Gå til innhold

Bare enda en dagbok ;-)

Gjest Munchy

Anbefalte innlegg

Ja det ble fest i helga iallfall, he he. Etterpå ble jeg henta av mr. Munchy, en kompis og ei venninne av oss så reiste vi til hu på nachspiel i ett-tida. Etter ei lita stund dro vi videre hjem til oss, der vi ble værende til halv ti om morgen :overrasket: Så var ganske slått ut hele søndagen ja. Lille Mira overnattet hos mammaen og kullsøsteren sin, der hadde det vært full rulle døgnet rundt ja. Hun sov i hele går :ler:

Har vært sånn småkvalm i to dager nå, pluss at jeg har hatt mens-smerter, ca en uke for tidlig for det nå. Fikk nesten en liten forhåpning om at jeg kunne være gravid, det er jo egentlig en tanke jeg helt har slått fra meg at kan skje på naturlig vis. Men det er nok bare ønsketenkning, er vel uansett ikke normalt å bli kvalm før det har gått noen måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klem: til deg og Mrs Valentine ;)

I dag er jeg skikkelig slakk, føler meg helt utenfor. Synes jeg føler meg sånn småsjuk overalt for tiden, og merker at jeg klager mye og blir sur og irritert for alt. Jeg vil virkelig ikke være sånn! Og jeg vet at det er jeg selv som styrer humøret mitt i stor grad, men jeg har liksom ikke energi eller lyst til å ta meg sammen... Vet ikke helt hva jeg feiler, føler meg litt lei av alt egentlig... :(

Fikk en gratis bok i posten i går om buddhistisk innsiktsmeditasjon, en fra forumet her som sendte meg den faktisk. Så det var jo kjempesnilt da. Er veldig interessert i både buddhismen og alt som har med trening av sinnet / indre balanse og sånt, men jeg har aldri meditert noe særlig, drevet med yoga e.l. for det, vet ikke helt hvofor. Får prøve å begynne nå :)

Jobber til syv i dag, er kampanjeuke på jobb (jobber i butikk). Så kan vel være en fordel å finne fram smilet og gjøre en innsats istedet for å sitte på nettet å tenke på hvor deppa jeg er... Har bare lyst til å dra hjem og sove etterpå, men kan ikke for mr.Munchy må kjøres på jobb kl 22.00. Han jobber nattskift, syv dager på og syv dager av og jeg kjører og henter han hver dag når han ikke har fri. Heldigvis får han snart lappen selv, han er tross alt 25 år blitt, he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt hva du mener, jeg; ikke lett å holde oppe humøret hele tiden. Noen dager er bare kjipe- alt er kjipt, og det som i går var gøy er bare kjipt. Kjipt.

Jeg håper du får det ordenltige smilet tilbake i ansiktet igjen, enten ved hjelp av indre balanse øvelser eller hva... :klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå er jeg iallfall kjempefornøyd igjen for i dag har jeg vært hos tannlegen! Endelig. Og det var jo ikke skummelt i det hele tatt :) Har jo egentlig aldri hatt tannlegeskrekk, har liksom bare bygd seg opp siden det er så mange år siden jeg var sist. Var veldig flink han jeg var hos. Og jeg som var livredd for at det måtte fikses for et femsifra beløp hadde bare tre hull som var vits i å borre :smilorange: (har en venninne som heller ikke har gjort noe med tennene på like lang tid som jeg og hun hadde hull i alle sammen nå, var helt sikker på at det samme gjalt meg). Borte bare et i dag og skal ta resten på tirsdag. Dyrt ble det uansett da, selv om jeg ikke måtte ta opp lån som jeg trodde, he he- betalte 1.200 for tre kvarter...

Så var det fredag igjen, herregud dagene går i ett for tida. Ikke at det er så mye spennende som skjer, gjør jo ikke noe annet enn å jobbe og sove da. Skal jobbe i morgen også, pluss at mannen skal jobbe hele helgen så da må jo jeg kjøre. Men skal bli godt med fri på søndag uansett, trenger en fridag til å komme i balanse med mitt indre igjen kjenner jeg, he he.

En kjempeflott helg til alle sammen :-D ;):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jippi nå har jeg ingen hull i tennene lenger :klappe: Og som om ikke det var nok til å gjøre meg happy fikk jeg vite i går at ei venninne av meg skal ha baby, den første av mine nære venner, så da blir jeg jo litt "tante" på en måte :) Spesielt siden hun ikke har noen søsken. Bare jeg som vet det ennå, hun er bare litt over en måned på vei så kanskje litt tidlig å glede seg ennå, men sannsynligvis går jo alt bra da.

Er bare bittelitt misunnelig, hun blir nemlig kjempelett gravid mens jeg strever og strever. Har nemlig hatt to aborter (ene gangen veldig ung, andre gang i nytt forhold og vanskelig livssituasjon) pluss en ufrivillig spontanabort. Det er jo like vanskelig å gå gjennom noe sånt som det at man ikke får det til i det hele tatt, men klart jeg lurer på hvorfor det må være så himla umulig for meg når andre er så fruktbare at et sexy blikk er nok til at de blir gravide. Men sånn er det visst bare. Er bare en tåpelig tanke, synes selvfølgelig det er kjempefint at det klaffer for andre, og dessuten er det snart min tur også, det er jeg sikker på ;)

Endret av Munchy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Urk, nå skrev jeg et langt innlegg, men det forsvant :forvirret: Jaja, var ikke så viktig. Lite som skjer om dagen, blir liksom bare tid til jobbing og ingenting annet. Nå har jeg jobbet tre helger på rad også, så det skal bli godt med fri fra og med i morgen. Litt kjipt at jeg skal skjæres i på torsdag da, he he, blir jo ikke akkurat ferie liksom, men godt skal det bli å slappe av i to uker uansett, og om jeg gror sammen like lett og raskt som forrige gang så kommer jeg ikke til å tenke på at jeg er nyoperert i det hele tatt. Men, vi får se, er jo ikke sikkert jeg er like heldig denne gang.

Gruer meg litt nå, men det er mest til alt det "ekle"; venefloner og kateter og blodprøver og au og æsj... Men går nok bra.

Ellers så bør jeg komme meg raskt, for vi skal i banken tirsdag den 13de og (endelig) søke om boliglån. Gleder meg fordi vi snart kan begynne å se etter hus, gruer meg litt i tilfelle vi ikke får lån eller får altfor lite i firhold til hva slags bolig vi ønsker oss. Vi har så mange dyr at rekkehus og veldig tett bebyggede boligfelt blir litt vanskelig, og vi vil heller ikke ha leilighet siden vi er vant med disponere et helt hus pluss stor hage og uteplass. Men kan gjerne være et opp-pussingsprosjekt, siden jeg jobber i byggebransjen får jeg alt av varer derifra dritbillig. Drømte i natt at vi var i møte med banken, og alt de ville låne oss var 300.000, ikke ville det nytte om vi sparte eller jobbet mer heller sa bankdama, det var alt de ville tilby uansett. Det var ganske forferdelig, he he :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...