Gjest Iben Skrevet 28. november 2006 #1 Del Skrevet 28. november 2006 Noen som vet når Prison Break sesong 2 blir gitt ut på dvd i Norge eller UK? Får ikke sett denne sesongen på tv3, så må belage meg på å kjøpe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Brite Skrevet 28. november 2006 #2 Del Skrevet 28. november 2006 Tja, du må nok vente til sesongen er ferdig i det minste! Ellers er det jo alltids mulig å finne alternative måter å se serien på, men det er jo et holdningsspørsmål! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Shira* Skrevet 29. november 2006 #3 Del Skrevet 29. november 2006 Åhhh... denne venter jeg på også. Den må komme snaaaart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Windy Skrevet 30. november 2006 #4 Del Skrevet 30. november 2006 Sesong 2 kommer sikkert på DVD i oktober/november 2007.. det er det vanlige for andre serier i hvert fall. Med det kommer an på hvor lang sesongen er regner jeg med.. Har selv endelig fått en annen serie som jeg har ventet i spenning på :oh lykke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary_H Skrevet 30. november 2006 #5 Del Skrevet 30. november 2006 Ja, sesongen må nesten bli sendt ferdig før den kommer på DVD. I USA har de kom til episode 13 nå. DVDen kommer sikkert ikke før neste år en gang. Men der finnst som sagt før i tråden andre måter å få tak i den før den kommer på DVD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Brite Skrevet 30. november 2006 #6 Del Skrevet 30. november 2006 Sesong 2 kommer sikkert på DVD i oktober/november 2007.. det er det vanlige for andre serier i hvert fall. Med det kommer an på hvor lang sesongen er regner jeg med.. Har selv endelig fått en annen serie som jeg har ventet i spenning på :oh lykke: ← Er det Alias? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ceciliee Skrevet 5. juni 2007 #7 Del Skrevet 5. juni 2007 Er det Alias? Heisann.. 18 August er sesong 2 ute for salg ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_pinacolada_* Skrevet 5. juni 2007 #8 Del Skrevet 5. juni 2007 Ja, sesongen må nesten bli sendt ferdig før den kommer på DVD. I USA har de kom til episode 13 nå. DVDen kommer sikkert ikke før neste år en gang. Men der finnst som sagt før i tråden andre måter å få tak i den før den kommer på DVD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piñacolada Skrevet 5. juni 2007 #9 Del Skrevet 5. juni 2007 Noen som vet når Prison Break sesong 2 blir gitt ut på dvd i Norge eller UK? Får ikke sett denne sesongen på tv3, så må belage meg på å kjøpe.. Prison Break sesong 2 kommer på DVD 15/8. www.release.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 5. juni 2007 #10 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Serien er ferdigsendt i USA (sesong 2). Her ser det ut som man kan forhåndsbestille den til den kommer 15.08. Eller det vet jeg ikke om man kan eller om det er noe poeng. Endret 5. juni 2007 av Frk Åberg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest geggi Skrevet 15. august 2007 #11 Del Skrevet 15. august 2007 Sesong 2 kommer for salg den 29.august!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest geggi Skrevet 15. august 2007 #12 Del Skrevet 15. august 2007 Men om du går inn på tv-links.co.uk finner du alle episodene gratis. Der kan du se dem uten å drive å laste ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 15. august 2007 #13 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg fikk reklame fra Spaceworld i dag, hvor de reklamerte for sesong 2 til 399,-. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2007 #14 Del Skrevet 19. august 2007 Den skulle komme 15.8.07, men er utsatt til 29.8.07. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow-sss Skrevet 19. august 2007 #15 Del Skrevet 19. august 2007 Har da sett sesong 2 til salgs jeg.. www.dvdhuset.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå