Gå til innhold

Mine tanker

Gjest niomi

Fremhevede innlegg

Skrevet

Høres lurt ut -synes du skal høre på sjefen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fornuftig gjort av sjefen, og av deg, jeg regner med du er på vei hjem nå :)

:kose:

Skrevet

Da er jeg trygt plassert på sofaen. Måtte innom benserten og vaske vinduer og fylle vindusspylevæske. Og da ble jeg litt fristet av snopen... Har spist lite i det siste, så nå har jeg PC, fjernkontroll, ostepop og cola zero innen rekkevidde... :ler:

Skrevet

Da burde jo dagen være reddet ;)

Skrevet

Da har jeg sovet på sofaen noen timer, med noen "pauser" hvor jeg har vært på ... eh ... do. Jeppjepp - omgangssjuken har også tatt meg... :forvirret: I morra får jeg ringe doktor dyregod, og få meg en sykemelding. Er vel umulig å komme seg inn til time nå, da, midti forkjølelsesperioden... Men skulle gjerne hatt noe slimløsende, for tror jeg holder på å få lungebetennelse eller bronkitt. Og for en astmatiker er ikke det så veldig moro.

Nei, nok syting fra denne kanten i dag. ;)

Nå vet jeg hva jeg ønsker meg til 30-årsdagen (over ett år til): Jeg vil kjøre rally!!! Elsker å kjøre bil!! :sjarmor: Og på årets bursdag tror jeg at jeg skal gjøre det samme som herr og fru vampyr gjorde på valentine: På tur med danskebåten. Harry? Oh, yeah. Men vi kommer oss litt bort, får handlet billig kosmetikk (noe som jeg så absolutt trenger nå) og får med oss kvota. Genialt. :sjarmor:

Skrevet

:fy_fy:

Jeg sa at den fyllekula ikke var bra for deg!

Ris til egen bak ;)

Skrevet

og dansketuren var veldig hyggelig!

Den blir så bra man velger å gjøre den! :sjarmor:

Men jeg kan vel anbefale fantasy i stedet for dansebåten ;)

Skrevet

Var på Fantasy for et par år siden. Deilig a la carte-restaurant!

Skrevet

Ja den kan kanskje ikke sammenlignes med dansebåtens buffet :ler:

Skrevet

Gurimalla! vi har spist buffet tre ganger på et døgn nå :ler:

Skrevet
Gurimalla! vi har spist buffet tre ganger på et døgn nå :ler:

Buffet er digg! :sikle:

Skrevet

Du, jeg lurte på noe....

På den derre avataren din, er puppa ute på den?

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...