Gå til innhold

Mine tanker


Gjest niomi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff, ble grisefylla på den lokale bula på lørdag (litt fort full etter å ha vært syk ei stund), noe som resulterte i tidenes bakfyll i går... :(

Tilbake på jobb i dag, men kjenner at jeg ikke er veldig langt unna feber i dag, heller. Blir spennende å se om jeg klarer å holde meg våken gjennom et møte jeg skal på halv 1 til 3... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg forsømmer visst boka mi litt for tida, jeg... :sjenert:

I dag kom jeg hjem til tomt hus. Samboer skulle på noe som begynner kl 7, så han dro rett til byen etter jobb - og har sikkert brukt masse penger. :ler: Han er forresten veldig fornøyd med meg for tida, for jeg kjører han på jobb om morran. Koster meg et kvarter ekstra, men vi eier jo bilen sammen, og han er så tusk for tida. :klem:

Jeg har vært innom Vita på vei hjem, og kjøpt meg nye skrubbehansker, Simple sminkefjerner-wipes (og norsken forsvant visst, gitt...), peeling-maske og honning-maske. Så nå skal jeg få orden på min knusktørre hud. Så nå blir det snart hjemme-spa! :hoppe: Må bare henge opp en klesvask, sette på en ny og støvsuge litt. I går ettermiddag tok jeg nemlig på meg en bukse jeg ikke har brukt siden i høst - og jeg fant ut hvorfor på jobb i dag, den glir nedover hoftene bare jeg beveger meg litt fortere enn sneglefart - og i bretten på den buksa var det et lite grustak. Som nå ligger på stuegulvet...

Nå spiser jeg godis. Siden jeg er hjemme alene gadd jeg ikke å lage middag, men spiser smågodt i stedet. :sjarmor: Men det var ikke like godt som jeg håpet - nesten litt kvalm nå. :sur: Men spises opp skal det! Kjøpte heldigvis ikke så mye, da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny dag! :hoppe: Ehhh... Nå blei jeg sliten...

Våknet med vondt i ene skulderbladet i morges. Dritvondt hver gang jeg vrir på nakken, så var fantastisk artig å kjøre på jobb i dag, ja... Lå mye i samme fil, for å si det slik... :ler:

I dag skal jeg på møte fra 12 til 3. Lurer litt på hvordan jeg skal holde meg våken - bittelite møterom, rett etter lunsj da jeg er som mest susete i huet... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dett var dett. Nå må jeg vente helt til høsten på mer Grey's! :grine:

Vil ikke ha disse teite husmødrene, jeg vil ha mer Grey's! :sur:

Enig med deg!!! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dett var dett. Nå må jeg vente helt til høsten på mer Grey's! :grine:

Vil ikke ha disse teite husmødrene, jeg vil ha mer Grey's! :sur:

*fullstendig likegyldig* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dett var dett. Nå må jeg vente helt til høsten på mer Grey's! :grine:

Vil ikke ha disse teite husmødrene, jeg vil ha mer Grey's! :sur:

Skal overleve med at jeg får husmødrene tilbake - men vil helst ha Grey's :tristbla: !

Eller kanskje aller helst: "Ja, takk begge deler"

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, altså! Nå er jeg blitt mye verre igjen! :frustrert: Og jeg som trodde jeg kom til å være tilnærmet frisk til helga! :grine: Jeg og samboer skulle egentlig på romantisk hyttetur oppi dalom, men i går var jeg helt i oppløsning, og da jeg våknet i morges fikk jeg nesten ikke puste. Så i dag har jeg brukt astmamedisiner for første gang siden pollenperioden i fjor. :sur:

Jaja, for bli hjemme og sitte i sofaen nok en helg, da... :forkjola:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring :troest: Kan jo være dere får til å være litt romantiske hjemme i sofaen også, selv om det ikke blir helt det samme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...