Gå til innhold

Utseende og innside

Gjest glamourgirl

Anbefalte innlegg

Når det er sagt. Jeg skjønte hva du mente, selv om jeg ikke er enig! Jeg ble ikke lei meg, men jeg syns ordbruken var uheldig.

Veldig enig i dette. Ordbruken fikk meg til å sperre øyene litt opp også.

Skal ikke gå på personangrep her, men det blir nesten som om man har vokst opp med bryggesjauere (jeg spøker). :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ninakanin
Jammen du gjorde jo det for du gikk jo ut i fra hva du så der og da. Du spurte aldri om å bli bedre kjent med henne eller om å få informasjon. Men jeg skjønner, mange har vel misforstått deg. :)

niks, det er fantastisk at du ENNÅ kan tro dette når jeg har sagt det jeg skal gjenta nå sikkert tusen ganger...

jeg sa hva jeg koblet når jeg så avatar og nick. IKKE hva jeg trodde personen bak var.

det gir rom både for at det er en varm, humoristisk, kjærlig og dritkuul dame bak nicket.

jeg sa kun hva slags assosiasjoner hjernen min fikk til bilde/signatur/nick.

Okay?

er det FREMDELES noen som ikke forstår forskjellen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin
Veldig enig i dette. Ordbruken fikk meg til å sperre øyene litt opp også.

Skal ikke gå på personangrep her, men det blir nesten som om man har vokst opp med bryggesjauere (jeg spøker). :ler:

jeg kommer ifra sandnes ja :ler:

tro meg, finnes verre ord der enn de jeg har brukt her! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig var det klønete, jeg var jo dritafull :ler:

Får være måte på å forvente ordsjonglering klokka fem på natta...

Og det der med å slå i ansiktet:

Jeg slo jo ikke deg, Glam, for det var jo ikke deg jeg pratet om!! Men nicket ditt!! Hvis du føler deg såret for ting som ikke er rettet mot deg, så tror jeg du ofte blir unødvendig lei deg.

Nei uff. Det blir for meg helt feil å prøve å trekke deg ut av en situasjon på denne måten. Du unnskylder deg først med at du snakket om nick og avatar, og nå er unnskyldningen fylla? :klø:

Igjen vil jeg påpeke at du ikke hadde noe annet å henvende deg til nicket og avataren. Ikke rart at man reagerer på denne ordbruken du brukte heller. Jeg syns det var veldig vulgært. Ville du aldri sagt slik i edru tilstand mener du?

Jeg forstår også hva du vil frem til, men allikevel syns jeg det var på kanten.

Ville du komme med en krass menining burde man kanskje sette seg litt mer inn i saken? :)

Endret av Bianca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin
Jeg ikke tåle at det blir brukt ord som sluse!

Jeg er ikke lei meg, og jeg hadde ikke blitt lei meg hvis du hadde ment jeg var dum. Deg om det, hadde jeg tenkt.

Igjen kun språkbruk jeg reagerte på.

(og de som ikke forstår at "I wish these were brains", med bilde av puppene ved siden av er selvironi og humor, har en annen type humor enn meg.)

det er et godt, og viktig poeng. folk er forskjellige. jeg har min humor, du har din. jeg viste deg bare at det finnes folk der ute i verden som oppfatter ting annerledes enn deg. ikke at det ene er mer riktig eller galt enn det andre. bare det faktum at det skjer!

men nå må jeg løpe folkens, må på jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin
Nei uff. Det blir for meg helt feil å prøve å trekke deg ut av en situasjon på denne måten. Du unnskylder deg først med at du snakket om nick og avatar, og nå er unnskyldningen fylla? :klø:

Igjen vil jeg påpeke at du ikke hadde noe annet å henvende deg til nicket og avataren. Ikke rart at man reagerer på denne ordbruken du brukte heller. Jeg syns det var veldig vulgært. Ville du aldri sagt slik i edru tilstand mener du?

jeg sier senere i tråden at det ikke har noe med saken å gjøre, så den er grei, er enig med det du sier her!

og du sier jo ikke noe annet enn det jeg sier selv? hva er det med det jeg sier du ikke forstår?

jeg sier jo at jeg kun hadde nick og avatar å gå etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja jeg vet det, jeg snakket også i bilde. Som i at jeg ikke gjorde det, for det var jo ikke til deg.

Om jeg var full eller ikke har ingenting med saken å gjøre, for igjen, det er ingenting i det første innlegget mitt som tilsier at det er noe du skulle ta deg nær av når du åpenbart hadde mer å fare med enn pupper!

Men kjære deg.. Du MÅ tåle slike tilbakemeldinger når du har (hadde) bilder av puppene, med signatur "I wish these were brains", kaller deg glamourgirl og lurer på hvorfor gutta ikke er seriøse og spør på et NETTFORUM! Du MÅ være forberedt på at mennesker som ikke kjenner deg en smule leser og tolker og svarer utifra det. Tenk så trist om jeg faktisk hadde ment at du var dum, tenk så lei deg du hadde blitt da! Da må du ikke legge ut slike tråder om du blir såret av svarene som kan komme...

Du unnskyldte deg nettopp med at du var full over her... Det tells ikke lenger?

Jeg har uthevet noe som du ser. Hvorfor må hun tåle slike tilbakemeldinger når det er åpentbart at det er humor? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Jeg forstår også hva du vil frem til, men allikevel syns jeg det var på kanten.

Ville du komme med en krass menining burde man kanskje sette seg litt mer inn i saken? :)

nei du forstår faktisk ikke det :)

jeg kom med en mening på hvordan hun kan stå i fare for å oppfattes på nett. hvorfor og hvordan skulle jeg sette meg inn i noe mer enn slik hun oppfattes på grunnlag av avatar og nick,når det var KUN det jeg uttalte meg om?

skulle jeg sagt noe om HENNE, så hallo, ja selvsagt måtte jeg jo ha satt meg mer inn i saken!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin
Du unnskyldte deg nettopp med at du var full over her... Det tells ikke lenger?

Jeg har uthevet noe som du ser. Hvorfor må hun tåle slike tilbakemeldinger når det er åpentbart at det er humor? ;)

for deg er det åpentbart humor. jeg så ikke humoren i det :)

du forstår virkelig ennå ikke noe av det jeg sier du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sier senere i tråden at det ikke har noe med saken å gjøre, så den er grei, er enig med det du sier her!

og du sier jo ikke noe annet enn det jeg sier selv? hva er det med det jeg sier du ikke forstår?

jeg sier jo at jeg kun hadde nick og avatar å gå etter?

Det er det jeg vil frem til. At du kun gikk etter avatar og nick og kom med assosiasjoner ut i fra det. Det var et tynt grunnlag til å komme med assosiasjoner.

Og ordbruken var veldig vulgær, men dette har du jo forklart hvorfor nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

niks, det er fantastisk at du ENNÅ kan tro dette når jeg har sagt det jeg skal gjenta nå sikkert tusen ganger...

jeg sa hva jeg koblet når jeg så avatar og nick. IKKE hva jeg trodde personen bak var.

det gir rom både for at det er en varm, humoristisk, kjærlig og dritkuul dame bak nicket.

jeg sa kun hva slags assosiasjoner hjernen min fikk til bilde/signatur/nick.

Okay?

er det FREMDELES noen som ikke forstår forskjellen?

Jepp. Det er du som ikke forstår forskjellen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin
Det er det jeg vil frem til. At du kun gikk etter avatar og nick og kom med assosiasjoner ut i fra det. Det var et tynt grunnlag til å komme med assosiasjoner.

Og ordbruken var veldig vulgær, men dette har du jo forklart hvorfor nå.

JEG SA KUN HVA NICK OG AVATAR KUNNE KOBLES TIL, DA TRENGER JEG IKKE MER INFO ENN NICK OG AVATAR!!

Jeeeeezes, nå blir jeg helt sliten av deg her!

melder meg ut av diskusjonen, folk er jo er helt... :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei du forstår faktisk ikke det :)

jeg kom med en mening på hvordan hun kan stå i fare for å oppfattes på nett. hvorfor og hvordan skulle jeg sette meg inn i noe mer enn slik hun oppfattes på grunnlag av avatar og nick,når det var KUN det jeg uttalte meg om?

skulle jeg sagt noe om HENNE, så hallo, ja selvsagt måtte jeg jo ha satt meg mer inn i saken!!

Saken handler jo om henne!! :murvegg:

Ikke om henne på nett (hun nevnte nett i en bisetning). Uff.... Det var jo ikke det hun spurte om i det hele tatt.

Les glamourgirls innlegg igjen. Da har du jo truffet helt feil på svaret ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JEG SA KUN HVA NICK OG AVATAR KUNNE KOBLES TIL, DA TRENGER JEG IKKE MER INFO ENN NICK OG AVATAR!!

Jeeeeezes, nå blir jeg helt sliten av deg her!

melder meg ut av diskusjonen, folk er jo er helt... :klaske:

Det var da voldsomt. :overrasket:

Jo, selvfølgelig trenger du mer informasjon enn avatar og nick. Det er det som er heeeele poenget.

Tror du gjør godt i å melde deg ut nå ja. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lov å kverrulere litt da vel?  :sjenert:

Selvfølgelig, jeg prøvde bare å komme meg inn i tråden igjen jeg :ler:

Endret av Lestat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...