Supraspinatus Skrevet 24. november 2006 #1 Del Skrevet 24. november 2006 Hva trener du, og hvor ofte? Jeg trener stortsett på gym, blir vel egentlig fitness.. har stortsett 3 økter i uken der jeg deler kroppen i 3 deler. Før sommeren var jeg på spinning 1 gang i uken. Nå orker jeg ikke det.. Hender jeg lurer meg unna en trening nå og da, men det har aldri drept meg før.. bank i bordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 24. november 2006 #2 Del Skrevet 24. november 2006 jeg trener to til tre dager i uka (på sommern ble det gjerne tre-fire, nå må jeg vel innrømme at det har holdt med to ganger i uka i noen uker... ) på treningsstudio. 30 min på elipsemaskin + styrke på mage og rygg er fast hver gang jeg er der, så deler jeg kroppen i overkropp og underkropp ellers, trener styrke ca tre kvarter-time. i tillegg danser jeg, akkurat nå er det kun en dag i uka, da danser jeg tre timer, etter nyttår igjen blir det en til to dager til i uka med dans regner jeg med pga konkurranser. har ingen problemer med å sluntre unna en gang i blant, så lenge det kun blir en gang i blant og så lenge jeg ikke har noen konkurranser eller andre spesielle ting i nærmeste nærhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 25. november 2006 #3 Del Skrevet 25. november 2006 Jeg trener sofasliting. Meget hardt da jeg hele tiden må strekke meg for å nå potetgullbollen og sjokoladen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Norwegian Blue Skrevet 25. november 2006 #4 Del Skrevet 25. november 2006 Trener det samme som Borghild, pluss ridning og turgåing. Var MYE mer aktiv i fjor, i år har jeg blitt skikkelig sløv i forhold. Treningsstudio er uansett ikke noe for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marissa Skrevet 25. november 2006 #5 Del Skrevet 25. november 2006 Hm, er medlem på sats, men har ikke vært det på.....et år var det ja. Skal begynne å gå....snart.... Men nå har jeg kjøpt elipsemaskin, og den har jeg forelsket meg i, så da blir det trening hver dag. Dessuten går jeg mye i fjellet, og det er i grunnen den beste treningen, både fysisk og mentalt! Kommer litt an på været hvor ofte jeg går, 2-5 ganger i uken på sommeren, 1 gang i uken på vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supraspinatus Skrevet 25. november 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 25. november 2006 Gå i fjellet er bra...Liker det veldig godt selv Visste dere at her i sverige er de veldig imponert over at nordmenn faktisk går tur, bare for å gå tur? Og at vi går i fjellet frivillig.. Når man forteller at man savner å gå i fjellet så sier de bare: "Norrmännen, dom älskar sin natur!" på en positiv måte altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snøkule Skrevet 25. november 2006 #7 Del Skrevet 25. november 2006 Fått barn for ikke så mange månedene siden jeg, så jeg trener bare Pilates hjemme for tiden. Skal begynne med kondisjonstrening etterhvert. Det var iallefall planen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 25. november 2006 #8 Del Skrevet 25. november 2006 Jeg har vært treningsstudio-lei ganske lenge, og har heller ikke hatt så mye tid, så jeg har for det meste enten syklet i lysløypene omkring, og løpt turer med bikkja. Nå er jeg i utlendighet, og har akkurat fått igjen smaken på step og aerobic, men etter jul skal jeg ha fullt treningsmedlemskap, så da blir det nok styrke og løping i tillegg. Uten trening blir jeg rastløs og lettirritert, som en løve i bur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 26. november 2006 #9 Del Skrevet 26. november 2006 Trener på helsestudio. Kan vel kalle det hobby-bodybuilding, selvom jeg ikke har noe planer om å bli så shvær! Nøyer meg med å se atletisk ut, for det er det jeg syns er penest. Imårra skal jeg byne med deffing, så jeg slipper å ha håndtak på siden hehe Noenganger trener jeg hver dag, andre 3-4 ganger i uka. Det kommer helt ann på hvilket program jeg bruker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 27. november 2006 #10 Del Skrevet 27. november 2006 Går turer, jogger, stepmaskin hjemme + noe med treningsvideo (kardio + styrke). I tillegg går jeg på pilates to ganger i uka. Prøver å få rørt litt på meg hver dag, i det minste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blixen Skrevet 27. november 2006 #11 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg trener step, høy puls, step styrke og styrke med manualer og apparater. I tillegg jogger jeg 1-2 ganger i uka. Om sommeren går jeg mye tur i skogen. Trener 4-7 ganger i uka, alt etter hvor god tid jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mata Skrevet 27. november 2006 #12 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg svømmer en gang i uka, går mye hver dag og er innom helsestudio når jeg har tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 27. november 2006 #13 Del Skrevet 27. november 2006 Trenigsstudio, turgåing, svømming, sykling om sommeren, alt etter hva vær, føre og form tilsier. Prøver å få trent litt hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifr Skrevet 27. november 2006 #14 Del Skrevet 27. november 2006 Kickboksing, et par økter i uka. Samt en joggetur eller to (det blir ikke så mye av i vinterhalvåret, da). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleLy Skrevet 27. november 2006 #15 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg forsøker å trene litt hver dag for tiden, men jeg må nok redusere til 3-4 økter i uken etter hvert, fordi jeg er redd jeg ikke har like god tid etter jul. Jeg trener styrke 3 ganger i uken, har foreløpig ikke splittprogram, og avslutter med 20 min kardio. I tillegg blir det en dag med ballspill og en dag med spinning. I helgen er det litt roligere trening; en type utholdenhetstrening og yoga eller pilates. I tillegg går jeg ganske langt hver dag, fordi jeg går frem og tilbake til jobb (i overkant av 4 km hver vei). Dette dropper jeg ved veldig dårlig vær. Liker å gå tur, spille golf om sommeren og i det hele tatt være aktiv og drive varierte aktiviteter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 27. november 2006 #16 Del Skrevet 27. november 2006 Prøver å trene minst en gang i uka, er litt slapp for tida. Da går jeg enten på spinning eller trener styrke. Ellers sykler og går jeg mye Alt er bedre enn ingenting, men jeg skal prøve å få trent mer framover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. november 2006 #17 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg trener vel stort sett 4-7 ganger i uka.. Har hatt en liten pause på 2 måneder pga av en operasjon, men er tilbake igjen for fullt.. Deilig å kunne få ut litt energi Og så får man jo mer energi og.. En god sirkel Trener ingenting fast da, men 2-4 dager i uka med løping på tredemølle, 1-2 ganger i uka med styrketrening, 1-2 ganger i uka med Flyt&Pilates/bevegelighetstrening og av og til litt step/aerobic/høypuls osv Det jeg føler for egentlig.. Tror jeg skal begynne med dans etter jul da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 28. november 2006 #18 Del Skrevet 28. november 2006 Karate og på treningsstudio. Prøver å trene minst 2 ganger i uken, men gjerne mer. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 28. november 2006 #19 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg danser swing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå