Arwen Skrevet 29. november 2006 #1 Del Skrevet 29. november 2006 Pleier det å være mye folk der søndagene i desember? Skal ned en tur, men er ikke helt sikker på når. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 29. november 2006 #2 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg vil også dit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 29. november 2006 #3 Del Skrevet 29. november 2006 Pleier det å være mye folk der søndagene i desember? Skal ned en tur, men er ikke helt sikker på når. ← Garantert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. november 2006 #4 Del Skrevet 29. november 2006 skal vi reise sammen.............? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 30. november 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 30. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. november 2006 #6 Del Skrevet 30. november 2006 en dag i neste uke....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 30. november 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg har lovt søsteren min at jeg skal si fra når jeg skal. Tenkte egentlig søndag i neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. november 2006 #8 Del Skrevet 30. november 2006 Søndag?? Er du glad i masse folk da eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 30. november 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 30. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. november 2006 #10 Del Skrevet 30. november 2006 trodde du var gravid og sliten jeg... *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 30. november 2006 Forfatter #11 Del Skrevet 30. november 2006 nei, det er fordi søsteren min sikkert skal være med. Hun kan stort sett bare søndager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Guided Skrevet 1. desember 2006 #12 Del Skrevet 1. desember 2006 Søndag, i hele tatt helgen på julehuset er kun for de som liker store folkemengder. Jeg liker ikke det og er livende redd for å knuse noe så jeg holder meg unna da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. desember 2006 #13 Del Skrevet 1. desember 2006 Søndag, i hele tatt helgen på julehuset er kun for de som liker store folkemengder. Jeg liker ikke det og er livende redd for å knuse noe så jeg holder meg unna da. ← samma her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå