Toblerone Skrevet 1. mars 2007 #261 Skrevet 1. mars 2007 Det er så koslig å lese om dagene deres altså. Kanskje vi skal få til en "reprise" på Fillebytreffet igjen?
Gjest Epona Skrevet 1. mars 2007 #262 Skrevet 1. mars 2007 (endret) Ja, fillebytreff-reprise er jeg med på altså!! En gang i uke 11 eller 12 kanskje? Var veldig koselig sist! Får høre hva som passer for de andre! Endelig er Gullet lagt, og mor kan slappe av. Eller - åpne bøkene sine. Satt og regnet i dag på hvor mange poeng jeg trenger, og det er en del karakterer som må forbedres ja. Fikk akutt tvil på om dette kommer til å gå.. Men jeg får ta trinn for trinn, og første trinn er uansett å ta de eksamenene jeg har meldt meg opp til denne våren. Så derfor - åpne bøkene.. Med kolibriegg og te til som lesebensin Endret 1. mars 2007 av Epona
Gjest Myztica Skrevet 1. mars 2007 #263 Skrevet 1. mars 2007 Jeg blir gjerne med på reprise Flere som vil ha ny jobb etter endt perm ja.... Driver og titter litt rundt jeg og! Har uansett oppsigelsestid, så det tar jo noen måneder..... Så koselig lesing det er her da! Du er så flink til å gå! Kunne ønske jeg var like flink.... *skamme meg* Skal du videreutdanne deg eller... er det noe jeg ikke har fått med meg her? :klø: *nysgjerrig* Er greit for meg og trille hos deg til uka, men vi kan jo meldes!
Gjest Epona Skrevet 1. mars 2007 #264 Skrevet 1. mars 2007 LinnKri: Ønsker meg ny jobb ja.. Men jeg har jo trygg jobb, så jeg er ikke desperat, men får jeg sjansen på jobb her hvor jeg bor, og et sted jeg vil jobbe, så slår jeg til! Jeg skal skifte beite sånn utdanningsmessig, og gjøre det jeg alltid har drømt om! Og det er noen år med studier, og før det må jeg nok forbedre en del karakterer fra gymnaset ( ) for å komme inn.. Men innenfor en tiårsperiode regner vi med at jeg er ferdig. Ja, lang tid kanskje, men undervegs er det mye som skal skje, og jeg får ikke søkt meg inn før om tidligst to år. Heldigvis har jeg sambo 110 % i ryggen, og vi har en plan! Og nå har jeg så smått begynt - med å ta opp igjen to små fag Og om jeg så er gammel når jeg er ferdig, så er det bedre sent enn aldri! Kjekt du vil bli med på trillings! For Fjellrypa og meg passer onsdag og torsdag neste uke. Har du noen ønsker? Men nå MÅ jeg løsrive meg herfra! best å bare skru av PCen kanskje
Gjest Madden Skrevet 1. mars 2007 #265 Skrevet 1. mars 2007 Så spennende med beiteskifte da!!! Er utrolig spent på hva det er du har valgt! Uansett så tror jeg alle har veldig godt av å variere litt...og har du en drøm så skal du gjøre det du kan for å få den oppfyllt! Når samboeren din også støtter deg så ligger ALT til rette! Herlig!! Men du...kolibriegg?? Er det sånne gode påskeegg i sånne lilla kartonger?? For de er SUPER-gode....men så fryktelig full av kalorier at jeg vil grine når jeg har stappet i meg bittelitt!! Uansett...kos deg med bøkene, teen og eggene dine du Epona! og ha en kjempefin torsdagskveld!!!
Gjest Epona Skrevet 1. mars 2007 #266 Skrevet 1. mars 2007 Dumme dumme avhengigskapende KG! Jeg kommer meg jo aldri vekk herfra!! Hei Maddenmor La drømmen på is for snart ti år siden, og nå har jeg hentet den fram, og nå skal jeg prøve meg på den. Går det ikke så går det ike, men jeg skal i alle fall gjøre et ærlig forsøk! Og jeg er veldig helsig som har en sambo med livsfilosofi om å gjøre det man har lyst til! Er blitt veldig smittet av det, jeg som tidligere var planleggingsfreak... Er jo det enda, men mye rundere i kantene! Nei, de eggene i lilla kartong har jeg aldri smakt, for jeg synes de er så dyre.. Fire egg til 30 kr liksom.. Men kolibrieggene er jo også dyre når jeg tenker meg om. Det er de marsipaneggene med sjokolade med strøssel på vet du! Så goooode!!! Og nå SKAL jeg logge av! Poff, vekk med seg!
Gjest Madden Skrevet 1. mars 2007 #267 Skrevet 1. mars 2007 Avloggingsproblemer ser jeg...kjent problematikk!! Jeg klarer liksom ikke å manøvrere musa opp til logg ut knappen!! Det er ikke fysisk mulig før jeg har gått igjennom alle sidene jeg bruker å være innom..og så gjerne i flere runder da just in case noen har skrevet noe lurt siden jeg var innom sist!! Dyre er de ja..men tror du det hindrer meg!!ÅÅÅÅ....sånne kolibriegg er UTROLIG gode...nå ble jeg skikkelig godtesyk på tross av kvalmen!! Heldigvis så er sånt så mektig at du ikke klarer så veldig mange i gangen...men så glemmer jeg så raskt da..og så er jeg igang igjen!!
Gjest Epona Skrevet 2. mars 2007 #268 Skrevet 2. mars 2007 Samme lese-på-Kg-teknikk vi da, Madden Har lurt lenge på de eggene i kartong, og nå er det avgjort: De skal testes! Denne helgen! I dag begynte dagen like før kl 6. GUllet fikk pupp, og så la jeg ham tilbake i sengen, men han ville ikke sovne nei. Lå og sparket med føttene i dynen og romsterte rundt og laget uu-uhh-aaah-ahh og brrrrr-lyder! Synes det er så herlig å høre på jeg! Når sambo og jeg legegr oss om kvelden, så kommer det ofte et sukk og litt smatting eller av og til et host fra GUlelt, og vi bare ser på hverandre og smiler, er så uvirkelig at det ligger en liten tass og sover der med oss, han var der ikke før, men nå er han plutselig ehr! Litt absurd og deilig følelse Uansett - sambo sin klokke ringte litt over seks, så da ble det til at vi stod opp alle mann. Og før jeg fyrte opp i ovnen, hentet jeg askesugeren ute på trappen og støvsugde ovnen og vasket glassruten i ovnsdøren. En ting jeg aldri hadde trodd jeg skulle synes var naturlig å gjøre før kl 7 en fredags morgen! Men sånn er det å bli mamma - fyre i ovnen for å varme opp stuen for sin lille familie, og så måtte plutslig ovnen tømmes, og da er det bare å sette i gang. Blå huller i himmelen i dag, og noe merkelig lys! Hva er det for noe tro? Kombinert med fuglekvitter fra fuglene i treet utenfor, og lys morgen, så har jeg nesten vårfølelse! :hoppe Men snøen ødelegger liksom den følelsen. Plan for dagen: Lese, klesvask, trilletur, planlegge handletur i morgen. Og tulle med Gullet Og pass dere folkens - I'm a chosen one!
Gjest Epona Skrevet 2. mars 2007 #269 Skrevet 2. mars 2007 Se opp for trykkleifer, de er visst overalt idag... Orker ikke rette..
Gjest Myztica Skrevet 2. mars 2007 #270 Skrevet 2. mars 2007 Det er så koselig å lese her inne Dagen vår begynte 0930 Sambo stod opp med snuppa kl 07, og da han dro på jobb en time senere kom han med snuppa i senga til meg. Og der sovnet hun..... Og da fant jeg ut at jeg ville sove litt lenger og Jeg lengter og etter våren. Er så lei snø!! De "lilla" eggene er skikkelig gode!! Tror jammen meg jeg skal ta meg råd til å kjøpe en kartong i helga Trilletur onsdag hadde vært toppers Ha en fin dag ...og nå ble jeg veldig nysgjerrig på hvilken utdannelse du vil ta.... Jeg drømmer om å bli lege... og det SKAL jeg klare en gang. Men det var de fagene jeg må ha da....
shatika Skrevet 2. mars 2007 #271 Skrevet 2. mars 2007 Hei hei vennen De påskeeggene i den lille kartongen er helt farlig supergode Har slengt i meg noen sånne egg allerede i år ja.. faaaarlig godt Så du bør absolutt teste dem ut Her gløtter også sola frem blant litt skyer i dag og må jo si det er helt herlig at det virkelig går nok vår og sommer da.. Gleder meg for å si det mildt Håper du og gullet får en strålende dag i dag
Toblerone Skrevet 2. mars 2007 #272 Skrevet 2. mars 2007 Ser ut som litt mer vårlig stemning her i dag også Ble farlig fristet tilå kjøpe lilla egg i dag da....
Gjest Epona Skrevet 2. mars 2007 #273 Skrevet 2. mars 2007 LinnKri: Sovet leeeenge du idag da! Herlig det! Da blir det trilletur på onsdag! Så du har beiteskifteplaner du også? Spennende!!! Vi får snakke mer om det når vi treffes! Shatika: Skal teste ut, jeg lover jeg lover! Skal ta meg råd. Kassen er egentlig tom her men.. Toblerone: De blå hullene ble mindre her igjen, men det er 3 pluss ute, og vi skal ut og trille tur snart. Har trasket rundt med Gullet i bæresele og lagt på plass klær. Men nå ligger han på leketeppet mens jeg sniker meg til en liten runde på KG. Får vel gå ut igjen til ham, han kjeder seg litt.. Og snart skal vi ut og gå, blir godt med litt luft, selv om jeg mest kunne tenkt meg og ligget i vognen og sovet selv..
Gjest Epona Skrevet 3. mars 2007 #276 Skrevet 3. mars 2007 Felicity og Mrs.P: Goood helg til dere også! Nei, nå kan jeg visst ikke sitte lenger! Gullet kjeder seg, og jeg vil ikke "utnytte" snillheten hans for mye! Nå skal vi ha morgenkoserfrokostitualet vårt, og i helgene er det attpåtil DjFriendly på radioen! Ahhh! Så nå: Frokost Senere blir det handletur på hele familien, og etterpå får vi besøk. I går kjøpte jeg forresten sånne egg. Sambo lurte på om de var verd det, og de var nesten det. Helt nyyydelig gode (klarte bare to, så jeg har to til i dag hehe!), men fremdeles altfor dyre... Men søte små skjeer og greier da!!
Charmina Skrevet 4. mars 2007 #278 Skrevet 4. mars 2007 Hei snuppa! Håper du og din lille familie har en kjempefin søndag! Nå synes jeg det begynner å bli deilig vår ute. Lyst og trivelig med fuglesang og det hele. Klem fra Charmisen
Gjest **Evergood** Skrevet 5. mars 2007 #280 Skrevet 5. mars 2007 Innom for å ønske deg en kjempe flott uke!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå