Gå til innhold

Mine tanker

Gjest niomi

Fremhevede innlegg

Gjest Dallandra
Skrevet

De har vært nøytralisert av lørdagsgodt og Cars nå i drøye 1,5 time.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nesten like bra som volumknapp?

Skrevet

Det var da et festlig nytt brukernavn... :ler:

Jeg har nesten ikke fått med meg noe av sporten i dag, jeg. Har vært kald i hele dag, og dermed ligget under ullpledd. Og sovet og sovert og sovet... :sjenert:

Nå lager mannen pizzadeig og pizzasaus, så da blir det lørdagskos. :sikle: Og Lama: Jeg kjører veggis-utgaven! ;)

Skrevet

Pleddkos hørtes deilig ut!

jeg begynner å bli trøtt... :sjenert: Men jeg får vel se å våkne for nå skal jeg snart dra...

Skrevet

Spørs om jeg får sove i natt, da, når jeg har sovet sikkert 4-6 timer på dagen i dag... :sjenert:

Kos deg på fest! :hoppe:

Skrevet

På jobb i morra - på fylla nå... Kan sitte på med kollega på jobb. :icon_lol:

Skrevet
På jobb i morra - på fylla nå... Kan sitte på med kollega på jobb. :icon_lol:

:hoho:

Skrevet

Jo takk, formen er ganske upåklagelig... ;)

Satt på med kollega til jobb, må ta toget eller bussen hjem. Har spist frokost og drukket en halvliter Cola. Nå ble jeg sjokolade-sjuk, så mitt nye og sunnere liv er utsatt til i morra. :ler: Skal på trening rett etter jobb, da. :tommel:

Lurer på hvordan min kjære her det - bakfull og ut i skogen med ungene... Stakkar...

Skrevet

Sto ute i blåsten og ventet på skyss i 10 minutter i dag tidlig. Alternativet var å sette seg på sofaen hjemme, og da hadde jeg kommet til å sovne... :ler: Men det kan liksom ikke sammenlignes med det min kjære må igjennom - surt og kaldt og ingen mulighet til å stikke snuta inn døra engang mellom kl 9 og 2.

Skrevet

Hmmm... Har passert 4000 innlegg i all stillhet, så nå er det 4000-fest her!!! :perebrus::cool::hoppe::danse:

Skrevet

Fest mandag morgen? Jaja, hvorfor ikke :danse::hoppe:

:blomst: til jubilanten :)

Skrevet
Fest mandag morgen? Jaja, hvorfor ikke :danse::hoppe:

:blomst: til jubilanten :)

:bukke:

Skrevet

Jeg tror jeg festa nok i helga :sjenert:

Men en liten kake kan du få!

:gratulerer:

Skrevet

Mmmmmm, kake!!! :sikle:

*gnaflet nettopp en Crispo som ble skyldt ned med Cola. Skikkelig sunn i bakfylla :lol: *

Skrevet (endret)

Imponert over at du klarer å gå på jobb morran etter fyllekule kvelden før!

Endret av vimse
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...