Kvitil Skrevet 29. november 2006 #1 Del Skrevet 29. november 2006 .Hva ønsker sånne små seg til jul,da. Er jo så masse å velge i men hva er inn? Takker for hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunbird Skrevet 29. november 2006 #2 Del Skrevet 29. november 2006 Min datter er 3,5 år og hos henne er det meste som er rosa inn. Dukker og prinsesse ting blandt annet. Hun er også glad i å pynte seg, så kjoler,skjørt, smykker,spenner og vesker er veldig populært. Ta deg en tur på HM der finner du nok mye fint til små prinsesser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laban75 Skrevet 30. november 2006 #3 Del Skrevet 30. november 2006 Har selv to jenter på 3 og 5. Det går i prinsesseting (som nevnt over): eks. himmel til senga (trenger ikke koste allverden, hadde noen fine på Nille her..), pynteting til rommet, kjoler/skjørt, puslespill, dukker og alt av dukketing (badekar, vogn, stellebord m.m). Andre ting: bøker, billett til teater, .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. november 2006 #4 Del Skrevet 30. november 2006 -hvs som helst som er rosa og har glitter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 30. november 2006 #5 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg er tante til ei på 3 og et halvt, og denne tanta har litt fobi mot å kjøpe for mye rosa dilldall til småjenter, så hun får et sett med plastelina og sånne former til å lage ting i år. Til bursdagen fikk hun butikk-leke-greier, altså kurv og diverse matvarer i plast samt penger. Det fallt veldig i smak. Når de er 4 er de også store nok til det meste av playmo-ting, det er fine og kreative leker mye av det. Hos niesa mi er også fingermalinga populær (ikke jeg som har kjøpt den da), og Mamma Mø-bøkene er en stor favoritt. Flere små(både gutter og jenter) jeg kjenner har fått hodelykt og likt det veldig godt. Er fint å sette på dem når de er ute og leker. En fireåring er også stor nok til at diverse bokstavleker er spennende, selv om man kanskje ikke skal begynne kjempeaktiv lesetrening enda, så er det gøy å lære bokstavene til mamma, pappa, søsken osv. Lydbøker der man har både CD og bok er også fint, mange av Torbjørn Egner sine fås i denne varianten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*GakkGakk* Skrevet 30. november 2006 #6 Del Skrevet 30. november 2006 Rosa ting. Ellers er aktiviteststing populært. Modelleire med div.former. tegne og malesaker, perleting. Ellers er mylitle pony er stor favoritt her hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinemor Skrevet 30. november 2006 #7 Del Skrevet 30. november 2006 Spill er også populært. Memory og lotto for eksempel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sahara Skrevet 30. november 2006 #8 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg har også ei jente på 4 år, og hun ønsker seg omtrent hele lekekatalogen! Som nevnt over her er aktivitetsting populært, både modelleire og tegnesaker. Hun liker også lego, små figurer å leke med ( som my littlest pet shop eller hva det heter) og så liker hun dukker og kosedyr. Hittil har jeg kjøpt Ariel dukke og noe klær, og som mange andre jenter er hun glad i ROSA. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvitil Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 1. desember 2006 Takk for alle tips blir nok lettere å handle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til to Skrevet 1. desember 2006 #10 Del Skrevet 1. desember 2006 "gjett hvem" er populært for vår 4 åring. og lekekosehunder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå