Meaty Skrevet 26. november 2006 #21 Del Skrevet 26. november 2006 Oprah og Dr. Phil driver jo til stadighet og legger gaver til publikum under stolene da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mr. louis Skrevet 26. november 2006 #22 Del Skrevet 26. november 2006 Det er noe med rent mel bak øret også, er det ikke? Rent mel kan i alle fall feies under teppet. ← Fotballer og mel under teppet... Man bør ikke feie for mye under teppet, da blir det etterhvert lavt under taket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest 1 Skrevet 26. november 2006 #23 Del Skrevet 26. november 2006 Oprah og Dr. Phil driver jo til stadighet og legger gaver til publikum under stolene da... ← Ja, men stikkes de under en stol? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 26. november 2006 #24 Del Skrevet 26. november 2006 Ja, men stikkes de under en stol? ← Nei det er vel heller snakk om flere stoler. Hmmm...hvor lang tid går det før denne tråden blir flyttet til snikk-snakk? Hva betyr forresten snikk-snakk?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 26. november 2006 #25 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg har skikkelig sansen for ordtak, og håper at jeg med dette ikke hopper i det sure eplet og at lykken står den kjekke veps. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maxagaze Skrevet 26. november 2006 #26 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg har skikkelig sansen for ordtak, og håper at jeg med dette ikke hopper i det sure eplet og at lykken står den kjekke veps. ← ..ingenting er så godt at det ikke er vondt for noe ? Nei.. ..alt man ikke har godt av, vet man at man har vondt av.. ? Fillern ! ..det man ikke har vondt av, vet man ikke om.. ? ..men det er godt.. ? ..alt man ikke har vondt av, har man godt av. Når jeg holder på slik noen ganger, glemmer jeg rett og slett hva det egentlig skal hete ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maxagaze Skrevet 26. november 2006 #27 Del Skrevet 26. november 2006 Nei det er vel heller snakk om flere stoler. Hmmm...hvor lang tid går det før denne tråden blir flyttet til snikk-snakk? Hva betyr forresten snikk-snakk?? ← Vet ikke, men man har enten vondt av det, eller godt.. ihvertfall så vet man det.. hmm, kommer ikke på det der ordtaket nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest 1 Skrevet 26. november 2006 #28 Del Skrevet 26. november 2006 Når jeg holder på slik noen ganger, glemmer jeg rett og slett hva det egentlig skal hete !← Hva barnet skal hete? I følge tråden under Skråblikk skal det hete Kurt-Morgan-Harry - hvis det bor i Nord-Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maxagaze Skrevet 26. november 2006 #29 Del Skrevet 26. november 2006 Hva barnet skal hete? I følge tråden under Skråblikk skal det hete Kurt-Morgan-Harry - hvis det bor i Nord-Norge. ← ..hva med Knut-Martha da ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest 1 Skrevet 26. november 2006 #30 Del Skrevet 26. november 2006 ..hva med Knut-Martha da ? ← Jo, hun/han/det kan sikkert stikkes under en stol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. november 2006 #31 Del Skrevet 26. november 2006 Og traske over bekken etter vann, mens man spiser det grønne gresset på andre siden av gjerdet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 26. november 2006 #32 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg synes Liv-Arne er fint jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest 1 Skrevet 26. november 2006 #33 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg synes Liv-Arne er fint jeg... ← Sikkert født bak en låvedør, og sa smør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mr. louis Skrevet 26. november 2006 #34 Del Skrevet 26. november 2006 Det kan ikke stikkes under en stol at det er adskillig bedre med en god trekant enn en ond sirkel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest 1 Skrevet 26. november 2006 #35 Del Skrevet 26. november 2006 Det kan ikke stikkes under en stol at det er adskillig bedre med en god trekant enn en ond sirkel. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå