Marissa Skrevet 25. november 2006 #1 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Jeg har endelig kjøpt meg elipsemaskin! Nå skal jeg bare skru den sammen, og så er det hardtrening frem til jul! Ikke var den dyr heller, bare 999 kr! Endret 25. november 2006 av Marissa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kermit Skrevet 25. november 2006 #2 Del Skrevet 25. november 2006 Få høre hvordan det går da. Jeg tenker og på å skaffe meg en etter å ha blitt helfrelst på disse hos fysio'n min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 25. november 2006 #3 Del Skrevet 25. november 2006 Hvor fant du den så billig? Jeg har sett etter ellipsemaskiner fordi det er utrolig fint for mine dårlige knær, men har ikke funnet den stort billigere enn 2500 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marissa Skrevet 25. november 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 25. november 2006 Kjøpte herfra Nå har jeg skrudd den sammen, det var mye enklere enn jeg hadde trodd. Første treningstimen er tatt, og jeg tror det blir gåing til lørdagsfilmen i kveld og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devana Skrevet 25. november 2006 #5 Del Skrevet 25. november 2006 Fant ingen ellipsemaskiner der jeg...Eller er det bare jeg som er VELDIG dårlig til å lete? Har du prøvd den enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kermit Skrevet 25. november 2006 #6 Del Skrevet 25. november 2006 Klikk på Cross trainer, så finner du elipsemaskinene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devana Skrevet 25. november 2006 #7 Del Skrevet 25. november 2006 Klikk på Cross trainer, så finner du elipsemaskinene. ← Takk Kermit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå