Gå til innhold

Mine tanker


Gjest niomi

Anbefalte innlegg

Og da har jeg fått meg dagbok, gitt. Har tenkt på det ei stund, og fikk dytten til å få ordnet det av Vampyra. ;)

Jeg er ingen dagbok-person. Ihverfall ikke sån tradisjonell dagbok som vi låste med liten nøkkel og gjemte under puta - jeg er ikke strukturert nok, trur eg. Men nettet er ikke like statisk, og etter at jeg har spammet ned visse andre brukeres dagbøker med mitt liv, har jeg nok noe å skrive. :ler:

Så da spørs det bare om noen vil komme på besøk... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt om meg: Jeg nærmer meg 30 med stormskritt, og bor i suburbia sammen med min kjære samboer.

Jeg har mastergrad innen teknologi, og jobber opp mot fagfeltet mitt, om enn ikke med det jeg spesialiserte meg i. Er forhåpentligvis på vei over i ny jobb fra nyttår (alle må krysse fingrene, altså!!!), og det er på tide, for jeg trenger nye utfordringer nå. Høyere lønn og kortere reisevei er jo heller ikke å forakte... ;)

Sånn ellers er jeg fotballdommer, og jeg prøver å få meg et par løpeturer i uka nå som det ikke er sesong. Er bare det at jeg virkelig ikke kan fordra å jogge, og så er det så dårlig vær for tida! :sur:

For tida lider jeg av akutt pelsdyrsyke. Jeg er hyperallergisk mot katter, og jeg reagerer også litt på hunder. Og jeg har så lyst på liten pusekatt!!! Skal sjekke opp muligheten for å få tatt allergivaksine, så får vi se... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg hjemme fra jobb.

Er på dead line-kjøret for tida - alt skal jo være ferdig før regnskapsåret avsluttes, slik at aksjonærene kan få mest mulig utbytte - noe som innebærer at frøken niomi jobber. Og jobber. Og jobber.

Har merket i det siste at je har vært litt stresset, og at ryggen min ikke var særlig fornøyd. Stiv i nakken var jeg også. I går etter lunsj begynte jeg å få hodepine, og da var det bare å pakke sammen og komme seg hjem.

Var hjemme i 2-tida. Sovnet umiddelbart på sofaen. Samboer kom hjem ca. 6. Da våknet jeg i en ti-minutters tid, før jeg sovnet igjen. Ble vekket til midag halv 8. Spiste og sovnet igjen fram til Grey's Anatomy. Så den, også gikk jeg og la meg. Og sov til i morges.

Hodepinen var j*vlig da jeg våknet kl 6, så da kylte jeg nedpå et par Ibux og sovnet igjen. Ble vekket kl halv 10 av jobben - måtte delta i en telefonkonferanse. Og etter det har jeg sittet her. Nå tror jeg jammen jeg skal legge meg igjen snart. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haaaaaaaaaaaallooooooooooooooooooo :vinke:

:klem:

:klem:

:velkommen:

Jeg er ganske fersk her, jeg også. Kanskje vi kan besøke hverandre?

:vinke:

Ja, du er jo rett i nabolaget? :klem:

:hoppe:

Grattis!!!

Jeg var absolutt ingen dagbokskriver jeg heller.... :sjenert:

Hehehe... Don't believe U! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp :hoppe: Nå er jeg her også! :vinke:

Formen din høres ikke helt bra ut, siden du klarte å sove så mye i går. Du får ta senga til hjelp og bli bra igjen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da har jeg sovet litt til. Og vondt-i-hodepinen er bortevekk!!! :hoppe:

Møkkavær ute, men skal på butikken en tur for det. Syns jeg må unne meg noe når jeg er syk... ;) Og i kveld tenkte jeg at jeg skulle en tur på manglerud-senteret. De har Økonomisko, og jeg trenger nye sko til julebordet på fredag. Og jeg tør ikke helt å kjøre til Oslo City enda...

I går sto jeg forresten og ventet på å komme inn i ei rundkjøring ved siden av en svart Rav4. Og jeg fant ut at den bilen hadde nok kledd meg veldig godt, gitt! Så da trenger jeg bare å vinne noen kroner i Lotto, og finne noen gode argumenter overfor samboer om hvorfor vi skal ha SUV midt i byen. :ler:

Annie, Drua og Vamp: Hyggelig med besøk og gode tanker! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble brått veldig nysgjerrig på hvor du bor :sjenert:

Sender deg en PM.

Utfra utkiksbildene på siden din tror jeg jeg nesten vet hvor du bor, men er litt usikker... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...