Gjest graceland Skrevet 28. november 2006 #1 Del Skrevet 28. november 2006 Det gjør jeg! Skal feire sammen med kjæresten og barna, og vi skal få det så utrolig koselig! Bake pepperkaker, pynte treet og pakke inn julegaver... Gleder meg til å se forventningsfulle øyne når pakkene skal åpnes, og til all den gode maten! Og, ja, adventstiden er jo minst like koselig! Spesielt når man har barn i huset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 28. november 2006 #2 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg gleder meg til å ha noen dager fri. Ellers betyr jula svært lite for meg. Ser for meg at om noen år kommer nok jegt og min kjære til å droppe hele julepeset, og bare kose oss i vårt eget selskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 28. november 2006 #3 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Ja, jeg gleder meg kjempemasse til jul! Er akkurat som et barn når det kommer til julen. Ser frem til julebaksten, pakke inn julegaver og adventstiden sammen med min samboer og våre 2 barn... Og selvfølgelig ikke minst julaften! Endret 28. november 2006 av Karamba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 28. november 2006 #4 Del Skrevet 28. november 2006 nei. jeg skal jobbe omtrent hver eneste dag frem til 2007, og skal ikke få se noen i familien min i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. november 2006 #5 Del Skrevet 28. november 2006 Ja faktisk. Jeg har i grunn aldri vært veldig glad i julen, men nå har jeg så smått fått et litt annet syn på denne høytiden. Gleder meg veldig til maten, og til å gi bort julegavene jeg har kjøpt. Føler jeg har ordnet bra gaver i år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulltopp Skrevet 28. november 2006 #6 Del Skrevet 28. november 2006 Som vanlig gleder jeg meg skikkelig til jul. Det blir deilig med noen ekstra fridager, deilig mat, skiturer og kos med familie og venner. Jeg gleder meg også til tiden før julen kommer. Jeg gleder meg til å pakke inn gaver, skrive resten av julekorta, bake, pynte osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 28. november 2006 #7 Del Skrevet 28. november 2006 Litt delte følelser, men det skal bli deilig med noen fridager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 28. november 2006 #8 Del Skrevet 28. november 2006 Ja, jeg har alltid vært veldig glad i julen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 28. november 2006 #9 Del Skrevet 28. november 2006 JAA! det gjør jeg alltid :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 28. november 2006 #10 Del Skrevet 28. november 2006 Ja, jeg gleder meg som alltid. Jeg gleder meg til å reise "hjem" til familien i Nord-Norge, der hvor det er skikkelig vinter, med skinnende hvit sne og nordlys. Jeg gleder meg til julebakst, lukten av juletre, levende lys og fargerik julepynt. Jeg gleder meg til masse god mat, til sene kvelder hvor vi skravler og ler, spiser uante mengder julekaker og sjokolade og spiller spill. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 28. november 2006 #11 Del Skrevet 28. november 2006 Ja, jeg gleder meg til jul, for da snur det og går mot lysere tider, og vi er endelig ferdig med julemaset for i år. Da skal vi sette oss ned på julaften og spise en bedre middag, og så er det fred og ro og bare kos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 28. november 2006 #12 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg gleder meg tiladventtiden og selvsagt julen. Gleder meg til å kose meg med forventninger, julestæsj, julekalendere, baking, pynting og alt som hører til Kanskje får jeg kjæresten min mer med på julekosen i år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 28. november 2006 #13 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg gleder meg veldig til jul, for første gang på 3år som nattevakt, har jeg fri fra lille juleaften om morgenen til 1 nyttårsdag om kvelden, så jeg skal kose meg masse og skal slippe å jobbe. Koser meg i førjulstiden med pynting av huset og julebakst. Gleder meg til å kjenne lukten av juletre, og aller helst masse snø ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elanor Skrevet 28. november 2006 #14 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg gleder meg ikke noe særlig til jul, men jeg gruer meg heldigvis ikke heller. Jula i år blir sannsynligvis OK, men ikke noe mer eller mindre enn det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjellsippa Skrevet 28. november 2006 #15 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg gleder meg mer til adventstida enn til jul (men jeg gleder meg til jul også). Kosen med å bake er større enn det å spise kakene. Ellers blir det godt med noen fridager å slappe av på. Bare surre rundt og gjøre hva jeg vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rugrat Skrevet 28. november 2006 #16 Del Skrevet 28. november 2006 Jaaaaa! :-D Jeg gleder meg noe så inni hampen til hele adventstiden. Pynte, bake kaker, pakke inn gaver, julemusikk i bakgrunnen, forventningsfulle barneøyne, spenning og pur glede. Åh, som jeg elsker denne høytiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 28. november 2006 #17 Del Skrevet 28. november 2006 Nei. Selv om det ikke plager meg så veldig å feire jul alene, så er det ikke akkurat hylende morsomt heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. november 2006 #18 Del Skrevet 28. november 2006 Jepp. Jeg gleder meg som vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest piaf Skrevet 28. november 2006 #19 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg synes julen er hyggelig, og gleder meg til å stelle i stand, pynte huset og lage mat til gjester. Samtidig får jeg det så travelt med jobb både før og etter jul at jeg etter all sannsynlighet må jobbe i juleferien for å få unna en del, og det gleder jeg meg ikke til. Skulle også gjerne hatt litt bedre tid til forberedelser i adventstiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 29. november 2006 #20 Del Skrevet 29. november 2006 ....å reise "hjem" til familien i Nord-Norge, der hvor det er skikkelig vinter, med skinnende hvit sne og nordlys..... ← Hørte ikke?? Vel, jeg håper du ikke blir FOR skuffa hvis du kommer nordover og finner "hele" Nord-Norge som en eneste stor "Bergen-vinter". Her er det bart, bart, bart...og mørkt, mørkt, mørkt...med holke, is og slikt overalt!! Skjønt, er jo lov å håpe da at Kong Vinter forbarmer seg over oss og drysser litt HVIT jul ned til oss da Hadde SÅ julestemning i begynnelsen av november. Det var hvitt, kaldt og PERFEKT "julestemning-vær"...men så kom regnet Åkkesom - jeg gleder meg til jul. Elsker julen og i morgen skal jeg gjøre ferdig julekalenderen til jenta vår :-D Julegavene er nær sagt kjøpt inn, skal bruke de to neste ukene på å bake litt kokosmakroner, kokostopper, julebrød, krumkaker og få tak i multer. Ribba, kalkun og pinnekjøtt ligger i fryser'n allerede! Så nå mangler vi bare snøøøøøøøø her!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå