Gå til innhold

Kan jeg få spørre?

Devana

Anbefalte innlegg

Jeg fikk beskjed på dette Grete Roede nettkurset nå om å måle b.l.a midjen min, og jeg fikk sjokk :overrasket: 104 cm! :grine:

For de som vil dele, hvor mye har dere i midjemål? :sjenert:

Nå ble motivasjonen stor ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

92 cm, men magen er det stedet jeg først går ned i vekt, så når jeg begynner å spise riktig/trimme igjen, forsvinner det ganske raskt. Det er kjempemotiverende å se at tallet går nedover etterhvert som kurset går fremover, så ikke bli fortvilet, det kommer seg! og dessuten er det utrolig deilig når buksene ikke strammer i livet mer, og valkene som kommer over buksekanten gradvis forsvinner....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg gleder meg til å gå nedover nå. Jeg skal være flink :) Har lest at man helst skal ligge under 80 i midjen med tanke på hjerte-kar sykdommer...? Eller blander jeg noe nå?

Magen er forøvrig SISTE stedet jeg går, utenom puppene og hoftene. Armene og lårene gå først :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå ble jeg usikker på om jeg i det hele tatt målte rett sted.. 65 cm fikk jeg, hmf, vel midjen er kanskje ikke mitt værste punkt, mennne *dra genser godt over sideflesk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg sjekket var midjen på 86cm. Men måler det ikke igjen før jeg har fått trent av meg litt fra "eksamenslesingstrøstespisingen" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ca 75-76 cm, igrunnen fornøyd med det, med hofter på 99 over hofta og 94 over bryst, så passer det godt nok for meg.

hmm.. har endret form siden sist ser jeg... :ler:

har nå midje på 73, hofte på 103 og bryst fremdeles på 94...så har gått ned rundt livet og opp over hofta... jaja, ikke så ille det da. :)

Endret av aline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg målte meg igår: 114cm! Men jeg er høygravid, da. Ganske stor kontrast til normalen min på rundt 68. Lurer på når jeg er der igjen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

69 cm, men jeg har lagt på meg litt, så vanligvis er det 66/67.. Ikke så vanvittig stor forskjell :) Angrer på at jeg ikke målte før jeg endra livsstil :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ca 75-76 cm, igrunnen fornøyd med det, med hofter på 99 over hofta og 94 over bryst, så passer det godt nok for meg.

phø... er ikke 75-76, er 71-72, ha! :ler:

isj... da var jeg jo ikke gått ned... er nå på 73... men men, var ikke så ille da...

Endret av aline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Aline: Nå prøver jeg å beundre midjen din, men det er noen gule dingser som skygger. Hva er det gutten holder i hendene? (Lenge lurt på...)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...