_M_ Skrevet 27. november 2006 #1 Skrevet 27. november 2006 Da mener jeg her inne på kvinneguiden sitt forum altså? Jeg er helt ny her, og blir veldig forvirret og vet ikke helt hvor jeg skal lese eller skrive. Har tenkt at det sikkert er lurt om jeg finner noen likesinnede, og akkurat nå er jeg velidig opptatt av min 6 mnd gamle sønn, og tenkte at det hadde passet fint om jeg fannt andre i samme situasjon her. Er det det? Eller er det noen som kan vise meg vei inn på en "tråd"? Sukk, datanerd...
Gjest miiip Skrevet 27. november 2006 #2 Skrevet 27. november 2006 Du er i riktig forum! Jeg har også en sønn på snart 6 mnd. Endel av oss henger også rundt i dagbøkene til hverandre, der blir det mye babyprat...
tingeling Skrevet 27. november 2006 #3 Skrevet 27. november 2006 som alternativ har du jo også www.nybaktmamma.com og mammanett :-) tingeling
Grooo Skrevet 27. november 2006 #4 Skrevet 27. november 2006 Jenta mi er fem måneder, og det er mange med småttiser på samme alder her!
Eliza Doalot Skrevet 27. november 2006 #5 Skrevet 27. november 2006 (endret) Jenta mi er fem måneder, og det er mange med småttiser på samme alder her! ← Det var jo reineste boomen her for noen måneder siden... Mulig jeg misforstod spørsmålet ditt, men det er ikke noe eget underforum her, for oss med barn mellom 0-1 år. Alt passer inn under "Barn og Familie" Edit:Space er en fin ting... Endret 27. november 2006 av Eliza Doalot
Gjest Jamila Skrevet 28. november 2006 #6 Skrevet 28. november 2006 (endret) Men forslaget er ikke dumt, å ha et eget underforum for de helt minste! For det er jo en del "spesielle" problemstillinger som kommer opp nå (min er snart 6 mnd) og enkelte ganger kan nybaktmamma.com o.l. bli for mye av det gode- Endret 28. november 2006 av Jamila
Murmelmy Skrevet 28. november 2006 #7 Skrevet 28. november 2006 Men forslaget er ikke dumt, å ha et eget underforum for de helt minste! For det er jo en del "spesielle" problemstillinger som kommer opp nå (min er snart 6 mnd) og enkelte ganger kan nybaktmamma.com o.l. bli for mye av det gode- ←
Lillepusen Skrevet 28. november 2006 #8 Skrevet 28. november 2006 Eller du kan prøve inne op www.babyverden.no Der er det mange undergrupper, så der finner du nok en som passer! Jeg holder meg mest der, og man føler seg fort hjemme der! Gratulerer med sønnen!
Gjest Primula Skrevet 28. november 2006 #9 Skrevet 28. november 2006 jeg synes også det kunne vært et eget babyforum her på kvinneguiden. Si ifra hvis du er enig så kommer vi med et forslag om det
Gjest miiip Skrevet 28. november 2006 #10 Skrevet 28. november 2006 jeg synes også det kunne vært et eget babyforum her på kvinneguiden. Si ifra hvis du er enig så kommer vi med et forslag om det Enig.
Gjest Jamila Skrevet 28. november 2006 #12 Skrevet 28. november 2006 Jeg har lagd et forslag om det inne på "ris og ros", dere kan kanskje "signere" den?
la Flaca Skrevet 28. november 2006 #13 Skrevet 28. november 2006 jeg synes også det kunne vært et eget babyforum her på kvinneguiden. Si ifra hvis du er enig så kommer vi med et forslag om det ← Enig! Har alltid følt at babytråder blir litt malplassert her inne. Er mange praktiske småting jeg dropper å legge ut tråd om fordi jeg liksom ikke syns det er "viktig nok". Vanskelig å forklare... Vil ha babyforum!
Leeloo Skrevet 28. november 2006 #14 Skrevet 28. november 2006 Ellers har du dinbaby.com, der har de eget forum for 0-1 år. Ganske bra hvis man holder seg unna krangle og skravlesiden...
_M_ Skrevet 29. november 2006 Forfatter #15 Skrevet 29. november 2006 Takk for svar Hadde vært greit med en egen side for oss med så små ja, håper det kommer. Har vært litt inne på dinbaby, men til tider (somoftest) så virker det som et veeeeeldig useriøst forum..
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 29. november 2006 #16 Skrevet 29. november 2006 Gravid-forumet har skiftet navn til graviditet og spebarn nå, så da regner jeg med at det blir riktig sted for babyene
Gjest Primula Skrevet 30. november 2006 #18 Skrevet 30. november 2006 Da må vi huske å bruke det gamle graviditetsforumet da jenter. Dersom det blir mye brukt, så skjønner de kanskje at det er behov for et eget babyforum..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå