Gå til innhold

Mine tanker


Gjest niomi

Anbefalte innlegg

Da er det straks kvelden. å bare rydde unna "bevismaterialet" først. Potetgull og Grandis står ikke på "Greit"-lista til Grete Roede... :sjenert: Så får ta en snartur oppom søppelsjakta.

Stor nattakos til dere som gidder å stikke inom. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen, alle sammen! :hoppe:

Samboer var på julebord i går, og jeg tror han elsker meg litt ekstra høyt nå, for jeg overrasket han med en skikkelig frokost. Bør med stekt egg i midten, bacon og stekt sopp. Nå ligger han og dormer på sofaen. Han er nå nydelig, da! :hjerte:

Har ikke peiling på hva jeg skal gjøre i dag. Digg. Må vel vaske litt etterhvert, men det er pyton så jeg utsetter det litt til. ;)

Endret av niomi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu og hei for en lat dag!

Dro på butikken (kjørte de ti minuttene det tar å gå... Elsker visst å kjøre bil ja... :sjenert: ).

Stakk først innom posten og hentet en pakke jeg hadde fått. Ventet ikke på noe, så dette var mystisk. Men den var fra mamma.

Så gjorde jeg unna ukeshandelen, noe stressende helt alene. Men var på en butikk hvor jeg er ganske godt kjent, så da gikk det greit. Og med de bæreposene var jeg glad jeg hadde bil. Ellers måtte jeg ha tatt taxi hjem...

Da jeg kom hjem hadde min kjære så vidt våknet på sofaen, og lå der og smilte søtt. Åpnet opp pakka, og det viste seg å være adventspakke. Mamma driver med patch work, så vi fikk en nydelig adventsløper i lilla og gull. Må rydde spisestuebordet slik at jeg får lagt den på. I tillegg fikk vi glassstjerner til å ha i vinduet fra Steninge slott og noen lilla telys. Koselig gave. :)

Deretter måtte vi :humpe: litt, og så sovnet jeg etterpå. Sto opp igjen nå. Samboer ligger fortsatt på sofaen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går etter at jeg skrudde av PCen så vi Pirates of the Caribbean 2. Litt lang, men så lenge man har Johnny Depp og Orlando Bloom i ruta, er det heeelt greit. :sikle:

Er en annen tråd, jeg tror på barn og familie eller noe sånt, om en bestemor som hadde tenkt å se den filmen sammen med 8-åringen i går. :overrasket: Det var vitterlig ikke en barnefilm! Skummel var den, og plottet ville aldri i livet en 8-åring forstå. Og bestemor skjønte ikke argumentene mot å la 8-åringen se den - han hadde jo sett Narnia med samme aldersgrense. Djeeez, altså. Lurer på hvem hun gjorde det for - for seg selv, for å være tøff og kul bestemor? Ungen kunne det ikke være for ihvertfall... :riste:

I morges var jeg lys våken i halv ni-tida. Tror jeg er blitt voksen... Lå og nektet å stå opp i litt over en halvtime, men da var jeg lei. Sambo sov som en stein, så jeg listet meg rundt og spiste frokost og pakket svømmebagen. Var så tidlig ute at jeg måtte vente utenfor på at de skulle åpne, sammen med pensjonistene. :overrasket: Jeg er definitivt blitt voksen :sur: . Svømte 1200 meter - deilig start på dagen. Og da jeg kom hjem løp sambo på kjøkkenet og laget en deilig cappuccino til meg. Han syns nemlig at jeg er så flink som trener tidlig på søndag. Og i dag var første gang jeg svømte 1200, tidligere har jeg bare svømt 1000 m.

I dag må kåken vaskes. Med unntak av kjøkken og bad har vi latt det flyte i en måneds tid nå, og det inkluderer bl.a. et par nachspiel... Foreldrene mine kommer på besøk til helga, og da er det greit at de verste hybelelefantene har flyttet ut. :lol:

Bruttern er i militæret i år. I signal og drill i Garden. Det har han gledet seg til i flere år. Vanvittig glatt på Huseby, og han skled under øvelse og ødela ryggen sin. Har vært sykemeldt i halvannen uke nå, og mistet gardeopptaket og alt. Han skal prøve til igjen i løpet av uka, men ryggen hans er ikke bra, så han blir antagelig overført til kontortjeneste. Bitter bror? Mhm... Men han vil da få kontortjeneste for drill og signaltroppen, og får vært med på alle turene de skal på i løpet av året (de skal bl.a. til Canada og Russland). Han er litt lettere til sinns nå, men han var rimelig langt nede noe dager, ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir litt til deg og...

:flekke:

Se, der er den dekket til! :tommel:

Se der ja, myyye bedre...

I går etter at jeg skrudde av PCen så vi Pirates of the Caribbean 2. Litt lang, men så lenge man har Johnny Depp og Orlando Bloom i ruta, er det heeelt greit. :sikle:

My thoughts exactly :sjarmor:

I morges var jeg lys våken i halv ni-tida. Tror jeg er blitt voksen... Lå og nektet å stå opp i litt over en halvtime, men da var jeg lei. Sambo sov som en stein, så jeg listet meg rundt og spiste frokost og pakket svømmebagen. Var så tidlig ute at jeg måtte vente utenfor på at de skulle åpne, sammen med pensjonistene. :overrasket: Jeg er definitivt blitt voksen :sur: .

:overrasket: Vet ikke helt om jeg er imponert eller skremt... Selv sov jeg til 12, og er ikke blitt så voksen ennå... :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nèa Athina

*Nèa innom og snoker*

Så flink du er som trener så tidlig :klappe: Høres ut som en deilig helg du har hatt, og den er ikke over enda!!! Ha en god kveld :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:Gjesp: I dag er jeg fryktelig trøtt! Bare så vidt jeg klarer å treffe tastene, gitt...

I hate mondays. Ihvertfall mandager som denne, for jeg må få ferdig noe som skulle vært ferdig før helga. Jobber innen et felt hvor oppdragsgiverne våre gir dagbøter for forsinkelser, så her er det bare å sette på turboen, gitt.

I dag skal jeg på aerobic for første gang på flere år! Vi har tilbud om aerobic rett etter jobb to dager i uka, og nå skal jeg komme meg i gang. Blir dårlig med egentrening på vinterstid, uten fotballkamper og med mørke neten hele døgnet, så da er aerobic bedre enn ingenting. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Aaaargh, hva hjelper det vel å prøve og jobbe i turbotempo når datasystemet nekter å samarbeide?!? Blir så irritert på det J*VLA SYSTEMET SOM ALDRI FUNKER SOM DET SKAL NÅR JEG TRENGER DET!!! :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vimse: Tusen takk for kosen! Trenger den i dag... :)

Dersom systemet fortsetter meed denne gå-sakte-aksjonen blir jeg aldri ferdig i dag. Blir noen timer skrevet på QA i dag, ja...

10 min. til lunsj! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Jeg er visst alt for dårlig til å besøke boka di!

...må nok få en ordnings på det!

Håper systemet funker igjen snart... Irriterende slike ting altså!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...