BergensAnd Skrevet 2. desember 2006 #41 Del Skrevet 2. desember 2006 Inspirert av denne tråden ( ) fikk jeg også lyst til å måle midjen min, og følge med den etter hvert som jeg kommer i treningssiget. Jeg var 80 cm. rundt livet, men 103 over magen. Altså en ganske stor forskjell ... men det visste jeg, da. Jeg veit det ser litt stort ut, den forskjellen, men samtidig liker jeg den formen. Kunne kanskje tatt av litt rundt magen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Mirabella Skrevet 4. desember 2006 #42 Del Skrevet 4. desember 2006 64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lanyah Skrevet 5. desember 2006 #43 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg er 72 cm rundt midjen. Er i grunnen fornøyd med det, det er andre steder som må minskes litt...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maya Skrevet 6. desember 2006 #44 Del Skrevet 6. desember 2006 Jeg lurer litt på hva som er poenget med slike spørsmål?? Er det en slags konkurranse om å være tynnest, og dermed mest vellykka?? Jeg har, i en alder som nærmer seg 40, og etter to svangerskap, fremdeles en smal midje, ca 66 cm på min i overkant av 170 høye kropp. Men jeg må dessverre skuffe dere med at jeg, i likhet med de fleste (??) av mine medsøstre, sjelden føler meg perfekt og vellykka.. ← t i Tror poenget er å sammenligne seg med andre, noe vi jenter er eksperter på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 6. desember 2006 #45 Del Skrevet 6. desember 2006 Hvor er midjen egentlig? Rett over navlen eller der man er smalest? Eller annet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Mirabella Skrevet 7. desember 2006 #46 Del Skrevet 7. desember 2006 jeg måler alltid der jeg er smalest! det er gøyest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prestekrage Skrevet 9. desember 2006 #47 Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg har aldri helt skjøny hvor jeg skal måle- men er veldig optimistisk og satser på svaret til Rosa Mirabella.... Derfor: Midje 76cm. Så blir det någet breiere lengre nedover... Er vel i overkant 20 cm forskjell fra smalest til breiest (hofter)... Fint om noen kan instruere i nøyaktig hvor jeg skal måle, dumt om jeg lurer meg selv og tror jeg er innen for "helsegrensa" dersom jeg faktisk skulle målt et annet sted hvor jeg er breiere.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 11. desember 2006 #48 Del Skrevet 11. desember 2006 Midjen skal måles 1 cm over navlen http://www.side2.no/helse/article831619.ece Jeg skjønner ikke hel det at de så bastant kan si at det er helsefarlig med over 88 cm for damer og 96 var det vel for menn. Dette må vel være avhengig av hvor høy man er ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Mirabella Skrevet 11. desember 2006 #49 Del Skrevet 11. desember 2006 heldigvis er jeg ganske kort, så jeg er faktisk smalest ca 1cm over navlen heh.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 11. desember 2006 #50 Del Skrevet 11. desember 2006 hmm... lurer på hvordan de kan se at midjen ligger 1 cm over navlen hos alle jeg? det er da ingen andre proposjoner på kroppen som er 100% likt hos alle, som jeg vet om ihvertfall? hvor måler man hofta da, hvor mange cm fra knærne? fra navlen? da jeg gikk på kjole og draktsøm, så lært vi at midjen var der man var smalest, så jeg måler på det smaleste når jeg måler midjen, uten å ta noe hensyn til hvor mange cm fra navlen det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BergensAnd Skrevet 11. desember 2006 #51 Del Skrevet 11. desember 2006 da jeg gikk på kjole og draktsøm, så lært vi at midjen var der man var smalest, så jeg måler på det smaleste når jeg måler midjen, uten å ta noe hensyn til hvor mange cm fra navlen det er. ← Følger deg på den, gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 22. desember 2006 #52 Del Skrevet 22. desember 2006 Jeg har 64 cm i midjemål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ylva Virvla Skrevet 24. desember 2006 #53 Del Skrevet 24. desember 2006 70 cm om morgenen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bubbel Skrevet 25. desember 2006 #54 Del Skrevet 25. desember 2006 unnskyld at jeg blander meg !!!! Men hvor måler dere ? er det rett rundt over navelen ? for da er jeg nemlig 90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ylva Virvla Skrevet 25. desember 2006 #55 Del Skrevet 25. desember 2006 unnskyld at jeg blander meg !!!! Men hvor måler dere ? er det rett rundt over navelen ? for da er jeg nemlig 90 ← Måler der hvor det går innover, altså der en er smalest. (Når en måler bryst og hofter, måler en der en er breiest). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navnløs Skrevet 28. desember 2006 #56 Del Skrevet 28. desember 2006 63cm, men så er jeg nissekort også, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chaos Skrevet 30. desember 2006 #57 Del Skrevet 30. desember 2006 Måler dere over navlen eller rundt hoftene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 30. desember 2006 #58 Del Skrevet 30. desember 2006 Måler dere over navlen eller rundt hoftene? ← Måler på det smaleste. Også måler jeg hoftemålet på det bredeste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chaos Skrevet 30. desember 2006 #59 Del Skrevet 30. desember 2006 Jeg er da ca. 66 rundt midjen, 82 rundt hofte, 87 rundt bryst....er 1,73 høy.... Hver er egentlig "normalt"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 30. desember 2006 #60 Del Skrevet 30. desember 2006 Æsj, nå ble jeg nysgjerrig og måtte måle selv oxo! Det viste 90. Er 172 cm høy, vet ikke om 90 er mye el lite, men jeg har det bra , så da tenker jeg at det er akkurat passe! Men midjen min er absolutt ikke 1 cm over navelen! Navelen har jo sunket nedover etterhvert som magen har blitt slækkere etter hvert sv.skap... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå