Gå til innhold

Utseende og innside

Gjest glamourgirl

Anbefalte innlegg

Gjest glamourgirl
Har ikke lest hele tråden, så svarer ut fra innlegget til Glamourgirl.

Du skriver at du vet hvilke menn du liker, men likevel spør du hvor du kan treffe menn som liker deg som du er, og ikke utelukkende er interessert i kroppen din.

Hva med å snu på det og spørre hvor du finner den type menn du ønsker å treffe?

Jeg tenker at du må omgås feil mennesker hvis du kun møter menn som er slik du beskriver dem.

Hva, har du ikke lest alle 15 sidene, eller hva det er? :ler: (så vidt jeg klarer å henge med, for å si det sånn)

Godt tips. Jeg tror det har begynt å gå opp for meg, det du skriver. Samtidig vet jeg at jeg har en tendens til å være snill (kall det gjerne dumsnill) og gi folk for mye tid.

De menneskene jeg omgås er i hovedsak gode mennesker, bare så det er sagt. Men jeg ferdes til i mange ulike miljøer, mange av dem "kvinendominerte" og "familiedominerte".

De mennene jeg beskrev i første innlegg har jeg truffet gjennom jobb, på byen (da det var aktuelt) og de få jeg traff på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og til dere som sier jeg skal "sette meg inn i saken" og burde vite noe om Glamourgirl:

Jeg har nesten ikke vært på forumet på eeevigheter, så å forvente at jeg kjenner hver eneste bruker her inne er litt for mye å forlange, selv fra en Kanin ;)

Så jeg får snu på spørsmålet:

Kjenner alle her inne meg? Vet alle her inne hva jeg står for? Hvilken personlighet jeg har i virkeligheten i forhold til her inne? Har alle her i denne tråden lest nok innlegg fra meg til å ha dannet et korrekt bilde av meg som person?

Nei jeg tror ikke det ;)

God lærepenge til senere da, eller hva? Ikke sleng med leppa før du tåler å få litt peppær tilbake? :ler:

Hvorfor snu spørsmålet på hodet? tråden handler da ikke om deg (du har det med å gjøre om tråder til deg, serru). Lag en ny tråd... om deg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin
God lærepenge til senere da, eller hva? Ikke sleng med leppa før du tåler å få litt peppær tilbake? :ler:

Hvorfor snu spørsmålet på hodet? tråden handler da ikke om deg (du har det med å gjøre om tråder til deg, serru). Lag en ny tråd... om deg.  :ler:

Jeg snudde på det for å få frem et poeng, søte du :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Har ikke orket å lese gjennom alt av det som står her, men leste de første sidene...Pen er ikke alltid ett hinder...Jeg blir definert som pen...Å få typen jeg vil ha har aldri vært et problem....jeg bestemmer meg og det får som oftest som jeg ønsker.

Jeg spiller på utseende mitt; JA! Jeg lakker neglene, går i fine klær, høye hæler og med flafrende, langt mørkt hår, så utstråler jeg selvtillit. Men jeg har mye selvironi da...kan le av sminketrynet mitt, raper, banner, drikker som et mannfolk og spiller PS2. Jeg skriker ut meningene mine, og lar ikke noen tråkke på meg. Jeg er dødens ærlig, og sier det som det er. Jeg er impulsiv og når det kommer til det motsatte kjønn ser jeg ikke etter Brad Pitt liksom. Jeg ser etter en kjekk gutt, som er smart og utfordrer meg.

Jeg har ikke rotet rundt på byen, har aldri hatt en one night stand eller rota med noen i fylla...jeg er for stolt til sånt.

Poenget er: Om man er pen, og oppfører seg som det, så blir en fort satt i bås...Jeg vet jeg har utseende med meg, men jeg skriker det ikke ut til verden. Se så pen jeg er!

Jeg utnytter det til en viss grad, men den typen som hadde blitt sammen med meg bare pga. utseende ville fått seg en bakoverveis. Jeg er vanskelig, sta, viljesterk, kontrollerende, men med humor og kjappe comebacks.

Åj...ble mye dette her...

Vet ikke om dere skjønte noe? :ler:

Om du er en pen, jordnær jente så vær stolt av det! Ikke la det bli et hinder. Javel; Du er blond og pen! Det virker nesten som om du har satt deg selv i den båsen du ikke vil andre skal sette deg i....(ikke stygt ment!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...