Gå til innhold

Mine tanker


Gjest niomi

Anbefalte innlegg

Hallo, Vampyra! :vinke:

Lykke til med skrivinga i dag. :)

Jeg vet ikke helt hva jeg skal i dag. Skal nok snøre på meg joggeskoene en tur, også skal vi bort og spise middag. Men jeg er mest av alt kjempelat. Deilig det, altså. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg vært sunn og sprek så det holder for i dag. Dro på svømming og svømte 1.000 meter. :klappe: Digg! Ble skikkelig lat nå, så tror jeg skal finne meg litt lunsj og en espresso. Så må jeg vel rydde litt igjen. Det klesskapet mitt skjønner jeg ingenting av - syns jeg rydder det hele tiden, men nå ligger nesten alle klærne på gulvet igjen. :klø: Tror det ommøblerer seg selv, jeg. Finner ihvertfall aldri noe. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klestrollet i uka, Dieselmannen i helga. :frustrert: Og julenissen i desember, for å veie opp litt for all jævelskapen han finner på resten av året. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nèa Athina

Så flink du er, jeg blir mektig imponert jeg altså!

Jeg prøver å holde meg i form jeg også, men siden i sommer har jeg kun "sponset" Sats med penger hver mnd :forvirret:

Ha den god kveld :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Howdi!

How ya doin'???!!! *iiiiiiiihhhhhhhhhaaaaaaaaa*

*mangler cowboysmiley*  :sur:

Iiiiiiihaaaa back at you! *Lasso-smiley*

:kyss:

Heldiggris som har svømmemuligheter i nærheten av deg :sur:

Her får du ros: :klappe: og :klem:

:Nikke: Svømming er digg. Orker ikke å jogge når det regner og blåser vannrett, altså.

:klem:

Så flink du er, jeg blir mektig imponert jeg altså!

Jeg prøver å holde meg i form jeg også, men siden i sommer har jeg kun "sponset" Sats med penger hver mnd :forvirret:

Ha den god kveld :vinke:

Jeg var også SATS-sponsor fram til 1. november. ;)

Håper det går bra med eksamensforberedelsene! :klem:

Har du fått deg egen dagbok nå ;) 

Du er herved på mine innlegg!

Ha en fin kveld :klem:

:velkommen: til boka mi! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld har vi vært i middagsbesøk. Fikk gryterett og Daimkake til kaffen. :sikle: Men spiste bare to små biter, altså - kunne sikkert ha spist hele kaka helt alene. :ler:

I morra er det jobb igjen. Vil ikke! :sur: Syns helga går så gruelig fort, jeg, men det er kanskje ikke så rart når hele gårsdagen ble tilbragt i senga... :sjenert:

Skal se Fox Grønland om en time. Etter det er det natta. Trøtt nå, jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var akkurat det jeg også tenkte!!!!

må få mamma til å bake det snart....

:Nikke: Kanskje jeg skal prøve å bake det en gang? Da må dere komme på kaffe- og kakebesøk. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så er det mandag igjen, da. Sitter her på jobb og prøver å finne noe orden i kaoset... Men, men, det går seg til. Gjør alltid det. :)

Ble nettopp oppringt ang. jobb. Jeg skal på intervju på onsdag! *grue* Har ikke vært på intervju på bortimot halvannet år, så nå gruer jeg meg litt, ja... Phuh... Håper det går bra, for den jobben har jeg virkelig lyst på!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei hei! Måtte jo stikke innom å gløtte litt på din dagbok også :)

Jobbintervju! Så spennende!

Sånn by the way...

Mitt søskenbarn fikk et bra spørsmål på et intervju engang...

"Hva gjør du når alt på kontoret er gjort - og det ikke er noen ting å gjøre..."

Hun ble litt paff og tenkte på alle gangene hun da hentet seg kaffe og bladde igjennom en avis og slappet litt av :sjarmor:! Men hun var ærlig og svarte nettopp dette - mens hun føyde til at det der var et vanskelig spørsmål....

De som satt der lo godt - ga henne jobben, og sa at det perfekte svar ville vært: "Det er alltid noe å gjøre" :ler:

Lykke til - heier på deg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...