Gjest gjesta Skrevet 29. november 2006 #1 Del Skrevet 29. november 2006 Er det noen av dere som har erfaring med magetrenere av denne typen? Humbug eller effektivt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BergensAnd Skrevet 30. november 2006 #2 Del Skrevet 30. november 2006 Har ingen erfaring med dingsen, men ... det fins mange gode, helt gratis mageøvelser så hvorfor bruke penger i det hele tatt på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. november 2006 #3 Del Skrevet 30. november 2006 Godt spørsmål, egentlig. Det ser bare litt forlokkende ut med en liten dings som trener både mage og armer og datten, uten at man trenger å tenke på utførelse av forskjellige øvelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punktom Skrevet 30. november 2006 #4 Del Skrevet 30. november 2006 Kjøp heller to manualer (med avtakbare skiver) og bruk dem på akkurat samme måte. I tillegg kan du bruke dem til mye annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. november 2006 #5 Del Skrevet 30. november 2006 Kjøp heller to manualer (med avtakbare skiver) og bruk dem på akkurat samme måte. I tillegg kan du bruke dem til mye annet. ← Takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Perfekt biff Skrevet 30. november 2006 #6 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg har den dingsen der faktisk. Man blir helt vanvittig støl i magen dagen etter, så tror den er ganske effektiv. Blir som en annen versjon av "planken" føler jeg. Merker også ganske godt når man holder på.. Men så har jeg veldig dårlig selvdisiplin osv osv, så har aldri holdt på nok til å se eller merke resultater. Kan også nevne at man må være litt sterk i rygg, armer og mage for å mestre denne dingsen i utgangspunktet. Tenk deg at du står i planke, også holder du i håndtakene og skal rulle dingsen framover... Det var min historie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå