Gå til innhold

Mine tanker


Gjest niomi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Aaaargh, hva hjelper det vel å prøve og jobbe i turbotempo når datasystemet nekter å samarbeide?!? Blir så irritert på det J*VLA SYSTEMET SOM ALDRI FUNKER SOM DET SKAL NÅR JEG TRENGER DET!!! :frustrert:

Er det skummelt å være her? Kanskje det hjelper med en :klem: ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg snakker på vegne av flere når jeg bryter sammen og tilstår at en ordentlig frokost og litt grundig bakruspuling er god medisin for fyllesyke menn. Her har du tatt helt forbilledlige initiativ!

*orienterer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg snakker på vegne av flere når jeg bryter sammen og tilstår at en ordentlig frokost og litt grundig bakruspuling er god medisin for fyllesyke menn. Her har du tatt helt forbilledlige initiativ!

*orienterer*

Yey! :danse:

Noe har jeg da lært i løpet av mine 28 (snart 29) år her på jorden. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klappe:  :klappe:  :klappe:

(leker gjest)

:bukke:

God frokost og saaaakte bakfyllsex gjør underverker på min fyllesjuke, også!

*observerer og lærer*

Ja, du får lære av oss som har blitt voksne! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God frokost og saaaakte bakfyllsex gjør underverker på min fyllesjuke, også!

Nå lurte jeg et øyeblikk på om du er samboeren min. Men hun har ikke rød badedrakt og undervannsnisselue.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå lurte jeg et øyeblikk på om du er samboeren min. Men hun har ikke rød badedrakt og undervannsnisselue.

:overrasket: Ikke skrem meg slik! Samboeren min har for øvrig fått beskjed om at KG er mitt sted. Han får kikke litt og delta i diskusjoner han syns er interessante, men han kan bare prøve seg på å finne ut nicket mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte at det i det minste var koseligere enn å endre den andre linken til Underlivet etter solnedgang

Ja det har du nok rett i, men jeg er redd pågangen av useriøse innlegg i julekjole tråden vil bli stor dersom jeg følger dine råd. Men de som kan lese mellom linjene skjønner vel at poenget er at julekjolen helst skal skli av helt av seg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja det har du nok rett i, men jeg er redd pågangen av useriøse innlegg i julekjole tråden vil bli stor dersom jeg følger dine råd. Men de som kan lese mellom linjene skjønner vel at poenget er at julekjolen helst skal skli av helt av seg selv...

Aah, sånn å få... forstå!

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...