Kvitil Skrevet 29. november 2006 #1 Del Skrevet 29. november 2006 Tenk i år har jeg kjøpt julekrybbe. Har alltid ønsket meg en, endelig en som vart godtatt. Har dere det i hjemmet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 29. november 2006 #2 Del Skrevet 29. november 2006 Ja, det har vi faktisk (til tross for at vi er så lite kristne som det er mulig). Vi har en som er helt hjemmelaget. Ikke bare er den flott å se på, men den gjenskaper gode minner fra alle de kveldene vi satt samlet og laget den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Brite Skrevet 29. november 2006 #3 Del Skrevet 29. november 2006 Å, sukk! Falt pladask for verdens nydeligste, lille julekrybbe i Roma, ved Vatikanet. Herrgud så nydelig den var. 25 000,- kostet den! (Drømmer fortsatt om den da.... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millepille Skrevet 29. november 2006 #4 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg har også lyst på julekrybbe. Noen som vet hvor de selger fine julekrybber, gjerne moderne julekrybbe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. november 2006 #5 Del Skrevet 30. november 2006 Dere som bor i Oslo, bør ta dere en tur på julekrybbeutstillingen på Bok&Media nede i sentrum! den er fantastsik!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 30. november 2006 #6 Del Skrevet 30. november 2006 Har teoretisk sett det, men ønsker meg en. (den jeg har laget jeg selv for nærmere 20 år siden av en skoeske med piperenserfolk i...Koselig på sitt vis, men jeg ønsker meg en annen...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
India Skrevet 30. november 2006 #7 Del Skrevet 30. november 2006 hadde helt glemt julekrybba mi jeg. nå har jeg tatt den frem. ble kjøpt på europris for mange år siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iviking Skrevet 30. november 2006 #8 Del Skrevet 30. november 2006 St. olav katolsk bokhandel skal vist selge mange, men liker ikke de som er i nettbutikken deres. Kjøper sikkert på den lokale kristne bokhandelen eller europris, ettersom min nåverende julekrybbe mangler Jesus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galatea Skrevet 30. november 2006 #9 Del Skrevet 30. november 2006 Ååh.. Julekrybbe.. Snart kan jeg begynne sette opp min. Har ønsket meg julekrybba fra Willowtree i et par år, og nå har jeg jammen startet på samlinga mi. Gleder meg til å sette den opp.. (link; http://www.fiddlesticksdallas.com/images/D...ivity-large.jpg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvitil Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 1. desember 2006 Fint å kunne ta frem til jul, Gleder meg til å pynte litt til 1 advent. Takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå