Gå til innhold

Mine tanker

Gjest niomi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Siden jeg er anonym her inne kan jeg jo bryte sammen og tilstå at jeg har et bilde av samme kategori som det nederste. Litt sånn ufrivillig Kåre Kålrabi, bortsett fra at han ellers er betydelig kjekkere enn meg (og bortsett fra at dama mi er mye mer sexy enn dama hans).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg er anonym her inne kan jeg jo bryte sammen og tilstå at jeg har et bilde av samme kategori som det nederste. Litt sånn ufrivillig Kåre Kålrabi, bortsett fra at han ellers er betydelig kjekkere enn meg (og bortsett fra at dama mi er mye mer sexy enn dama hans).

Legg det i galleriet så vi får se da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååhh, nå ga du meg våte drømmer! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååhh, nå ga du meg våte drømmer! :kyss:

Hvilket tyder på at du er blant dem som faktisk TROR at en fyrstikk er bortimot 20 cm.

*trekker inn en annen tråd, typisk mannehersketeknikk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilket tyder på at du er blant dem som faktisk TROR at en fyrstikk er bortimot 20 cm.

*trekker inn en annen tråd, typisk mannehersketeknikk*

Er ikke en fyrstikk bortimot halvmeteren, da..? :sexy:<- Kvinnelig hersketeknikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dekk, Vampyra, dekk! Du har samboer hjemme! Dekk!!!

Enig; Dekk!

Rull rundt!

Gi labb!

Frem og tilbake akkurat der noen sekunder, så kan jeg spille død!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Nèa Athina

Hei Niomi :vinke:

Jeg ville bare stikke innom og si lykke til på intervjuet i dag!

:hoppe: :enig_anim: :enig_anim: *sender gode vibber* :enig_anim: :enig_anim: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...