Gå til innhold

Mine tanker


Gjest niomi

Anbefalte innlegg

Den jobben som virket så lovende, var egentlig bare noe dritt... Eller det var den ikke, men langt i fra det jeg er ute etter. Så da får jeg lete videre. Men greit å lete etter jobb, da, så lenge man allerede har jobb... :)

Takk for omtanken! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok, det var bra du fant ut det før du tok jobben da :)

:Nikke:

Nå har jeg søkt på to andre jobber i dag. Annerledes enn jobben jeg har i dag, men innenfor mitt kompetanseområde. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men selve intervjuet gikk bra? Er alltids en god erfaring og ha med seg!

Du finner noe annet ;)

*arctica drikker kaffe og gjør utrolig lite på kontoret idag :Gjesp: *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men selve intervjuet gikk bra? Er alltids en god erfaring og ha med seg!

Du finner noe annet  ;)

*arctica drikker kaffe og gjør utrolig lite på kontoret idag :Gjesp: *

Joda, intervjuet gikk greit, om enn litt tregt. Hun som intervjuet hadde nok ikke gjort det særlig før, og hun virket veldig uforberedt.

Mulig, det er vanskelig å se.

:sjenert:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Sorry at jeg er så dårlig på besøk for tiden, men energien min er ikke helte på topp... :sjenert:

:kose:

Vet hvordan du har det. Har ikke orket å skrive i boka mi selv på et par dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det blir liksom mest med min egen bok, men jeg leser gjerne i deres bøker da. Men jeg har liksom ikke så mye å komme med siden tankene kværner mest om pensum for tiden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phuh, sliten for tida. Ikke vet jeg hva jeg skal gjøre med jobb framover, i tillegg til at jeg jobber overtid hver jævla dag. Lurer på om jeg skal jobbe noen timer i morra bare for å lette litt på trøkket til neste uke, men jeg vet jo at det ikke hjelper. Samme hvor effektiv jeg er og samme hvor mange timer jeg jobber, så blir haugen med "ugjort" bare større og større. :grine: Og jeg har en kollega jeg er så irritert på at jeg snart slår henne ned. les mer om det her: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=241647&hl=

Samboer er på julebord i kveld. Så etter at jeg hadde kjørt han på vorspiel, kollapset jeg i sofaen med en flaske Cola Zero og en pose potetgull. Supert for juleformen, gitt! :forvirret: Men på mandag skal jeg i gang igjen med treninga på ordentlig. Vi har tilbud om aerobic gratis to ettermiddager i uka på jobb. Så mandag og onsdag skal jeg trene aerobic kl. kvart over 4. Fin unskyldning for å jobbe litt kortere dager, også! ;)

Sånn, da har jeg fått øst ut av meg, og jeg ble straks i mye bedre humør. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj det hørtes kjipt ut med en sånn kollega. Jeg er enig i at du bør ta det opp med sjefen jeg, så sjefen din ta det opp på personalmøtet. Mange som gjør det sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...