle er i plastikk og ikke er så fine. Så hvor kan jeg få kjøpt en juletrefot som ikke er i plastikk, og som er fin? Gjerne gammeldags stil, men bør være i en butikk, og ikke på nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 30. november 2006 #2 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg kjøpte smijern på jernia for noen år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skrue Skrevet 30. november 2006 #3 Del Skrevet 30. november 2006 Er ganske sikker Jernia har noe av metall. Den peneste jeg har sett hittil ellers er en fot laget av Georg Jensen. I messing og tre. Så den hos David-Andersen for en tid tilbake til den nette sum av 2000,- Klart, holder den i 30 år er det ikke så galt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 30. november 2006 #4 Del Skrevet 30. november 2006 jeg kjøpte på jysk for 3 år siden, den er i støpejern med "kruseduller", litt gammeldags og jævlig tung. aberet er at det ikke er plass til noe særlig vann i den. men hey, den var meget billig, og faktisk en av de finere (fineste?) jeg har sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 30. november 2006 #5 Del Skrevet 30. november 2006 ...siden man knapt ser juletrefoten så prioriterer jeg heller at de er enkle å bruke: de plastgreiene som man bare stapper treet oppi slik at de står rett uten noe mer slit! Absolutt ikke vakre men man slipper i hvertfall nesten-skillsmisse på lillejulaften: "Er det rett nå?!" "Ja" (mann reiser seg opp) "jeg trodde du sa det var rett?!" osv... Men for å svare på ts spørsmål, det er endel på denne siden. Byggern har også en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aster Skrevet 30. november 2006 #6 Del Skrevet 30. november 2006 Vi har juletrefot i smijern, kjøpt for noen år siden på loppemarked. Betalte bare 5 kroner for den . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå